Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Achja, beetje off-topic wel. Maar is ook niet gek dat een Belgische artiest eerder in Belgie doorbreekt en op Werchter staat dan playtime krijgt op 3fm. Al is het natuurlijk wel laat voor een album dat bijna een jaar geleden uitkwam.
En over dat rijtje, van mij mogen ze allemaal komen. Maak je met deze namen ook weer het gebrek van Hiphop vorig jaar goed al heeft Wu-Tang Clan echt een bagger album afgeleverd.
<div class="d4p-bbt-quote-title">Erwin wrote:</div>
Mag ik ook even off-topic..
Hoeveel man kan er op de weide van Graspop waar AC/DC gaat optreden, 50.000 of meer???? Iemand een idee???
Hoeveel man kan er op de weide van Graspop waar AC/DC gaat optreden, 50.000 of meer???? Iemand een idee???
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Erwin wrote:</div>
Een stuk of 17 man ongeveer.
Ligt eraan hoe je de boel inricht, denk dat ze er ook wel 18 op kwijt kunnen en misschien zelfs wel een vrouw.
Dat is vaak niet mogelijk. Zeker niet als de vragen over AC/DC/Graspop gaan en in een topic over Werchter geplaatst worden. Er zijn ook topics voor Graspop én AC/DC. Maar goed, ik heb dus geen flauw idee, ik gok nog steeds op 17. En een vrouw. 18 dus.
Bedankt ik ben een stuk wijzer maar als het kan ook even serieus.
Dat is vaak niet mogelijk. Zeker niet als de vragen over AC/DC/Graspop gaan en in een topic over Werchter geplaatst worden. Er zijn ook topics voor Graspop én AC/DC. Maar goed, ik heb dus geen flauw idee, ik gok nog steeds op 17. En een vrouw. 18 dus.
Bedankt ik ben een stuk wijzer maar als het kan ook even serieus.