Rock Werchter 2015 - Geruchten

Even off-topic
Volgens mij hebben ze op 3fm Ein-De-Lijk Oscar & The Wolf ontdekt, nu eindelijk in de reguliere playlist :D

Even off-topic
Volgens mij hebben ze op 3fm Ein-De-Lijk Oscar & The Wolf ontdekt, nu eindelijk in de reguliere playlist
icon_biggrin.gif

Achja, beetje off-topic wel. Maar is ook niet gek dat een Belgische artiest eerder in Belgie doorbreekt en op Werchter staat dan playtime krijgt op 3fm. Al is het natuurlijk wel laat voor een album dat bijna een jaar geleden uitkwam.

En over dat rijtje, van mij mogen ze allemaal komen. Maak je met deze namen ook weer het gebrek van Hiphop vorig jaar goed al heeft Wu-Tang Clan echt een bagger album afgeleverd.

Mag ik ook even off-topic..
Hoeveel man kan er op de weide van Graspop waar AC/DC gaat optreden, 50.000 of meer???? Iemand een idee??? :?:

<div class="d4p-bbt-quote-title">Erwin wrote:</div>
Hoeveel man kan er op de weide van Graspop waar AC/DC gaat optreden, 50.000 of meer???? Iemand een idee???
icon_question.gif

Een stuk of 17 man ongeveer.

Ligt eraan hoe je de boel inricht, denk dat ze er ook wel 18 op kwijt kunnen en misschien zelfs wel een vrouw.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Erwin wrote:</div>
Hoeveel man kan er op de weide van Graspop waar AC/DC gaat optreden, 50.000 of meer???? Iemand een idee???
icon_question.gif

Ligt eraan hoe je de boel inricht, denk dat ze er ook wel 18 op kwijt kunnen en misschien zelfs wel een vrouw.

Dat word een karig podium dan hoor !

icon_question.gif

17.5

Op het podium staat dan ook maar de helft van AC/DC te spelen deze tour...

Bedankt ik ben een stuk wijzer maar als het kan ook even serieus.
icon_wink.gif

Dat is vaak niet mogelijk. Zeker niet als de vragen over AC/DC/Graspop gaan en in een topic over Werchter geplaatst worden. Er zijn ook topics voor Graspop én AC/DC. Maar goed, ik heb dus geen flauw idee, ik gok nog steeds op 17. En een vrouw. 18 dus.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Erwin wrote:</div>
icon_wink.gif

Dat is vaak niet mogelijk. Zeker niet als de vragen over AC/DC/Graspop gaan en in een topic over Werchter geplaatst worden. Er zijn ook topics voor Graspop én AC/DC. Maar goed, ik heb dus geen flauw idee, ik gok nog steeds op 17. En een vrouw. 18 dus.

17 man 1 vrouw ... en een hond ..

icon_wink.gif

17 man 1 vrouw … en een hond ..

En een paardenkop

75.000 Graspop bezoekers afgelopen jaar ( Ongeveer ) ga uit van 60 / 65 000 kaarten voor AC/DC max.

(Is natte vinger werk, maar denk dat je dan een heel eind in de buurt zit)

Users who are viewing this thread