Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Ik geloof echt niet dat de organisatie niet hun best gedaan heeft voor bepaalde acts, als je vanuit het oogpunt van de organisatie kijkt is het toch ook helemaal niet goed dat de vrijdag zo zwak is. We kunnen natuurlijk alleen maar speculeren hoe het komt maar ik weet bijna wel zeker dat de organisatie niet van te voren had bedacht dat de line-up er zo uit ging zien. Maar deze discussie is hier al wel vaker gevoerd.

En de donderdag en zaterdag zijn wel heel erg goed in mijn ogen, vind ze beiden beter dan de beste dag van vorig jaar terwijl ik de line-up van vorig jaar heel sterk vond. De verdeling van acts is dit jaar gewoon een beetje krom.

Voor mij voelt het als een mindere line up doordat de Vrijdag zo zwak is, Zaterdag overdag me niet interesseert en de afsluiters op Zondag(Kings of Leon/Stromae) niet afsluitwaardig voor mij zijn. Kings of Leon vind ik nog steeds een topband ook al is het een overkill van KOL op werchter de laatste jaren. Had je ze omgeruild met een andere headliner was het al stukken beter geweeest. En dan Stromae, tja, dat interesseert me gewoon geen ene hol. Stel ze hadden de bands van Donderdag en Zondag meer verdeeld over de andere dagen, dan was het voor mij al stukken beter geweest.

Jeff, jouw post is een beetje ondergesneeuwd, maar nog even twee duimen omhoog voor je spreadsheet! Je hebt alleen de pech dat de meeste van ons clashfinder al ontdekt hadden. Misschien vindt je die zelf ook wel handig:

http://clashfinder.com/meurrig/

Jeff, jouw post is een beetje ondergesneeuwd, maar nog even twee duimen omhoog voor je spreadsheet! Je hebt alleen de pech dat de meeste van ons clashfinder al ontdekt hadden. Misschien vindt je die zelf ook wel handig:

http://clashfinder.com/meurrig/

Ahh, ik zie het! Super! Achja, door het maken van die timetable heb ik bijna alles uit mijn hoofd geleerd :-P

Bedankt voor de link!

Metallica speelt dus precies dezelfde setlist als op Pinkpop. Dat is toch best knap :')

En er is ondertussen ook al een online petitie gestart om Pixies niet tegelijk met Pearl Jam te laten spelen. Maar lijkt mij een kansloze actie. Beide bands zullen wel een headline/afsluit positie willen. (En dat verdienen ze ook).
Voor de geïnteresseerde: http://www.change.org/petitions/rock-werchter-organizers-change-timetable-so-we-can-see-both-pearl-jam-and-pixies-concerts

En er is ondertussen ook al een online petitie gestart om Pixies niet tegelijk met Pearl Jam te laten spelen. Maar lijkt mij een kansloze actie. Beide bands zullen wel een headline/afsluit positie willen. (En dat verdienen ze ook).<br>
Voor de geïnteresseerde: http://www.change.org/petitions/rock-werchter-organizers-change-timetable-so-we-can-see-both-pearl-jam-and-pixies-concerts

Dat is volgens mij precies wat veel mensen vergeten, ik denk dat Werchter ze ook liever niet tegelijk had gehad.

Ik vind het een beetje doelloos, ja het is natuurlijk jammer. Maar wat denk je zelf, dat RW zoiets heeft van oe die bands .. die gaan we is lekker tegen over elkaar zetten !

Ik vind het tijdschema ook op veel plekken niet tof .. maar goed. Kunt niet alles hebben voor dat geld!

precies, in principe een goede actie want wie wil niet Pearl Jam én The Pixies zien. maar inderdaad heel doelloos.

Nou ruil Babyshambles maar even om met The Libertines. Benicassim heeft ze net bevestigd. Kan Pete ook nog wat meer geld vangen.
Maar goed gaat niet gebeuren, maar zou wel leuk zijn.

Nou ruil Babyshambles maar even om met The Libertines. Benicassim heeft ze net bevestigd. Kan Pete ook nog wat meer geld vangen.<br>

Ik ben toch heel benieuwd met wat voor enthousiasme Pete Doherty op het podium gaat staan met Babyshambles, als hij die zomer ook met the Libertines speelt, en de dag erna zelfs op Hyde Park. Hopen dat het voor hem niet te veel een 'wat moet dat moet' show wordt

<div class="d4p-bbt-quote-title">EddieVerder wrote:</div>
Nou ruil Babyshambles maar even om met The Libertines. Benicassim heeft ze net bevestigd. Kan Pete ook nog wat meer geld vangen.<br><br>

Ik ben toch heel benieuwd met wat voor enthousiasme Pete Doherty op het podium gaat staan met Babyshambles, als hij die zomer ook met the Libertines speelt, en de dag erna zelfs op Hyde Park. Hopen dat het voor hem niet te veel een ‘wat moet dat moet’ show wordt
De dag ervóór zelfs op Hyde Park. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ie dan de dag erna weer om 14:30 op het Werchter podium staat. Ik ga er pas vanuit dat het optreden door gaat als ik hem daadwerkelijk het podium op zie lopen...

Ik ben toch heel benieuwd met wat voor enthousiasme Pete Doherty op het podium gaat staan met Babyshambles, als hij die zomer ook met the Libertines speelt, en de dag erna zelfs op Hyde Park. Hopen dat het voor hem niet te veel een ‘wat moet dat moet’ show wordt

De dag ervóór zelfs op Hyde Park. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ie dan de dag erna weer om 14:30 op het Werchter podium staat. Ik ga er pas vanuit dat het optreden door gaat als ik hem daadwerkelijk het podium op zie lopen…

Haha foutje :)

<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>
want wie wil niet Pearl Jam én The Pixies zien.

Ik, ik vind Pixies totaal niet interessant en Pearl Jam wel. Dus mij hoor je niet klagen.

Ok, Ok :D, maar je kan niet tegenspreken dat veel Pixies fans ook Pearl Jam willen zien

En de opbouw is gestart!

Bron: Facebook Rock Werchter, met 2 prachtige foto's zonder iets op, op een klein afmeetpaaltje na dan :)
Maar alweer een extra reden om af te tellen! 44 days to go!

Stomme vraag maar zijn Klub C en The Barn beide tenten of is een van de twee ook een buiten?

Heeft er iemand een plattegrond van het festivalterrein?

Het begint nu toch echt wel te kriebelen

Het zijn beide tenten. Bij KluB C stond er de laatste twee jaar wel een scherm buiten waar wat kon zien van binnen. Een kaart van het terrein van 2014 is er nog niet maar ik denk dat het niet veel verschilt met die van 2013.

Dat is deze:
15227_RockWerchter2013_map.gif

er zijn dus wel wat bomen gekapt, ik hoop alleen niet dat rijtje voor mainstage. maar daar las ik volgens mij wel een keer wat over.

Users who are viewing this thread