<div class="d4p-bbt-quote-title">
neontiger8 wrote:</div>
Jongens alles op de organisatie afschuiven is wel heel makkelijk he. Op het moment dat Arcade Fire niet wil dan willen ze niet, zo simpel is het nu eenmaal. Dan kan Werchter proberen om ze te halen maar wordt dat waarschijnlijk te duur.
Voor Jack White ligt het misschien iets anders. Maar voor hem geldt de 3 staat hij in Londen, de 4e in Polen, ik weet niet hoe jullie hem er op de zaterdag nog bij willen krijgen, maar dat gaat denk ik niet lukken. En op de zondag ga je dan krijgen dat Franz Ferdinand een plek naar onder moet of naar een andere stage, maar ook dat past amper. Daarnaast wil Jack White waarschijnlijk headlinen. Nu vinden de meesten hier dat waarschijnlijk beter dan KoL maar ik denk niet dat dat voor het gemiddelde 3fm publiek ook zo is. Daarvoor heb je met Stromae als afsluiter en KoL als headliner gewoon een prima/goede dag.
http://forum.festileaks.com/members/krullie/@krullie ah ok, ik dacht dat als je Pearl Jam e.d. tof vindt zul je de rest van de dag ook wel tof vinden
Ik wil het van arcade fire ook niet op de organisatie afschuiven het gaat er gewoon meer om dat en arcade fire zelf en roskilde en volgens mij werchter ook met z’n 3en zeggen dat ze dan al terug naar de U.S. zijn en dat er dan toch doodleuk een concert wordt gegeven in de U.K. dat is volgens mij toch echt gewoon Europa. Ik vind het gewoon jammer ik had er best begrip voor dat ze niet kwamen omdat ze niet meer in Europa zouden zijn, dat maakt die datum gewoon heel zuur dat nu blijkt dat ze wel gewoon in de buurt zijn.