Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Of wikipedia heeft het zelf gedaan omdat ze zagen dat er grappen mee uitgehaald worden ;)

Nee denk ik niet, voor het weekend hebben we hem en ik denk zelfs vandaag al, maar dan kan ook meer hoop zijn. Als ik RW was zou ik het er niet nu af laten halen om dan nog tot vrijdag of later te wachten maar goed

Zal wel eerder te maken hebben met wiki dan met RW hoor. Die mods mogen in principe alles eraf gooien waar geen bronvermelding bij staat, en als er dan nog grappenmakers tussen zitten ook... Waarschijnlijk hebben ze gewoon dat tekstje gezet om te vermijden dat nog iemand zoiets uitsteekt.

Zal wel eerder te maken hebben met wiki dan met RW hoor. Die mods mogen in principe alles eraf gooien waar geen bronvermelding bij staat, en als er dan nog grappenmakers tussen zitten ook… Waarschijnlijk hebben ze gewoon dat tekstje gezet om te vermijden dat nog iemand zoiets uitsteekt.

klopt dat mogen ze doen, maar als ze dat bij ieder artikel gaan doen zijn ze nooit klaar dus ik denk dat het weldegelijk op vraag van Werchter is. En dan is de vraag waarom nu pas? het staat er al heel lang op. Echt lang kan het sowieso niet duren nu ook Roskilde met de timetable gaat komen. En als het met Babyshambles te maken heeft gehad zullen ze daar ondertussen ook wel duidelijkheid over hebben

klopt dat mogen ze doen, maar als ze dat bij ieder artikel gaan doen zijn ze nooit klaar dus ik denk dat het weldegelijk op vraag van Werchter is. En dan is de vraag waarom nu pas? het staat er al heel lang op. Echt lang kan het sowieso niet duren nu ook Roskilde met de timetable gaat komen. En als het met Babyshambles te maken heeft gehad zullen ze daar ondertussen ook wel duidelijkheid over hebben

Maar uiteindelijk is het hun taak om dat op alle pagina's te doen. Alleen zijn ze beperkt in aantal, dus duurt het soms weken voor een pagina ook weer geneutraliseerd wordt. Of Foo Fighters was de druppel, dat kan ook.

Ik denk niet dat we naar andere festivals moeten kijken als voorbeeld, juist omdat ze al tig keer herhaald hebben dat een andere partij bepaalde zaken nog moet goedkeuren. Pinkpop en Roskilde zijn gewoon op tijd met hun schema, RW niet, dus het zal wel specifiek met iets op deze affiche te maken hebben. Babyshambles alvast niet, want de organisatie deed al melding van 'wachten tot het goedgekeurd wordt' voordat de Libertinesgeruchten nog maar opgedoken waren.

Ja, voordat ze opgedoken waren voor ons, kan natuurlijk zijn dat het bij RW als lang bekend was ;)

Ja, voordat ze opgedoken waren voor ons, kan natuurlijk zijn dat het bij RW als lang bekend was
icon_wink.gif

Nee hoor, Pete zei halfweg april dat die de week voordien voor de eerste keer gecontacteerd werd door de mensen van de Hyde Park concerten ;)

Persoonlijk geloof ik dat het te maken heeft met het ontbreken van echte subs op vrijdag of zondag. Die grootste namen onder AM hebben op de website ook al enkele keren haasje-over gedaan de voorbije maanden.

Ik denk niet dat het concert van The Libertinies al lang bekend was bij RW, maar(en dat geld ook voor de subheadlinerpositie op vrijdag) ik kan me niet voorstellen dat het zo lang moet duren om dit rond te hebben. Je gaat toch gewoon 1 of 2 weken intensief in de telefoon hangen met je eigen schema voor je, kun je het meteen aanpassen en mij lijkt dat je er dan na twee weken wel uit bent.

Rare keuzes soms. Dacht dat Damon Albarn Klub C afsloot op donderdag? Die clash met Placebo vind ik niet zo fijn :(

En verder ook wel opvallend dat Stromae het festival afsluit, Chase and Status in the barn. Wel heel blij dat Interpol en Foals en Foster the People in een tent spelen.

EEEEEEn Pixies - Pearl Jam. DAMN.

Wel een goede beslissing om Stromae op de main de boel te laten afsluiten ipv C&S.

Ook blij dat ik Albarn én Metallica zal kunnen zien.

w00t, 2:20 Metallica, nice!! En geen overlap met Damon Albarn! Zo, dat was de initiële reactie. Zal later eens mijn uitgebreide analyse erop loslaten... ;)

Huh? Interpol sluit de Klub C af als Kings Of Leon net klaar is op de main??? Hoe willen ze dat erin krijgen???

w00t, 2:20 Metallica, nice!! En geen overlap met Damon Albarn! Zo, dat was de initiële reactie. Zal later eens mijn uitgebreide analyse erop loslaten…
icon_wink.gif

Huh? Interpol sluit de Klub C af als Kings Of Leon net klaar is op de main??? Hoe willen ze dat erin krijgen???

ik denk dat veel mensen ook op Stromae gaan wachten na Kings Of Leon, dus moet lukken

<div class="d4p-bbt-quote-title">visdave34 wrote:</div>
w00t, 2:20 Metallica, nice!! En geen overlap met Damon Albarn! Zo, dat was de initiële reactie. Zal later eens mijn uitgebreide analyse erop loslaten…
icon_wink.gif

ik denk dat veel mensen ook op Stromae gaan wachten na Kings Of Leon, dus moet lukken

Ik hoop het van harte... Warpaint, Eels, Foals en Interpol in ieder geval allen in een tent. Kudos aan de programmeurs daarvoor. Pixies en PJ tegelijk is wel wat zonde, maar van 3 uur PJ vind ik het niet erg om wat te missen.

Waar heeft Paolo Nutini het aan verdiend om subheadliner te zijn???

Zelfs Ellie Goulding verdient het pakken meer dan hem...

Waar heeft Paolo Nutini het aan verdiend om subheadliner te zijn???

Zelfs Ellie Goulding verdient het pakken meer dan hem…

Een nieuw album dat goed ontvangen wordt, twee(in NL) hele bekende nummers met Jenny Don't Be Hasty en New Shoes. En anders zou hij clashen met Arctic Monkeys en dat vind ik niet leuk ;)

Users who are viewing this thread