Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Uitgaande dat de indeling volgens wiki zou kloppen heb ik weinig echte clashes denk ik.
Hoop dat Jack Johnson niet precies gelijk gaat staan met Arctic Monkeys en zelfde geld bij Foster the People en Eels.
Zaterdag wordt het een lastig verhaal kijkend naar The Black Keys - Pixies - Pearl Jam (waarschijnlijk moet ik dan Pixies laten schieten, wel balen eigenlijk)
Werchter heeft zich vandaag nog helemaal niet laten horen op twitter. Kan natuurlijk zijn dat er niets te melden is of zou nu dan toch het schema komen.
Op de een of andere manier ben ik op vrijdag toch hoopvoller dan op andere dagen XD
Werchter heeft zich vandaag nog helemaal niet laten horen op twitter. Kan natuurlijk zijn dat er niets te melden is of zou nu dan toch het schema komen.
Op de een of andere manier ben ik op vrijdag toch hoopvoller dan op andere dagen XD
Denk dat de dag nu niet meer uitmaakt hoor. Ze zullen het zelf ook wel lang vinden duren, dus als er nieuws is, zullen we het naar verwachting wel meteen weten. Dan zullen ze niet meer wachten tot het vrijdag is.
Denk dat de dag nu niet meer uitmaakt hoor. Ze zullen het zelf ook wel lang vinden duren, dus als er nieuws is, zullen we het naar verwachting wel meteen weten. Dan zullen ze niet meer wachten tot het vrijdag is.
Iemand anders ook dat concert van Oscar and the Wolf gezien?
Damn, ik ben oprecht omver geblazen. Entity is voor mij nu al een van de beste platen van het jaar en wat blijven er toch parelbands uit België komen. Gaat voor mij echt een van de hoogtepunten van Werchter worden!
Verwacht niet veel interactie of een dik feest bij deze band, maar echte muziek die je raakt:
Iemand anders ook dat concert van Oscar and the Wolf gezien?
Damn, ik ben oprecht omver geblazen. Entity is voor mij nu al een van de beste platen van het jaar en wat blijven er toch parelbands uit België komen. Gaat voor mij echt een van de hoogtepunten van Werchter worden!
Verwacht niet veel interactie of een dik feest bij deze band, maar echte muziek die je raakt:
Ik ben toch altijd zeer verbaasd als iemand zegt: "Ik ben omver geblazen" en dan vervolgens een link post naar een één of ander zacht zwak emotioneel janknummer (sorry, houd niet zo van die muziek).
Maar of ik er nu van houd of niet, ik verwacht bij "omver blazen" iets explosiefs, iets hards, iets energieks... Dat suggereer je toch met dat omver blazen? Of ligt dat nu aan mij?
<div class="d4p-bbt-quote-title">Fonske122 wrote:</div>
Volgens Wikipedia is de line-up rond en speelt babyshambles op de main. Nu juist de uren nog en dan kan het plannen beginnen
Zoals al vele malen gemeld hier.<br>
Wikipedia is geen waardige bron. iedereen kan dat veranderen
Inderdaad. Toen wij hier al de verdeling op wiki zaten te bespreken zei de organisatie ondertussen dat ze zelf nog geen definitief schema hadden en aan het wachten waren op bepaalde bevestigingen. Als dat niet voldoende bewijs is dat de wikipagina door externe mensen geupdate wordt.
Zou wel erg leuk zijn, Foo Fighters op vrijdag aan het eind van de middag in The Barn…
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_edities_van_Rock_Werchter#2014
<div class="d4p-bbt-quote-title">Fonske122 wrote:</div>
Volgens Wikipedia is de line-up rond en speelt babyshambles op de main. Nu juist de uren nog en dan kan het plannen beginnen
Zou wel erg leuk zijn, Foo Fighters op vrijdag aan het eind van de middag in The Barn…
'Het officiële tijdschema en de podiumindeling werden vooralsnog niet officieel aangekondigd door de organisatie van het festival. Daar zal echter spoedig verandering in komen.'
Oh mag ik gokken mag ik gokken?!? Haha ik zie dat ze de indeling eraf hebben gegooid. Nouja nu maar hopen dat deze spoedig dan ook daadwerkelijk spoedig is en dat is voor mij dan toch echt voor zaterdag (nouja zaterdag mag ook maar zie ik niet gebeuren) en het liefst nu