Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Ik heb zojuist die documentaire van Chase & Status eens bekeken en wow wat heb ik daar weer zin in!
Die show is tegenwoordig zeker afsluiterwaardig! Ik had nog steeds een grotere naam verwacht, al helemaal aangezien Pukkelpop Calvin Harris én Deadmau5 heeft, maar ook Chase & Status is steengoed.

Ik heb zojuist die documentaire van Chase & Status eens bekeken en wow wat heb ik daar weer zin in!<br>
Die show is tegenwoordig zeker afsluiterwaardig! Ik had nog steeds een grotere naam verwacht, al helemaal aangezien Pukkelpop Calvin Harris én Deadmau5 heeft, maar ook Chase & Status is steengoed.

Ik weet niet goed wat ik hiervan moet zeggen, behalve dat ze die Calvin Harris het best ver, vér van Werchter vandaan houden. Een dancenaam als afsluiter kan fantastisch zijn, maar dan liever niet van die plattekaaszooi van een Calvin Harris.

En Chase en Status was ook 'gene vette' enkele jaren geleden vind ik... Een op hol geslagen kerel die 'jumpjumpjump!' staat te roepen terwijl ze op de achtergrond een bandje laten afspelen. Heel jammer dat dit soort dingen op zoveel bijval mogen rekenen als je ziet dat er véél dj's zijn die het echt goed doen.

klopt mattman, heb je helemaal gelijk in. maar als die tijd is aangebroken heb ik toch al genoeg bier in mijn mik dat ik dat jumpjumpjumpjump zonder tegenstribbelen gehoorzaam :D

In mijn geval zal ik waarschijnlijk heel weinig meekrijgen van de danceafsluiters. Zeker Chase&Status, dat gaat er echt niet in. Dan ga ik liever mn bedje opzoeken dan mezelf pijnigen door naar zo'n act te gaan kijken.

Normaal is dancemuziek ook niet zo mijn ding, maar Chase & Status hebben wel degelijk een kneitervette show!

Ze hebben als het goed is een drummer en gitarist bij zich dus het staat live wel en inderdaad lekker dronken losgaan gaat op zich altijd wel goed

Ik ben best geduldig, maar zelfs ik vind het nu toch erg lang duren. Op 21 maart via een persbericht de wereld insturen "Het uurschema van de optredens wordt snel bekendgemaakt." en vervolgens op 5 mei nog niks gezien...

Intussen staat er op de website van Rock Werchter trouwens een kaartje met alle campings op.
Zo is A1 er nog steeds, maar is bijvoorbeeld C1 wel verdwenen...

Geen flauw idee hoe ik hier afbeeldingen kan posten, maar hier is de link: http://www.rockwerchter.be/nl/praktisch/the-hive/the-hive-meer-dan-een-camping

15227_RockWerchter2013_map.gif

Als ik dat zo vergelijk met het plaatje van vorig jaar(voor zover dat kan met de plattegrond van dit jaar), komt er dus meer ruimte achter de mainstage/wordt de mainstage verder naar achter verplaatst? In het nieuws was een tijd geleden wel dat er bomen gekapt zouden worden, en dat het terrein groter/comfortabeler zou worden, dus ik ben benieuwd wat dat in gaat houden dan.

Denk niet dat je dit kan vergelijken. Op de campingplattegronds ziet het festivalterrein er in ieder geval hetzelfde uit:

http://forum.festileaks.com/topic/rock-werchter-2014/page/272/#post-37813

Op een ander forum was iemand een tijdje terug langs het terrein gereden en die zei dat er een hoek bomen rechts van de ingang is gekapt. Dus dat deel rechts op de kaart waar de ehbo tent en de bomen staan. Ik weet niet of ze dat bij het terrein gaan betrekken of dat nodig is voor backstage dingen (vrachtwagens etc).

Weet niet of het ooit vermeld is maar er staan luchtfoto's van vorig jaar op google maps. Best leuk om te zien zo.
https://goo.gl/maps/K5FsY

Quote van RW op Twitter, op de vraag of de timetable binnenkort online komt:
''Not yet. You would have it if we had it :) We're still waiting for it ourselves, sorry to keep you waiting..''

Het lijkt me dus dat RW er zelf wel uit is, maar dat ze nog op goedkeuring van artiesten/management zit te wachten. Geduldig blijven wachten dus (A)

Denk niet dat je dit kan vergelijken. Op de campingplattegronds ziet het festivalterrein er in ieder geval hetzelfde uit:

Wauw, die post had ik gemist :p... Ik ben redelijk benieuwd naar die nieuwe campingarea, al heb ik niet verschrikkelijk hoge verwachtingen van of zo

<div class="d4p-bbt-quote-title">visdave34 wrote:</div>

Wauw, die post had ik gemist :p… Ik ben redelijk benieuwd naar die nieuwe campingarea, al heb ik niet verschrikkelijk hoge verwachtingen van of zo

Edit: die met de plattegronden natuurlijk

In de pers zeiden ze vorig jaar dat het kappen van de bomen dient om de weide te ontlasten. De voorbije jaren was het soms ongezellig druk aan de main stage, en door de oppervlakte te vergroten zonder het aantal tickets te verhogen willen ze het weer wat aangenamer en veiliger maken.

Zegt wie??

Seasick Steve zou zonde zijn omdat ik die al op Classic zie. Kaiser chiefs zou echt een leuk feestje zijn, ondanks de herhaling.

Zou allebei retekut zijn. Maar dat is dan weer mijn mening :p Dan heb ik liever Girls in Hawaii of School is Cool.

Users who are viewing this thread