Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Ziet er gezellig uit maar moet nog maar afwachten of het een verbetering wordt. Ben wel benieuwd.
Maar die grote tent hoort dus ook bij de camping als ik het goed begrijp?

Edit: Ah ja. Openingsfeest, voetbal en muziek. Ik denk dat ik er alleen woensdag te vinden ben maar toch leuk

Ziet er goed uit die nieuwe camping. Het is denk ik te vergelijken met Camping B van Pinkpop, qua faciliteiten. En laat dat nou net een enorm gezellige en goede festivalcamping zijn!

Ik ben benieuwd.

Ik heb een XL-ticket en kom dus als ik het goed begrijp automatisch op deze camping, dus ben wel benieuwd.

Ik heb toch wel een beetje spijt dat ik geen XL ticket heb. Wordt vroeg opstaan op donderdag.

Ik heb toch wel een beetje spijt dat ik geen XL ticket heb. Wordt vroeg opstaan op donderdag.

Ik vind het nu ook wat stom. Ik pak nooit XL ticket omdat er toch geen openingspary of dergelijke was.
Nu wel, maar ik ga denk ik toch gewoon op mijn oude vertrouwde B1 blijven.
Ik kan nog altijd naar de tent gaan voor de voetbal moest het passen tussen de optredens + als de Belgen shotten geven ze het ook op de fesivalweide zelf :)

Zeiden niet vorig jaar ook dat hij rond die tijd open ging, maar toen was dat volgens mij ook eerder ivm de drukte

Kunnen we niet alvast een topic openen voor Rock Werchter 2015? Gewoon even jou 4 headliners noemen die je verwacht? Dit zijn mijne:

Red Hot Chili Peppers - Coldplay - Foo Fighters - Muse

Laten we de verwachtingen vooral wéér erg hoog leggen, dan gaan er uiteindelijk ook weer veel mensen teleurgesteld zijn met de uiteindelijke headliners. Deze vier lijken mij wel erg veel van het goede. Ik denk dat we echt nog wel even kunnen wachten met een nieuw forum, zeker tot na het festival.

Ik heb tot nu toe elk jaar de XL ticket gehad en vaak ging de camping al veel eerder open. Vorig jaar voor het eerst meegemaakt dat ze daadwerkelijk pas om 16.00 open gingen. Misschien had dit met het weer te maken. Door de regen was het lang niet zo druk als de jaren ervoor. Wij zorgen er in elk geval voor dat we er uiterlijk 12.00 zijn voor het geval hij toch eerder opent. En zo niet vermaken we ons ook prima. Eerste biertjes, beetje kaarten of schaken. Muziekje erbij!

De jaren daarvoor ging de camping tussen 11.00 en 15.00 open als ik me niet vergis. En dan staan er al heeeeeeeeeeel veel mensen te wachten. Ik verwacht ook dit jaar een grotere drukte. Het is toch nieuw he ;)

Ik verwacht ook wel grote drukte. Laten we hopen dat ze voldoende hokjes hebben om bandjes op te halen (en dat er op donderdagochtend nog voldoende plek is...)

Edit: reünie Libertines nu bevestigd door NME. Lijkt me dat we Babyshambles definitief op onze buik kunnen schrijven.

Is Maximo Park niet een leuke vervanger. Ze staan ook op Hyde Park en naast een dubbele boeking voor 5 juli staat er op de site nog niets waardoor ze bezet zijn.

@Stockholm Syndrome: met als subs QOTSA, Arctic Monkeys, The Killers en Editors zeker? En Queen als tent opener?

Afwachten maar wat Pete gaat doen. Ik zie hem nog proberen om Werchter erbij te nemen (zijn doel is immers zoveel mogelijk geld binnenhalen, heeft hij zelf toegegeven) om dan de dag zelf af te zeggen. In ieder geval veronderstel ik dat RW al met een (Belgische) vervanger bezig is.

@neontiger8 Maar Maximo Park staat al op Dour.

@neontiger8 Maar Maximo Park staat al op Dour.

Dat is jammer, maar misschien dat Werchter ze kan overtuigen, het is toch een groter podium. Ik denk dat het of Kaiser Chiefs of een Belgische/Nederlandse acts gaat worden. Bij de Nederlandse acts denk ik aan Kensington en heel misschien Di-Rect of De Jeugd. Voor de Belgische zou ik het niet weten, misschien School is Cool?

Red Hot Chili Peppers – Coldplay – Foo Fighters – Muse
[/quote]
Allemaal zie ik ze toch niet komen hoor..
Mijn grote favoriet is Foo fighters al van in 2005 geleden, zou echt ideaal zijn nu ze ook een nieuwe cd gaan uitbrengen.
Coldplay en Muse zijn 2 vrij grote acts, 1 van de 2 zie ik nog gebeuren maar beiden lijkt me onmogelijk (qua prijs ook), aangezien muse met nieuw werk bezig is maakt deze misschien wel de grootte kans.
Red Hot Chili Peppers zie ik ook niet direct gebeuren, was nog maar afsluiter in 2012 (geef die mannen wat tijd of het originele zal er snel af zijn)

Ik verwacht/hoop iets als dit
Donderdag: Radiohead - Jack White
Vrijdag: Arcade Fire - Kasabian
Zaterdag: Foo Fighters - Queens Of The Stone Age
Zondag: Coldplay - Snow Patrol
En dan zitten er misschien nog 2-3 headliners te veel tussen en Radiohead-coldplay 2 grote maar ook dure namen

toch als de foo's komen koop ik direct men ticket hoor :)

Zowel op de website van Babyshambles als op hun Facebookpagina staat het optreden op Rock Werchter niet (meer) tussen. Ik weet wel niet of het er ooit heeft tussen gestaan. Nu alleszins niet (meer).

Zowel op de website van Babyshambles als op hun Facebookpagina staat het optreden op Rock Werchter niet (meer) tussen. Ik weet wel niet of het er ooit heeft tussen gestaan. Nu alleszins niet (meer).

Blijkbaar stond Werchter er enkele weken terug nog tussen. Met andere woorden: Werchter er weldegelijk afgehaald, we zullen wel een bevestiging krijgen van zodra hun vervanger bekend is.

Users who are viewing this thread