Sam Fender

Dit kwam toch wel heel erg dicht in de buurt van een Bruce concert qua atmosfeer, mede dankij al die Georgdies die er waren, dat plus de eerste prijs voor Newcastle United(Sam is groot fan) maakte dit een zeer uniek concert.
Het leek soms wel of we in Newcastle zelf stonden.
Muzikaal gezien erg goed. Alles klopte, zowel de oude nrs, als die nieuwe nrs, geluid was ook erg goed.
Ik hoop echt dat zijn stem problemen niet meer terug komen m.b.v. dit tourschema, want ik hoop `m nog vaak live te kunnen bewonderen

Hele fijne show! Sam zat er zelf goed in en een zaal voor met Britten doet dan een hoop. Ik was alleen geen fan van CMAT, wat een verschrikking..

Ik mis heel veel geweldige songs in zijn setlist. Maar het valt wel te begrijpen dat hij het op deze manier aanpakt. Volgens mij de enige manier om het touren vol te houden (net zoals bvb London Grammar ook maar shows doet van max 1u20).
Liever 15 nummers knallen dan het lengen tot 20 nummers met stemproblemen als gevolg. Helemaal akkoord!

• Leuk
Waarderingen: gguuss
Was zelf aanwezig in Tilburg, vanavond ga ik ook naar Vorst. Tilburg vond ik iets of wat tegen vallen, veel te lange pauzes tussen de nummers door, publiek dat heel flat was. Ergste van al was de nieuwe backing vocal die veel te luid stond maar ook gewoon vals zong, zeker op songs als The Borders en Seventeen Going Under zat ze er vaak gewoon naast.

Als dat laatste vanavond beter wordt aangepakt dan verwacht ik al een betere show dan in Tilburg. Verwacht ook wel dat het publiek meer uitgelaten gaat zijn in Vorst.

Tegen Werchter is ie hopelijk terug op kruissnelheid en speelt ie meer dan 14 à 15 nummers, dat is wel gewoon te weinig.

Ik mis heel veel geweldige songs in zijn setlist. Maar het valt wel te begrijpen dat hij het op deze manier aanpakt. Volgens mij de enige manier om het touren vol te houden (net zoals bvb London Grammar ook maar shows doet van max 1u20).

Hij moest natuurlijk ook nog wel wat bijkomen van afgelopen weekend 😬

Was zelf aanwezig in Tilburg, vanavond ga ik ook naar Vorst. Tilburg vond ik iets of wat tegen vallen, veel te lange pauzes tussen de nummers door, publiek dat heel flat was. Ergste van al was de nieuwe backing vocal die veel te luid stond maar ook gewoon vals zong, zeker op songs als The Borders en Seventeen Going Under zat ze er vaak gewoon naast.

Als dat laatste vanavond beter wordt aangepakt dan verwacht ik al een betere show dan in Tilburg. Verwacht ook wel dat het publiek meer uitgelaten gaat zijn in Vorst.

Tegen Werchter is ie hopelijk terug op kruissnelheid en speelt ie meer dan 14 à 15 nummers, dat is wel gewoon te weinig.
Zelf Tilburg en Keulen bezocht en in Keulen was hij veel korter van stof tussen de nummers door (enkel informatief voor de nieuwere nummers en wat reacties richting zijn fans; met name die uit Newcastle waardoor de helft van de zaal het niet kon verstaan 😅) en inderdaad een betere mix qua geluidsinstellingen. Wellicht kwam dat eerste ook enigszins door het meer luidruchtige publiek dan in Tilburg.

Hopen op een mooie avond voor jou en de rest in de Vorst!

• Leuk
Waarderingen: SilentAlarm

Users who are viewing this thread