Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Damn dat zou ik toch wel een domper vinden... Alsof er nog niet genoeg klein Belgisch spul op het affiche staat dit jaar... Er zijn genoeg mogelijkheden van hetzelfde formaat, maar ik ben bang voor magere opvulling...

The War On Drugs of CHVRCHES van Best Kept Secret over laten komen zou een goede vervanger zijn. Misschien niet voor main stage(waar volgens mij iedereen Babyshambles verwacht), maar daar wat schuiven is denk ik niet zo'n groot probleem.

@neontiger8 The War On Drugs staat al op Botanique, maar ik hoop van harte dat ze hen voor deze gelegenheid toch 2 keer naar België halen ;).

edit: én op Pukkelpop zie ik nu, 3x lijkt me toch wat veel van het goeie :p. Ik hoop dat we het wat in de richting van Klaxons of Fratellis mogen zoeken, maar dat zal wel niet

niet ver genoeg gekeken, jammer. The Fratellis zou ik heel tof vinden als is het alleen voor Chelsea Dagger. En nu ga ik iets zeggen waar er een aantal niet blij mee zijn. Kaiser Chiefs is volgens mij een band die overal wel wil spelen en hoofdpodium wel aan kan met al die hits, zou me ook niet erg verbazen als zij het worden.

niet ver genoeg gekeken, jammer. The Fratellis zou ik heel tof vinden als is het alleen voor Chelsea Dagger. En nu ga ik iets zeggen waar er een aantal niet blij mee zijn. Kaiser Chiefs is volgens mij een band die overal wel wil spelen en hoofdpodium wel aan kan met al die hits, zou me ook niet erg verbazen als zij het worden.

Ik zat net precies aan hetzelfde te denken. Ik zou het niet eens erg vinden: het nieuwe album valt me niet tegen(maar ook niet bijzonder mee), maar het wordt best goed ontvangen door het publiek. In die zin zou ik het niet erg, en niet onlogisch vinden. Punt is natuurlijk wel dat het een ongelofelijke herhalingsoefening is(zeker op de zondag, met ook al KoL), en Rock Werchter zichzelf een beetje voor schut zou zetten.

<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>

Ik zat net precies aan hetzelfde te denken. Ik zou het niet eens erg vinden: het nieuwe album valt me niet tegen(maar ook niet bijzonder mee), maar het wordt best goed ontvangen door het publiek. In die zin zou ik het niet erg, en niet onlogisch vinden. Punt is natuurlijk wel dat het een ongelofelijke herhalingsoefening is(zeker op de zondag, met ook al KoL), en Rock Werchter zichzelf een beetje voor schut zou zetten.

het is even afwachten, maar ik denk niet dat het lang gaat duren. Tijdschema van Best Kept Secret is er, die van Pinkpop is via gelekt dus zal in deze dagen ook officieel worden. Dan zal het denk ik ook niet lang meer duren voor dat Werchter met het schema gaat komen

Straks vervangt Jack White Babyshambles omdat er te veel dagprogramma's zijn en te weinig avondprogramma's komt dit het festival uitstekend uit! Gedaan met het gezaag op forums en social media, Jack White kan nog steeds op Zondag Dus laten we vooral verder DROMEN :p

Coldplay headliner Radio 1's BigWeekend. Toch een kanshebber voor Rock Werchter die ze niet hebben kunnen strikken?

Ik denk van niet. Dat op Optimus Alive en Benicassim na alle headliners voor de festivals al bekend zijn (zonder Coldplay) is voor mij een teken dat Coldplay net als Jack White pas heel laat in de picture gekomen is.

Oke dus, nu vrijdag worden Libertines aangekondigd voor Hyde Park op 5 juli. Dus die afzegging van Babyshambles zal ook niet lang duren dan, en daarmee dan ook uitstel voor de schema's...

Ik hoop echt niet dat Pete Werchter toch wil laten doorgaan (cash grabben) om dan last minute af te zeggen...

Oke dus, nu vrijdag worden Libertines aangekondigd voor Hyde Park op 5 juli. Dus die afzegging van Babyshambles zal ook niet lang duren dan, en daarmee dan ook uitstel voor de schema’s…

Ik hoop echt niet dat Pete Werchter toch wil laten doorgaan (cash grabben) om dan last minute af te zeggen…

Ik denk dat uitstel van schema mee zal vallen. Werchter weet dit denk ik al lang, maar mogen dit nog niet zeggen. Daarom is er denk ik ook zo lang gewacht met het schema. Nu hoeven ze niet net als vorig jaar het tijdschema aan te passen terwijl het al bekend is. Ik verwacht het schema morgen of volgende week.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Oke dus, nu vrijdag worden Libertines aangekondigd voor Hyde Park op 5 juli. Dus die afzegging van Babyshambles zal ook niet lang duren dan, en daarmee dan ook uitstel voor de schema’s…

Ik hoop echt niet dat Pete Werchter toch wil laten doorgaan (cash grabben) om dan last minute af te zeggen…

Ik denk dat uitstel van schema mee zal vallen. Werchter weet dit denk ik al lang, maar mogen dit nog niet zeggen. Daarom is er denk ik ook zo lang gewacht met het schema. Nu hoeven ze niet net als vorig jaar het tijdschema aan te passen terwijl het al bekend is. Ik verwacht het schema morgen of volgende week.

Zou ik nog niet durven zeggen, volgens Pete Doherty zijn de contacten met Hyde Park pas vorige week echt begonnen, de deal zou pas het voorbije weekend gesloten zijn.

Overigens moeten we niet perse op een vrijdag of 16u wachten, op Twitter zeiden ze dat die timetable gewoon online komt vanaf de minuut dat alles goedgekeurd is.

<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Kereltje wrote:</div><br>

Zou ik nog niet durven zeggen, volgens Pete Doherty zijn de contacten met Hyde Park pas vorige week echt begonnen, de deal zou pas het voorbije weekend gesloten zijn.

Overigens moeten we niet perse op een vrijdag of 16u wachten, op Twitter zeiden ze dat die timetable gewoon online komt vanaf de minuut dat alles goedgekeurd is.

Ok, dat veranderd de zaak wel ja.

Klopt maar ik denk dat ze wel wachten tot vrijdagmiddag. Dan zitten mensen er toch weer op te wachten, tenminste ik merk zelf dat ik twitter op vrijdagmiddag scherper in de gaten hou voor RW dan de rest van de week. Maar goed ze mogen hem van mij ook nu bekend maken ;)

Langs de andere kant...
Peter verhuizen naar pakweg donderdag of vrijdag en wisselen met een andere artiest van dag?
Met die namen van Arras is dat voor sommige groepen wel mogelijk denk ik. Misschien zelf voor groepen die niet op Arras staan. Ik heb de tourschema's niet allemaal uitgespit.

RW krijgt een megacamping (30.000 plekken) met betere sanitaire voorzieningen en 'bars en terrassen'.

http://www.rockwerchter.be/nl/praktisch/detail/the-hive-meer-dan-een-camping

Zo te zien op de plek waar je campings A3 en A4 had?

2013:
RW-Camping-2012.jpg

2014:
THEHIVE_omgeving.jpg

thehive_map1.jpg

Goed vergelijken zo, thanks! A1 en A2 komen te vervallen, zo lijkt het? In plaats A1/2/3/4 dus één grote camping dus. Ziet er zeker uit als een verbetering!

Enne... Kwartfinales van het WK worden in The Hive vertoond!

Users who are viewing this thread