Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Op Wikipedia gebeuren er de laatste tijd ook wat (realistische) aanpassingen..

Donderdag
Main: Dropkick Murphy's - Placebo - Maetallica - Skrillex
Klubc: Damon Albarn
Barn: Daprone super soul revue - Robert Plant

Vrijdag
Main: Eels - Arctic Monkeys - Major Lazer
Klubc: Coely- The Subs
Barn: Paolo Nutini - Jack Johnson

Zaterdag
Main: The Temperance Movement - Triggerfinger - The Black Keys - Pearl Jam
Klubc: Trentemoller
Barn: Pixies

Zondag
Main: Franz Ferdinand - Kings Of Leon - Chase & Status
Klubc: MGMT - Rudimental
Barn: Lykke Li - Stromae

Natuurlijk ga ik het antwoord krijgen dat iedereen hier dingen kan gaan opzetten, toch kan je hier niet alles zomaar opzetten, heb hier vroeger op school enkele keren grapjes mee uitgehaald en tegen dat ik s'avonds thuiskwam waren alle dingen teruggezet. Komja in mijn ogen vrij realistisch.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Stockholm Syndrome wrote:</div>
Ik zit hier trouwens te bidden dat Damon Albarn ook op Rock Werchter Feel Good Inc en Clint Eastwood speelt zoals op SXSW. Hij heeft nu ook op de radio For Tomorrow & This Is A Low gespeelt. Stiekem hoop ik ook nog dat ie Song 2 ook nog oppakt maar sowieso de Gorrilaz hits.

Waarbij wel moet worden opgemerkt dat het Amerikaanse SXSW-publiek veel bekender is met de Gorillaz-songs dan met Blur-songs en dat het radioprogramma over Britpop (en dus Blur) ging.<br>
Ik schreef dit stuk over Damon Albarn: wat kunnen we van hem verwachten deze zomer? http://joszwa.nl/damon-albarn-gaat-deze-zomer-solo-en-wel-zo/

Bedankt voor dit mooie stuk over Albarn! Goed geschreven én interessante informatie!

Omtrent timetable:

misschien hebben ze meer werk omdat ze een podium gaan herplaatsen. Er zijn veel bomen gekapt (het stuk tussen het festivalterrein en steenweg (het bosje rechts als je voor mainstage staat is helemaal verdwenen). Is dit om de ruimte voor mainstage uit te breiden of komt The Barn of Klub C daar (ooit was het de bedoeling om daar het 4e podium te zetten). Komen The Barn of Klub C daar te staan, moet de timetable daar ook aan aangepast worden, dan kan je Barnoptreden niet meteen na Klub C-optreden laten beginnen.

Ik zou voorlopig niet te veel naar wiki kijken, zolang het niet door de organisatie of artiest gecommuniceerd is geloof ik het voorlopig niet (behalve dan die communicatiedude die Reignwolf op Main zei).

En 2 voor dat off-topic gedeelte! Met de grote competities die naar hun einde gaan en het wk over 2 maand lijkt een voetbaltopic me best interessant te zijn. Meteen ook de suggestie om een wk-pronostiek te doen in dezelfde stijl als die over de Werchter-line up!

Moest Robert Plant effectief naar de Barn verhuizen (velen namen toch aan dat hij op de main speelde), dan geef wordt het op de main zeker iets van:

Opposites - Wombats - Dropkick Murphy's - White Lies ) Placebo - Metallica - Skrillex.

En dat met tussenin nog wat sprintjes naar London Grammer, Bombay Bycycle Clyb en nog wat dat ik even vergeet. Ik ben kapot na die eerste dag :D

Vind het nu toch wel tijd worden om de time table bekend te maken. Onderaan het bericht van de laatste namen stond "time schedule is coming soon" of zoiets dergelijks.

Vind het nu toch wel tijd worden om de time table bekend te maken. Onderaan het bericht van de laatste namen stond “time schedule is coming soon” of zoiets dergelijks.

dat zeggen ze toch altijd :) Ik verwacht hem nu eigenlijk maandag (de 21ste). Exact een maand na de laatste namen. En als je het zo bekijkt is dat nog altijd onder de categorie soon

Kunnen we aub ophouden met wikipedia als bron te hanteren? Want anders kan ik iets samenstellen waardoor we line-up + timetable van Werchter 2017 weten...

En tja ik ben wel benieuwd naar de timetables van de festivals, er zijn een paar naampjes zoals London Grammer en George Ezra waar ik voor vrees maar voor de rest zal het wel goed komen...

zet Metallica eens in the barn. Lang zal het er niet staan hoor.
Maar het is inderdaad niet echt een betrouwbare bron. Al zie ik wat er nu staat als redelijk plausibel

tja, ik denk dat we eigenlijk gewoon rustig moeten afwachten alle festivals hebben op de één of andere manier problemen met de timetable.

tja, ik denk dat we eigenlijk gewoon rustig moeten afwachten alle festivals hebben op de één of andere manier problemen met de timetable.

Hoezo? Omdat er nergens nog een is hebben ze problemen??

wie weet, misschien wil Metallica niet zeggen hoelang ze willen spelen totdat de liedjes bekend zijn, wat ik eigenlijk uitsluit. Misschien heeft Arctic Monkeys nog niet vrijgegeven hoelang ze willen spelen, of dat ze niet genoeg tijd krijgen van festivals en daar tegen in gaan of juist andersom. zijn genoeg redenen te bedenken waar er een klein probleem zou kunnen zijn toch? begrijp me goed ik zeg niet dat ze problemen hebben hoor, vraag me alleen af waarom festivals daarmee zolang wachten terwijl de lineup al een tijdje rond is

Het puzzelen zal vast wel klaar zijn, dus zal het waarschijnlijk wachten zijn op het fiat van (het management van) de verschillende acts.

Users who are viewing this thread