<div class="d4p-bbt-quote-title">Stockholm Syndrome wrote:</div>
- Rolling Stones al op Classic. Dat is geen argument, want ik koop een kaartje voor Rock Werchter dus als zij de Stones op een ander festival van hun zet betekent dat dat Rock Werchter minder wordt.
Wat hadden ze dan in godsnaam op classic moeten zetten? Ze hebben niet eens een act voor boutique, classic ook maar cancelen dan? Dat festival word ook al 12 jaar elk jaar gegeven en waarom? Zodat ze RS op werchter kunnen zetten terwijl ze het zonder ook makkelijk uitverkopen. Wat mensen volgens mij ook niet zo begrijpen is dat geld belangrijk is, voor de organisatie maar ook voor ons. Als RW niet genoeg verdient worden de acts daar ook niet beter op ofzo.
Helemaal met je eens Shaverion. Ik ben wel benieuwd welke act Stockholm Syndrome dan op Classic had neergezet, in mijn ogen zijn de Stones namelijk de enige geschikte band voor die positie.
Nog een +1 voor mattman. Ik ben erg blij dat die taartgooiende Japanner niet op Werchter staat, de organsatie heeft juist een stel geweldige acts binnen met Trentemoller, Moderat en SBTRKT. Dat die misschien iets onbekender zijn maakt mij ook vrij weinig uit, er is genoeg te ontdekken naast die mainstream zooi als Aoki en consorten.