Ik baal ook ontzettend hard van Jack White. Hij is echt megagoed live en had er ideaal bijgepast. Ben bang dat hij wel naar Down The Rabit Hole gaat, voor mij wordt het volgend jaar dat festival eens proberen denk ik, best goede naampjes daar
<div class="d4p-bbt-quote-title">Stockholm Syndrome wrote:</div>
Rock Am Ring, Pinkpop, Roskilde hebben allemaal pracht line-ups met HUGE namen. Ik geef toe, Rock Werchter ook maar van de headliners zijn er precies 0 bijzonder. Ik heb ze (op metallica na maar die mijd ik ook bewust) allemaal al een keer gezien en ze komen allemaal eens per twee/drie jaar weer op de festivals.
Buiten RS en Arcade Fire staat er toch ook niet zoveel origineels op Pinkpop? (Voor Pinkpops doen is het een geweldig affiche hoor daar niet van.)
Als je het affiche in het geheel bekijkt vind ik RW een stuk boeiender dan PP en vooral RaR. Het lijkt wel alsof de hele lineup afgerekend wordt op het feit dat er geen sub is op vrijdag. Ben benieuwd hoe mensen gedacht hadden als er één naam bij was gekomen.
Edit: + grotendeels eens met hierboven. Nog niet gelezen voordat ik dit postte
Verder zag ik iemand klagen over de dancenamen. Ik snap dat niet. Met Trentemoller, Moderat, Gesaffelstein en SBTRT hebben ze een juist eindelijk een keer het neusje van de zalm in de dancewereld geboekt in plaats van het platte gebeuk van Knife Party en Pendulum… En voor de liefhebber van dat laatste staan er nog Chase & Status, Major Lazer en Skrillex.
Aangezien de mensen achter de schermen dit hier lezen, laat ze hun dan niet verstoppen en hier eens antwoorden!
Welke hebben jullie om volgende bands niet te boeken? (te duur, niet in Europa, te veel eisen)
Prodigy?
Kasabian??
Jack White???
<div class="d4p-bbt-quote-title">Fonske122 wrote:</div>
Biggy Vlyro
Is dit de rap versie van Biffy?
haha sorry, klinkt zo leuk
-in 2011 had je gewoon Skrillex/DeadMau5/SteveAoki/KnifeParty/DieAntwoordt/Chase&Status en dit jaar hebben we van dat formaat twee dancenamen, dat vind ik erg jammer en niet nodig.
- Rolling Stones al op Classic. Dat is geen argument, want ik koop een kaartje voor Rock Werchter dus als zij de Stones op een ander festival van hun zet betekent dat dat Rock Werchter minder wordt.