Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Ze zijn alleszins nog aan het werk, want een halfuurtje geleden meldde Rock Werchter via Twitter dat als België de kwartfinale haalt op het WK voetbal, die wedstrijd getoond wordt.

En Nederland?

<div class="d4p-bbt-quote-title">Everyknight wrote:</div>
Ze zijn alleszins nog aan het werk, want een halfuurtje geleden meldde Rock Werchter via Twitter dat als België de kwartfinale haalt op het WK voetbal, die wedstrijd getoond wordt.

En Nederland?

Daar stond niks van bij. Maar ze gaan dit nog eens officieel communiceren.

Het is natuurlijk logisch dat ze België uitzenden en dat de kans op Nederland kleiner is. Op pinkpop zou dat omgekeerd hetzelfde geval zijn. Kunnen wij elkaar niet tegenkomen in die kwartfinale trouwens? Dat zou pas legendarisch zijn!

Het is natuurlijk logisch dat ze België uitzenden en dat de kans op Nederland kleiner is. Op pinkpop zou dat omgekeerd hetzelfde geval zijn. Kunnen wij elkaar niet tegenkomen in die kwartfinale trouwens? Dat zou pas legendarisch zijn!

HEHEHEHE!!! kans is kleiner? ik ben Nederlands en jammer genoeg ben ik het hier totaal mee eens :P

Ben bang dat Nederland er in de poule weer uit ligt, maar Nederland - België zou wel fantastisch zijn

Krijgen we vandaag de TT ? Of tenminste het blokkenschema ? Kans zit erin volgens mij. Gisterenavond zijn ze klaargeraakt met puzzelen, getuige het twitterbericht van gisteravond. Ze wachten dus tot vandaag want vrijdagnamiddag is een traditiedag geworden van aankondigingen. Misschien wishfull thinking maar laat ons hopen :)

Krijgen we vandaag de TT ? Of tenminste het blokkenschema ? Kans zit erin volgens mij. Gisterenavond zijn ze klaargeraakt met puzzelen, getuige het twitterbericht van gisteravond. Ze wachten dus tot vandaag want vrijdagnamiddag is een traditiedag geworden van aankondigingen. Misschien wishfull thinking maar laat ons hopen
icon_smile.gif

Welk twitterbericht heb je het over?

ik denk deze tweet waar ze eindigen met meer info volgt ;)

<p>@steventhonnon Als de Belgen de KWARTfinale halen, wordt die wedstrijd getoond. Meer info volgt!</p>— Rock Werchter (@RockWerchter) April 10, 2014
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Krijgen we vandaag de TT ? Of tenminste het blokkenschema ? Kans zit erin volgens mij. Gisterenavond zijn ze klaargeraakt met puzzelen, getuige het twitterbericht van gisteravond. Ze wachten dus tot vandaag want vrijdagnamiddag is een traditiedag geworden van aankondigingen. Misschien wishfull thinking maar laat ons hopen
icon_smile.gif

Ik denk dat dat "meer info volgt" eerder op het bericht zelf sloeg dan op een timetable ofzo. Het zou een beetje random zijn om met dat zinnetje op andere informatie te gaan doelen dan informatie over het bericht wat ze net gegeven hebben, vind je niet? Ik denk dat ze eerder doelen op hoe, waar en wanneer die wedstrijd dan uitgezonden gaat worden, dat soort info. Om het als een bevestiging te zien dat de timetable klaar is vind ik wel een heel ver schot, als het niet over het voetbal gaat kan het altijd nog over duizend en een andere dingen gaan...

Ik denk dat dat “meer info volgt” eerder op het bericht zelf sloeg dan op een timetable ofzo. Het zou een beetje random zijn om met dat zinnetje op andere informatie te gaan doelen dan informatie over het bericht wat ze net gegeven hebben, vind je niet? Ik denk dat ze eerder doelen op hoe, waar en wanneer die wedstrijd dan uitgezonden gaat worden, dat soort info. Om het als een bevestiging te zien dat de timetable klaar is vind ik wel een heel ver schot, als het niet over het voetbal gaat kan het altijd nog over duizend en een andere dingen gaan…

Was maar een gokje hé ! Spijtig genoeg is het er niet van gekomen vandaag... Uitkijken naar volgende week !

Ze hebben al meermaals iets gezegd over het WK voetbal en in die eerdere berichten was al eens gezegd dat als België of Nederland de kwartfinale halen de match getoond wordt. Tenslotte wordt de match België-Rusland ook getoond op BKS. Aan de ene kant wel raar dat ze Nederland zouden tonen aangezien ze dat denk ik (tenzij op de camping? Ik was er maar voor een dag) 4 jaar geleden niet gedaan hebben toen jullie tegen Brazilië speelden (en wonnen, je kon er niet naast kijken op de wei :p). Maar dat was misschien omdat wij zelf niet meededen toen.

Ik denk dat het in 2010 in de eerste plaats niet doorging omdat het een idee van een van de campinguitbaters was en niet van de organisatie zelf. Ik lag toen op die specifieke camping (B0) en daar was echt geen plaats om duizenden mensen voetbal te laten kijken, dus die veiligheidsredenen snapte ik volledig.

Ik heb in 2010 gewoon lekker in Leuven Nederland-Brazilie gekeken. Was er al lekker vroeg van de speciaaltjes aan het genieten totdat vlak voor de wedstrijd het hele cafe vol liep. Had de mooiste plek en heb een topwedstrijd gezien. Heb een verhaal gehoord/gelezen dat in 2010 een belgisch echtpaar op hun tvtje in de tuin de wedstrijd aan het kijken was. Tientallen werchtergangers hebben bij hun de wedstrijd gekeken, maar omdat het verboden was de wedstrijd uit te zenden heeft dat echtpaar later nog een boete gekregen van de gemeente.

Ik heb in 2010 gewoon lekker in Leuven Nederland-Brazilie gekeken. Was er al lekker vroeg van de speciaaltjes aan het genieten totdat vlak voor de wedstrijd het hele cafe vol liep. Had de mooiste plek en heb een topwedstrijd gezien. Heb een verhaal gehoord/gelezen dat in 2010 een belgisch echtpaar op hun tvtje in de tuin de wedstrijd aan het kijken was. Tientallen werchtergangers hebben bij hun de wedstrijd gekeken, maar omdat het verboden was de wedstrijd uit te zenden heeft dat echtpaar later nog een boete gekregen van de gemeente.

En ik maar denken dat ze alleen in Nederland moeilijk deden met dit soort dingen...

daarnaast zijn nu de wedstrijden ook later dan 4 jaar geleden, misschien dat dat ook een rol speelt ;)

Als Nederland en België allebei eerste worden in de poule, of als ze allebei 2de worden kunnen ze elkaar in de halve finale tegenkomen. Eerder niet. Ik zie het echter niet gebeuren :P

Ik zit hier trouwens te bidden dat Damon Albarn ook op Rock Werchter Feel Good Inc en Clint Eastwood speelt zoals op SXSW. Hij heeft nu ook op de radio For Tomorrow & This Is A Low gespeelt. Stiekem hoop ik ook nog dat ie Song 2 ook nog oppakt maar sowieso de Gorrilaz hits.

Als Nederland en België allebei eerste worden in de poule, of als ze allebei 2de worden kunnen ze elkaar in de halve finale tegenkomen. Eerder niet. Ik zie het echter niet gebeuren
icon_razz.gif

Allebei tweede zie ik best makkelijk gebeuren eigenlijk, Nederland achter Spanje en België achter Rusland. Of we dan ook allebei de achtste- en kwartfinales door gaan komen is een andere vraag, maar niet eentje voor op dit forum. Ik zie het wel verder.

Is er niet een off-topic gedeelte waar we een voetbal/WK topic kunnen openen? Zou ik best leuk vinden.

Na de coachella livestreams tot de conclusie gekomen dat ik HAIM maar ga skippen en zeker naar Foster The People ga kijken. Én ik heb er nu nog meer zin in :')

Ik zit hier trouwens te bidden dat Damon Albarn ook op Rock Werchter Feel Good Inc en Clint Eastwood speelt zoals op SXSW. Hij heeft nu ook op de radio For Tomorrow & This Is A Low gespeelt. Stiekem hoop ik ook nog dat ie Song 2 ook nog oppakt maar sowieso de Gorrilaz hits.
Waarbij wel moet worden opgemerkt dat het Amerikaanse SXSW-publiek veel bekender is met de Gorillaz-songs dan met Blur-songs en dat het radioprogramma over Britpop (en dus Blur) ging.
Ik schreef dit stuk over Damon Albarn: wat kunnen we van hem verwachten deze zomer? http://joszwa.nl/damon-albarn-gaat-deze-zomer-solo-en-wel-zo/

Users who are viewing this thread