Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
wie weet, misschien wil Metallica niet zeggen hoelang ze willen spelen totdat de liedjes bekend zijn, wat ik eigenlijk uitsluit. Misschien heeft Arctic Monkeys nog niet vrijgegeven hoelang ze willen spelen, of dat ze niet genoeg tijd krijgen van festivals en daar tegen in gaan of juist andersom. zijn genoeg redenen te bedenken waar er een klein probleem zou kunnen zijn toch? begrijp me goed ik zeg niet dat ze problemen hebben hoor, vraag me alleen af waarom festivals daarmee zolang wachten terwijl de lineup al een tijdje rond is

Metallica heeft gewoon aangegeven hoeveel nummers het zullen zijn dus ik denk dat dat geen probleem is, scheelt misschien een kwartiertje. Het zou mij niets verbazen als er wat bands op de zaterdag dezelfde spot willen hebben. Pixies dat headliner barn wil zijn, Imagine Dragons en Triggerfinger willen dat ook of voor Black Keys en Biffy Clyro dat ook voor Black Keys zal willen of subheadliner Barn maar niet tegenover Triggerfinger bijvoorbeeld, omdat mensen dan toch voor de Vlaamse trots gaan kiezen. Dat soort dingen. Is ff puzzelen, maar ik denk niet dat het nog lang gaat duren.

<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>
wie weet, misschien wil Metallica niet zeggen hoelang ze willen spelen totdat de liedjes bekend zijn, wat ik eigenlijk uitsluit. Misschien heeft Arctic Monkeys nog niet vrijgegeven hoelang ze willen spelen, of dat ze niet genoeg tijd krijgen van festivals en daar tegen in gaan of juist andersom. zijn genoeg redenen te bedenken waar er een klein probleem zou kunnen zijn toch? begrijp me goed ik zeg niet dat ze problemen hebben hoor, vraag me alleen af waarom festivals daarmee zolang wachten terwijl de lineup al een tijdje rond is

Metallica heeft gewoon aangegeven hoeveel nummers het zullen zijn dus ik denk dat dat geen probleem is, scheelt misschien een kwartiertje. Het zou mij niets verbazen als er wat bands op de zaterdag dezelfde spot willen hebben. Pixies dat headliner barn wil zijn, Imagine Dragons en Triggerfinger willen dat ook of voor Black Keys en Biffy Clyro dat ook voor Black Keys zal willen of subheadliner Barn maar niet tegenover Triggerfinger bijvoorbeeld, omdat mensen dan toch voor de Vlaamse trots gaan kiezen. Dat soort dingen. Is ff puzzelen, maar ik denk niet dat het nog lang gaat duren.

Het zal inderdaad wel zoiets zijn. Ik denk dat er wel enkele groepen barnheadlienrs kunnen zijn die dag. Maar als ik moet kiezen tussen iets en Triggerfinger, zal het in mijn geval toch altijd het andere zijn. Vlaamse trots of niet. Ik zie liever iets dat ik niet op het plaatselijk festival zie verschijnen + ik zie ze een week eerder op TW Classic.

Main Square heeft zojuist de podiumindeling bekendgemaakt. Zou Werchter een uurtje later volgen? Vrijdag om 16:00 uur zou niet de eerste keer zijn. Ik ben nu wel klaar met het wachten.

Main Square heeft zojuist de podiumindeling bekendgemaakt. Zou Werchter een uurtje later volgen? Vrijdag om 16:00 uur zou niet de eerste keer zijn. Ik ben nu wel klaar met het wachten.

Het mag wel eens. Ik was een uurtje geleden ook aan het denken over dat het toch wel vrijdag is.

En ik vraag mij toch af wie er zich aan het amuseren is op wikiêdia. Nu kijk ik daar elke dag naar, gewoon om te zien wat er verandert, al houdt ik er rekening mee dat dit zeker niet allemaal zal kloppen waarschijnlijk.

Denk eerlijk gezegd niet dat het daarmee veel te maken heeft, Main Square gooit hun podiumindeling altijd ongeveer samen met de laatste namen online, en die laatste naam hebben ze gisterenavond gegeven.

Nu zou trouwens marketinggewijs ook echt een vreselijk moment zijn om een timetable online te gooien. In tegenstelling tot namen kan je een timetable niet aflezen op de radio (avondspits) + het is vakantie én Paasweekend dus veel mensen zijn niet thuis. Zal eerder volgende week zijn ofzo.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

Denk eerlijk gezegd niet dat het daarmee veel te maken heeft, Main Square gooit hun podiumindeling altijd ongeveer samen met de laatste namen online, en die laatste naam hebben ze gisterenavond gegeven.

Nu zou trouwens marketinggewijs ook echt een vreselijk moment zijn om een timetable online te gooien. In tegenstelling tot namen kan je een timetable niet aflezen op de radio (avondspits) + het is vakantie én Paasweekend dus veel mensen zijn niet thuis. Zal eerder volgende week zijn ofzo.

Marketinggewijs Rock Werchter is uitverkocht hoor. Dus die timetable maakt niet echt meer uit, behalve voor de mensen met een ticket

Marketinggewijs Rock Werchter is uitverkocht hoor. Dus die timetable maakt niet echt meer uit, behalve voor de mensen met een ticket

Marketing voer je gewoon het hele jaar door en niet alleen als het nog niet uitverkocht is. De timetable is alleen handig voor mensen die gaan inderdaad maar de naam Rock Werchter zal overal op internet te zien zijn, dus daar zullen ze wel een geschikt moment voor zoeken denk ik.

In ieder geval niet om 4 uur dus.
icon_smile.gif

Hoe dan ook hier in on s Belgenlandje. De week na de paasvakantie is er altijd veel festivalnieuws te rapen, van zowel grote als middelgrote festivals...
Ik kijk er nu al naar uit!

Er zijn 130.000 mensen aan het wachten op die timetable, moet je die ook niet online gooien op een moment dat minder mensen dan gemiddeld die zo snel mogelijk kunnen zien.

Gokje voor de eerste band die zal afzeggen: Babyshambles.

Er zijn heel wat aanwijzingen dat The Libertines een eenmalig reunieconcert gaan doen als onderdeel van de Hyde Park concerten. Daar zijn er nog maar 2 vrije data: 5 juli en 11 juli. Nu zijn er bronnen die zeggen dat Libertines gecontacteerd werden voor de 5e, en no way dat Pete Doherty op zaterdag tot laat met The Libertines bezig is om dan de dag erna 's namiddags met een andere band op te treden in een ander land. Afwachten dus.

zou jammer zijn, maar wie zou kunnen vervangen, ik neem aan dat ze een soortgelijk bandje zoeken.

edit: ik wil dat blokkenschema!!

<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>
zou jammer zijn, maar wie zou kunnen vervangen, ik neem aan dat ze een soortgelijk bandje zoeken.

Dan zal er een Belgische act terugkomen, iets als School is Cool of Customs.

Ik denk het ook ja, maar die ken ik niet echt. Kensington zou ook tof zijn. Ik weet niet hoe populair ze in België zijn, maar ze hebben vorig jaar op Pinkpop bewezen wel een hoofdpodium aan te kunnen als het moet.

ik dacht dan ook gelijk aan Kensington. maar eerst maar afwachten of ze daardoor inderdaad niet kunnen..

Kensington zou me toch een zaadvervanger zijn van een band als Babyshambles. Doe mij maar School is Cool, het nieuwe album is weer erg goed.

Carl Barat heeft ondertussen gezegd dat Libertines fans best de 5e juli vrij houden... Kan je 90% van een afzegging op aan gaan.

Zou inderdaad heel jammer zijn. En niet de eerste keer voor Werchter. Al vind ik dit een betere reden dan de bevalling van zijn kat.

Als ze in dit stadium afzeggen, zal de organisatie toch nog wel een sterkere vervanger kunnen vinden dat wat tweederangs Belgisch (of Nederlands) spul?

Als ze in dit stadium afzeggen, zal de organisatie toch nog wel een sterkere vervanger kunnen vinden dat wat tweederangs Belgisch (of Nederlands) spul?

Ik vrees er wat voor, afzeggingen nadat de affiche compleet was hebben meestal tot een Belgische vervanger geleid, en dat het uitverkocht is gaat daar zeker niets aan veranderen. Ik hoop dan op zijn minst op een eersterangs Belgische band, iets uit het kwartet Girls In Hawaii - Intergalactic Lovers - School Is Cool - Marble Sounds.

Zou dit niet een reden kunnen zijn dat ze met de timetable wachten? Zodra de afzegging van Babyshambles officieel is de timetable samen met de vervanger naar buiten brengen?

Users who are viewing this thread