wie weet, misschien wil Metallica niet zeggen hoelang ze willen spelen totdat de liedjes bekend zijn, wat ik eigenlijk uitsluit. Misschien heeft Arctic Monkeys nog niet vrijgegeven hoelang ze willen spelen, of dat ze niet genoeg tijd krijgen van festivals en daar tegen in gaan of juist andersom. zijn genoeg redenen te bedenken waar er een klein probleem zou kunnen zijn toch? begrijp me goed ik zeg niet dat ze problemen hebben hoor, vraag me alleen af waarom festivals daarmee zolang wachten terwijl de lineup al een tijdje rond is
Metallica heeft gewoon aangegeven hoeveel nummers het zullen zijn dus ik denk dat dat geen probleem is, scheelt misschien een kwartiertje. Het zou mij niets verbazen als er wat bands op de zaterdag dezelfde spot willen hebben. Pixies dat headliner barn wil zijn, Imagine Dragons en Triggerfinger willen dat ook of voor Black Keys en Biffy Clyro dat ook voor Black Keys zal willen of subheadliner Barn maar niet tegenover Triggerfinger bijvoorbeeld, omdat mensen dan toch voor de Vlaamse trots gaan kiezen. Dat soort dingen. Is ff puzzelen, maar ik denk niet dat het nog lang gaat duren.