Pinkpop 2025

In een woord fantastisch. Drankjes uit een glas, schone WC’s, lekkere hapjes, prachtig zicht over twee podia, je mag bij iedere artiest in voorvak, geen wachtrij bij binnenkomst, kortom ik heb het er voor over.
Op lowlands heb ik de laatste jaren met Glamping gedaan, erg relaxed.
Nu vip kaarten voor Pukkelpop en tuinterras kaarten voor Pinkpop.

Die skydeck kaarten vind ik wel aantrekkelijk maar toch wel wat teveel geld voor wat je krijgt naar mijn mening en zeker als je dus 3 dagen op dat kleine stukje van het terrein moet rondhangen voor je natje en je droogje.

Het programma is gewoon slecht dit jaar voor mij anders had ik een driedaagse kaart gekocht. Hoor immers tot de groep van 4% dus ben >60 jaar.

Natuurlijk is dat veel geld €995 maar voor de rest ben je niks kwijt. Normaal kaartje is €305 dus is het verschil €690.

Elke dag eten en drinken is bij snel €150 per dag dus gaat er weer van af.

Voor €690. - €450 = €240 extra heb je dan alle gemakken en luxe en is voor mij meer dan waard.

Als je tegenwoordig naar je favoriete artiest gaat betaal je je ook scheel voor premium zitplaatsen.

Het is nu eenmaal de tijd en ik heb het er voor over.

Ik ben momenteel druk met een verbouwing, gelukkig zorgt het meelezen hier voor de nodige ontspanning en kostelijk vermaak. Wij gaan alleen zondag en na een beetje gepuzzel weten we op welke stations ons boemeltreintje stopt: Dewolff, kwartiertje vertraging bij Queerbeat, Imminence, Krezip, Kaiser Chiefs, the Warning, Biffy Clyro, Dean Lewis, Korn, Muse. De must see's zijn dan Iminence Krezip, Kaiser Chiefs, Korn en Muse, ik schrijf het naar even zo want op de een of andere manier werken de dikgedrukte letters niet...

Users who are viewing this thread