Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Hoe groot is de kans dat de mannen van Half Moon Run komen? Ze hebben tot nu toe erg weinig festivals bevestigd maar staan wel op Down The Rabbit Hole waar ook andere artiesten staan die naar Werchter komen

"we're not playing many festivals this summer, but we are playing Somersault. there are some others that we aren't allowed to talk about yet...we want to but we just can't."

Dus ja, wie weet?
Ik hoop het in ieder geval heeeel erg

Hier nog een festival de week voor Rock Werchter dat hier nog niet aan bod is gekomen (denk ik), festival in Zagreb:

http://www.inmusicfestival.com/en/programme/2014

Flogging Molly en Wolfmother zouden toch nog 2 supertoevoegingen zijn!

<div class="d4p-bbt-quote-title">PascalBreda wrote:</div>Hoe groot is de kans dat de mannen van Half Moon Run komen? Ze hebben tot nu toe erg weinig festivals bevestigd maar staan wel op Down The Rabbit Hole waar ook andere artiesten staan die naar Werchter komen
“we’re not playing many festivals this summer, but we are playing Somersault. there are some others that we aren’t allowed to talk about yet…we want to but we just can’t.”
Dus ja, wie weet?<br> Ik hoop het in ieder geval heeeel erg

Ja, ik hoop het met jou. Voor mij zijn ze wel de ontdekking van vorig jaar! Fingers crossed

OutKast en Pharrell Williams zijn bevestigd voor het North Sea Jazz festival in Rotterdam, een weekje na Rock Werchter.

OutKast en Pharrell Williams zijn bevestigd voor het North Sea Jazz festival in Rotterdam, een weekje na Rock Werchter.

Outkast zou ondertussen een zekerheid zijn als headliner voor Pukkelpop. Slecht nieuws trouwens voor de fans van Frank Turner: alle festivals die hij vorig jaar in augustus moest afzeggen staan tussen zijn tourdata voor dit jaar, behalve Pukkelpop. Kans lijkt me dus groot dat die in augustus naar Belgie komt.

Fijn dat het forum weer draait! Pharrell lijkt een steeds grotere kanshebber te worden, ik ben wel benieuwd hoe een liveshow van die man eruit ziet.

Fijn dat het forum weer draait! Pharrell lijkt een steeds grotere kanshebber te worden, ik ben wel benieuwd hoe een liveshow van die man eruit ziet.

Die zal hij wel uit zijn wel bekende hoed toveren denk ik ! * Padoem tsss*

OT: ik ben daar ook wel benieuwd naar, ik zou het zeker niet erg vinden als hij komt. Maar wil toch ook graag nog wat "echte" rock namen er bij. Wolfmother of iets dergelijks.

Mijn eerste post op dit forum, ookal volg ik het al weken.

Gisteren werd bekend dat Jack White op het Forecastle Festival ( 18-20 juli) in Louisville speelt. Hiermee lijkt het er dus op dat Jack White in de US zal blijven.

Lily Allen, Tame Impala en Example zijn bevestigd voor Ruisrock, Finland. Dit festival vind plaats in hetzelfde weekend. Lijken me mooie namen voor Werchter!

Laat Wolfmother maar aan een ander festival. Leuk om eens gezien te hebben, maar hun meest recente materiaal is ondertussen ook al 5 jaar oud (en die tweede plaat is nu ook niet bijzonder).

Ik heb Pharrell Williams jaren geleden met NERD gezien in de HMH. Heerlijk optreden, en die Pharrell weet wel wat een feestje maken is. Niet de aller beste vocalist, maar hij red zichzelf prima live. Zeker het checken waard, want met al die hits die hij op z'n naam heeft wordt het ongetwijfeld feest! Muzikaal genie.

Verwachten jullie vandaag nog namen? Of zal het toch gewoon vrijdag worden?

limp bizkit, beetje vergane glorie inderdaad. maar nog nooit gezien dus voor een keertje vind ik het niet erg.

Volgens mensen op het Graspop forum is Limp Bizkit de ontbrekende headliner voor de tweede main stage, dus ik zou nog niet te snel ja zeggen.

Ik dacht ook wel dat limp bizkit nog zou kunnen, ik vind ze nog wel een goede band, voor mij mogen ze komen maar net als Kereltje denk ik ook dat ze op graspop zullen staan. geef mij dan maar liever the prodigy

Stuur Example, Wolfmother, Limp Bizkit en Deftones allemaal maar door! Oja en volgens mij is het al voorbij gekomen, misschien ook wel door mezelf maar ik zie The Kooks ook nog wel komen! :)

En qua lage landennamen nog graag Intergalactic Lovers en Blaudzun. :)

Users who are viewing this thread