Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Ik zie Paolo Nutini helaas eerder naar Lowlands en Pukkelpop gaan, hij staat ook op V-fest. Disclosure hoop ik ook al niet meer op, kan me geen reden bedenken waarom ze dan nu nog niet aangekondigd zijn. Blijft van mijn lijstje over; The Kooks, CHVRCHES, De Jeugd Van Tegenwoordig, Wolfmother en (die kans is wel klein maar toch) Starsailor.

Ik zie Paolo Nutini helaas eerder naar Lowlands en Pukkelpop gaan, hij staat ook op V-fest. Disclosure hoop ik ook al niet meer op, kan me geen reden bedenken waarom ze dan nu nog niet aangekondigd zijn. Blijft van mijn lijstje over; The Kooks, CHVRCHES, De Jeugd Van Tegenwoordig, Wolfmother en (die kans is wel klein maar toch) Starsailor.

Waarom geen Disclosure? Ze staan op Main Square, dus dat kan echt nog wel. James Arthur staat daar ook, en die zie ik ook nog wel aangekondigd worden voor Werchter.

Satellite Stories is denk ik ook nog wel een kanshebber, ze hebben zich vandaag bevestigd voor Welcome To The Village

Laat Wolfmother maar aan een ander festival. Leuk om eens gezien te hebben, maar hun meest recente materiaal is ondertussen ook al 5 jaar oud (en die tweede plaat is nu ook niet bijzonder).

Wie Wolfmother een beetje recent in de gaten heeft gehouden weet dat er een 3e album aankomt. Volgens Stockdale zou deze plaat de meest psychedelische tot nu toe worden. Ze hebben zelfs een trailer online gezet met een voorproefje: https://www.youtube.com/watch?v=MOZtGfx-E7E
Anyway, zou ze graag zien komen met nieuw werk. En geef het ook een aardige kans gezien ze eind juni in Spanje en Kroatië festivals doen.

linkin park begint 8 augustus een tour in de VS en canada samen met 30 seconds to mars en AFI. dit zou in principe wel aan kunnen sluiten op werchter lijkt me.

bron:
http://carnivorestour.com/

Maakt Longitude festival 18-20 juli in Ierland iets uit voor ons? Er is namelijk al wel veel overlap. Ik zou t supervet vinden als bijv. Disclosure, CHVRCHES, bondax, Cyril Hahn en/of BANKS ook naar RW zouden komen. En volgens mij sluiten enkelen van dit forum zich daar ook wel bij aan (vooral die eerste twee namen, als ik t goed heb meegekregen)

Starsailor staat wel op een aantal UK festivals, dus wie weet
icon_smile.gif

Ja daarom, maar ze staan nooit in de Benelux en hij tourt ook solo...

<div class="d4p-bbt-quote-title">Stockholm Syndrome wrote:</div>

Waarom geen Disclosure? Ze staan op Main Square, dus dat kan echt nog wel. James Arthur staat daar ook, en die zie ik ook nog wel aangekondigd worden voor Werchter.

Tja zoals ik zei, dan waren ze wel al aangekondigd want ze zijn een stuk groter dan de laatste paar namen die zijn aangekondigd. Ook hebben ze data rond Pukkelpop dus zie ze daar eerder staan.

Het is niet zo dat de grote namen als eerst bekendgemaakt worden en dat er daarna alleen kleine namen volgen. Vorig jaar had je dat met The National en Nick Cave. Daarnaast is Disclosure ook zeker niet zo groot als die twee. Ik zie Disclosure nog best op Werchter staan.

Courtney Barnett komt naar Glastonbury ik hoop dat ze ook nog op Rock Werchter staat al vind ik het meer een Pukkelpop naam.

Verder hoop ik ook nog op Paolo Nutini gisteren in het MC Theater was gruwlijk goed!

Lily Allen, Tame Impala en Example zijn bevestigd voor Ruisrock, Finland. Dit festival vind plaats in hetzelfde weekend. Lijken me mooie namen voor Werchter!

Tame Impala, laat maar komen! Staat hoog op mijn verlanglijstje.

Courtney Barnett komt naar Glastonbury ik hoop dat ze ook nog op Rock Werchter staat al vind ik het meer een Pukkelpop naam.

Verder hoop ik ook nog op Paolo Nutini gisteren in het MC Theater was gruwlijk goed!

Klopt het dat hij New Shoes niet gespeeld heeft? En daaaamn hoe heb jij kaarten kunnen krijgen???

Kweet niet hoor voor Werchter, ik ken hem niet en zelfs als ik wat opzoek lijkt hij hier in België absoluut niet bekend.

Outkast en Chance the Rapper op Roskilde. Die laatste lijkt me een dik zekerheidje.

Chance the rapper staat een week eerder op couleur café, dus ik zou dat zeker geen zekerheid noemen hoor.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Outkast en Chance the Rapper op Roskilde. Die laatste lijkt me een dik zekerheidje.

Chance the rapper staat een week eerder op couleur café, dus ik zou dat zeker geen zekerheid noemen hoor.

Ik zie het. Toch zie ik hem nog best op Werchter staan. Wat denken jullie van OutKast? Die zouden blijkbaar Pukkelpop headlinen, maar ze zijn ook wel erg in de buurt voor Werchter.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Thomus wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div><br>

Ik zie het. Toch zie ik hem nog best op Werchter staan. Wat denken jullie van OutKast? Die zouden blijkbaar Pukkelpop headlinen, maar ze zijn ook wel erg in de buurt voor Werchter.

Die zitten natuurlijk ook wel al op Wireless de zaterdag en zondag. Gaan die wel 4 dagen op een rij doen?

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Thomus wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div><br><br>

Die zitten natuurlijk ook wel al op Wireless de zaterdag en zondag. Gaan die wel 4 dagen op een rij doen?

Oja, dat is een dubbelfestival natuurlijk. Dat maakt de kans wel stukken kleiner.

Misschien heeft rise against nog tourplannen. Als je naar hun site gaat en op tour klikt, staat er chek back soon, ik weet niet of dit hier altijd staat of enkel nu (als ze aan het plannen zijn)
Lijkt mij nog een mooie naam voor werchter en/of pukkelpop
http://www.riseagainst.com/tour

En outkast staat op Roskilde. Wieweet komen die het Werchteraffiche nog wat opfleuren? Van mij mag het…

Edit: wauw beetje aan de late kant. Ik zag het bericht opnieuw, en ik dacht dat ze net bekend werden gemaakt. Het is nog vroeg -.-

Edit 2: Roskilde heeft trouwens al een heel rijtje met hiphopnamen bekendgemaakt. Waarom wacht werchter er dit jaar tot het laatste moment mee... alsof ze zich er voor schamen... Ik hoop dat dat niet nodig is

Users who are viewing this thread