Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Met Manic Street Preachers, Madness en Pharell zouden ze wel eens wat unieke namen in de Werchter geschiedenis aankondigen, die hebben er alle drie nog nooit gestaan volgens mij. En gezien de herhaling van de afgelopen jaren zou dat ook wel eens mogen. Overigens is meer herhaling ook wel enigszins logisch als je van 61 naar 80 namen gaat in twee jaar. Niettemin hebben we er weer zin in dit jaar!
Zou me niets verbazen als van die drie namen, er minstens 2 komen en alle drie zou heel tof zijn. Dan 'ff' twee op de vrijdag zetten en die dag is opeens een stuk sterker(en ook zo uitverkocht).
Ik ben benieuwd hoe de aankondiging van vandaag eruit zal zien. Werchter en Pukkelpop kondigen immers nooit aan in dezelfde week, dus volgende week zouden we dan niets krijgen. Mag ik toch hopen dat er vandaag meer dan 6 namen inzitten, of op zijn minst grotere namen?
Ik ben benieuwd hoe de aankondiging van vandaag eruit zal zien. Werchter en Pukkelpop kondigen immers nooit aan in dezelfde week, dus volgende week zouden we dan niets krijgen. Mag ik toch hopen dat er vandaag meer dan 6 namen inzitten, of op zijn minst grotere namen?
Hebben jullie een idee of Eels subheadliner is? (sorry, dit is misschien al eerder vermeld maar toch niet in de 1e 10 pagina's en ik ben al even niet meer actief geweest op het forum)
Ik denk dat Eels een best hoge positie in de Barn zal krijgen, of zelfs headliner. Het lijkt me niet dat hij met zijn aangekondigde intieme set op mainstage gaat spelen.
<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>
Empire Of The Sun zou ook tof zijn. Zitten tot Governors Ball in US, hopelijk komen ze daarna over.
Grote kans dat er iets beters tegenover staat. Maar als hij tegenover Passenger of zo staat zou ik dat zeker gaan kijken. Dat hij playback zou idd zo maar kunnen met al die verschillende stemmen, maar de show lijkt me wel leuk om een keer te zien.
Geen Limp Bizkit op Rock Werchter dit jaar, ze staan namelijk op Graspop. ik persoonlijk had Limp Bizkit wel graag zien komen maar nu denk ik dat de kans op The Prodigy groter wordt.
Geen Limp Bizkit op Rock Werchter dit jaar, ze staan namelijk op Graspop. ik persoonlijk had Limp Bizkit wel graag zien komen maar nu denk ik dat de kans op The Prodigy groter wordt.