Pinkpop 2025

Denk dat er sowieso maar weinig mensen twijfelen tussen Graspop en Pinkpop.
Er waren jaren dat als Pinkpop en Graspop in hetzelfde weekend leken te komen, dat Graspop dan toch maar voor een ander weekend koos.
Dat lijkt Graspop niet meer nodig te hebben met de huidige lineup.

in het kader van Adam Lambert cancel...

Niet mijn voorkeur en ook nog eens NL act (dus niet in mijn hoop) maar zou de combi Froukje/S10 een eventuele optie zijn die morgen om 8:00 groot nieuws delen?

vast enthousiastelingen hier?

Niet mijn voorkeur en ook nog eens NL act (dus niet in mijn hoop) maar zou de combi Froukje/S10 een eventuele optie zijn die morgen om 8:00 groot nieuws delen?

Gezien de start van de tour van S10 door privéomstandigheden is uitgesteld lijkt me dat niet heel voor de hand liggend.

Gezien de start van de tour van S10 door privéomstandigheden is uitgesteld lijkt me dat niet heel voor de hand liggend.
Mwah, vandaag al bekend gemaakt dat ze morgen groot nieuws hebben (waar @DennisvdBr op doelt), lijkt mij wel dat dat óf een tour/optreden achtige aankondiging gaat zijn óf en album. Aangezien S10 enkele geleden al een album heeft uitgebracht zou ik gokken op een optreden

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Overigens zou Lowlands morgen ook met namen kunnen komen. Dus om 4 op een rij compleet te maken zou dat ook niet al te raar zijn ;)

[edit] ik haal wat artiesten door elkaar.

Zelf ben ik best ok met Froukje, niet echt kaliber Lambert maar dat zal er sowieso niet in zitten.

Waren vorig jaar leuke optredens van beide dames, maar ik zie het dit jaar niet gebeuren ook gezien dat S10 met privé omstandigheden kampt.

Denk dat er sowieso maar weinig mensen twijfelen tussen Graspop en Pinkpop.
Nouja, ik kan me prima vinden in beide line ups meestal. Ik ben meer van de rock, dus ik kan de line up van graspop altijd zeker waarderen, maar ik vind het leuke van Pinkpop juist dat ik ook wat anders kan zien tussendoor.

Het is natuurlijk wel zo dat Pinkpop ieder jaar wat minder gitaren lijkt te programeren, zeker aan de bovenkant, dus ze drijven wel uit elkaar.

Nouja, ik kan me prima vinden in beide line ups meestal. Ik ben meer van de rock, dus ik kan de line up van graspop altijd zeker waarderen, maar ik vind het leuke van Pinkpop juist dat ik ook wat anders kan zien tussendoor.

Het is natuurlijk wel zo dat Pinkpop ieder jaar wat minder gitaren lijkt te programeren, zeker aan de bovenkant, dus ze drijven wel uit elkaar.

De meerderheid van Graspop is dan ook wel meteen een stuk heftiger dan rock. Natuurlijk is er wel een spoorboekje te maken, maar de muziek en bezoekers van beide festivallen zijn toch wel erg verschillend.

Maar Pinkpop heeft door de jaren heen vaak genoeg mooie rock en metal namen geboekt, dat klopt!

Ze hebben Adam Lambert nog niet eens uit de lijst met artiesten in de app gehaald. Ben wel benieuwd wanneer er een keer nieuws komt betreft de timetable of camping entertainment, nog maar 57 dagen te gaan 🤔

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
De meerderheid van Graspop is dan ook wel meteen een stuk heftiger dan rock. Natuurlijk is er wel een spoorboekje te maken, maar de muziek en bezoekers van beide festivallen zijn toch wel erg verschillend.

Maar Pinkpop heeft door de jaren heen vaak genoeg mooie rock en metal namen geboekt, dat klopt!
Afgelopen jaren heb ik wel getwijfeld tussen Pinkpop en Graspop, maar voor Pinkpop kreeg ik altijd makkelijker een groep mee.
Voor komend jaar Jera erbij gepakt, verassend veel Graspop namen waar ik naartoe zou willen gaan staan namelijk ook op Jera. Zo heb ik voor mijn gevoel een beetje het beste van beide

Users who are viewing this thread