Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Probleem is dat ze juist wel moeten, bij mijn weten kondigen ze nooit iets aan in dezelfde week als Pukkelpop. Zeker als Pukkelpop maandag met 3 headliners en een 40-tal namen afkomt...

Probleem is dat ze juist wel moeten, bij mijn weten kondigen ze nooit iets aan in dezelfde week als Pukkelpop. Zeker als Pukkelpop maandag met 3 headliners en een 40-tal namen afkomt…
Langs de andere kant zijn alle ogen en alle aandacht gezet in de richting van Pukkelpop, niets maar dan ook niets zal ervoor zorgen dat Werchter nu de aandacht krijgt die ze zouden willen. Heb vandaag al meer over PKP gelezen dan over GMM.

Het zou nu wel geniaal zijn moesten ze op facebook/twitter iets posten over een reeds gekende artiest die een nieuwe clip uit heeft ofzo :D

Dan wachten ze toch nog een week langer. Komen ze de eind maart met de laatste namen en timetable. Zal nog wel een leuke naam voor de vrijdag bij zitten en is die ook uitverkocht. En dan zijn ze bij Werchter hartstikke tevreden.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Probleem is dat ze juist wel moeten, bij mijn weten kondigen ze nooit iets aan in dezelfde week als Pukkelpop. Zeker als Pukkelpop maandag met 3 headliners en een 40-tal namen afkomt…

Langs de andere kant zijn alle ogen en alle aandacht gezet in de richting van Pukkelpop, niets maar dan ook niets zal ervoor zorgen dat Werchter nu de aandacht krijgt die ze zouden willen. Heb vandaag al meer over PKP gelezen dan over GMM.

Pkp vs GMM is natuurlijk ook wel wat anders. Maar als ze vandaag een pakketje met degelijke namen droppen (vb een sub erbij) kunnen ze die aandacht nog naar zich toe trekken. Dat wordt volgende week wat moeilijker als Pukkelpop ondertussen met QOTSA, Outkast, The National en Deadmau5 zit te pronken.

Het kan natuurlijk ook zomaar zo zijn dat de Europese tour van The Stones vandaag wordt aangekondigd zoals de geruchten al gingen. Mocht dat zo zijn en het klopt dat The Stones naar Boutique of Classic komt dan hoeft Werchter voor Rock Werchter niets aan te kondigen om onder de aandacht te komen.

Misschien een vreemde reden waarom er deze week geen namen zouden zijn, maar een mogelijke verkalring is het wel.
Studio Brussel is 1 van de grote sponsors, maar deze week hebben deze een week van Eigen Kweek. Dit houdt in dat er enkel muziek van bij ons, belgische bands, worden gespeeld.
Stubru mag telkens meteen de namen aankondigen om 16u, en speelt dan een nummer van de grootst aangekondigde artiest. Nu konden ze dat dus eigenlijk niet doen.
Dus het kan een reden zijn. Ik hoor mensen zeggen, daar houdt Werchter geen rekening mee, maar wees maar zeker van wel hoor. Ze kunnen namelijk makkelijk nog even wachten met met namen te strooien.

Mss dan toch namen in de Humo dinsdag? En anders nog een weekje wachten. Al is die aandacht voor Pukkelpop volgende week, als ze met een iet of wat defitge naam komen, krijgen ze de nodige aandacht hoor. Ze blijven hoe dan ook het grootste festival van België en krijgen aandacht genoeg.

Met die aankondiging maandag van Pukkelpop verwacht ik ook niks in de Humo, ik denk idd dat we nog een weekje moeten wachten.

Misschien een vreemde reden waarom er deze week geen namen zouden zijn, maar een mogelijke verkalring is het wel.<br>
Studio Brussel is 1 van de grote sponsors, maar deze week hebben deze een week van Eigen Kweek. Dit houdt in dat er enkel muziek van bij ons, belgische bands, worden gespeeld.<br>
Stubru mag telkens meteen de namen aankondigen om 16u, en speelt dan een nummer van de grootst aangekondigde artiest. Nu konden ze dat dus eigenlijk niet doen.<br>
Dus het kan een reden zijn. Ik hoor mensen zeggen, daar houdt Werchter geen rekening mee, maar wees maar zeker van wel hoor. Ze kunnen namelijk makkelijk nog even wachten met met namen te strooien.

Mss dan toch namen in de Humo dinsdag? En anders nog een weekje wachten. Al is die aandacht voor Pukkelpop volgende week, als ze met een iet of wat defitge naam komen, krijgen ze de nodige aandacht hoor. Ze blijven hoe dan ook het grootste festival van België en krijgen aandacht genoeg.

Plus: het is deze week krokusvakantie. Ik weet het: maar een klein percentage van de Werchterbezoekers zijn -18j maar dat zal toch een kleine invloed hebben denk ik.

Misschien een vreemde reden waarom er deze week geen namen zouden zijn, maar een mogelijke verkalring is het wel.<br>
Studio Brussel is 1 van de grote sponsors, maar deze week hebben deze een week van Eigen Kweek. Dit houdt in dat er enkel muziek van bij ons, belgische bands, worden gespeeld.<br>
Stubru mag telkens meteen de namen aankondigen om 16u, en speelt dan een nummer van de grootst aangekondigde artiest. Nu konden ze dat dus eigenlijk niet doen.<br>

In 2012 werden er namen aangekondigd tijdens de top 100 van eigen kweek, maakt dus niet uit ;)

Dat het vakantie is waarschijnlijk wel. Als universiteitsstudent totaal vergeten!

Ik zit nog even door de line-up te luisteren, wat een fijne muziek maakt The Temperance Movement eigenlijk. Ze waren me nog totaal niet opgevallen, wat een toppers! Made my day :)

Ik zit nog even door de line-up te luisteren, wat een fijne muziek maakt The Temperance Movement eigenlijk. Ze waren me nog totaal niet opgevallen, wat een toppers! Made my day
icon_smile.gif

als je woensdagavond tijd hebt kan je je nog gratis inschrijven voor ziggo live, daar spelen Temperance Movement namelijk ;) samen met een nederlands en heerlijk belgisch bandje

Poeh hee. Zet die Franz Ferdinand maar gewoon als sub op zondag hoor. Wat een klasse en energie komt daar vanaf, kom net terug van Vorst Nationaal :). Wordt ook wel een schrijnend performanceverschil tussen Franz Ferdinand en Kings of Leon dan hehe.

Poeh hee. Zet die Franz Ferdinand maar gewoon als sub op zondag hoor. Wat een klasse en energie komt daar vanaf, kom net terug van Vorst Nationaal :). Wordt ook wel een schrijnend performanceverschil tussen Franz Ferdinand en Kings of Leon dan hehe.

Van mij mag het, mits er dan nog een grote naam achter KoL komt. Anders is de hele avond bij elkaar toch niet heel sterk imo. Als KoL echter nog een co-headliner erbij krijgt zou het prima kunnen. Ik blijf hopen :P

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dr. Hannibal wrote:</div>
Ik zit nog even door de line-up te luisteren, wat een fijne muziek maakt The Temperance Movement eigenlijk. Ze waren me nog totaal niet opgevallen, wat een toppers! Made my day
icon_smile.gif

als je woensdagavond tijd hebt kan je je nog gratis inschrijven voor ziggo live, daar spelen Temperance Movement namelijk
icon_wink.gif
samen met een nederlands en heerlijk belgisch bandje

Thanx voor de tip, haha. Heb alleen geen tijd woensdag helaas, maar het ziet er leuk uit...

The Sore Losers zeiden gisteren in DWDD dat ze er niet zullen staan, jammer. Anderzijds wil ik eigenlijk geen Belgische acts meer in die laatste 15.

Users who are viewing this thread