Ik volg het topic al een hele tijd, en voel me nu dan eindelijk ook geroepen om te reageren. Ik snap namelijk niet zo waar de hoop van velen vandaan komt op nog (meer) grote namen. Als je kijkt hoe het programma er in mijn ogen uit komt ziet, dan zou er hooguit op de vrijdag nog wat mogelijk zijn. Voor de rest hebben we alle grote namen al. De kans op een act als The Prodigy na Kings of Leon en dan Chase and Status in de tent lijkt me zo goed als nihil. Aangezien Chase and Status mijns inziens te groot is voor de tent. Neemt niet weg, dat ik hoop dat ik ongelijk heb ;-).
Donderdag:
Mainstage: Skrillex, Metallica, Placebo, White Lies, Miles Kane, Dropkick Murphys, The Wombats
Klub C: Damon Albarn, Arsenal, Robert Plant, -, Warpaint, -, The Opposites
The Barn: Gesaffelstein, -, Milow, London Grammar, Daptone Super Soul Revue, Valerie June
Vrijdag:
Major Lazer, Arctic Monkeys, Foster the People, -, Crystal Fighters, -, -
Klub C: Ellie Goulding, Katy B, The Subs, Parov Stelar Band, Trixie Whitley, Sam Smith, George Ezra,
The Barn: Jack Johnson, Eels, Rodrigo y Gabriela, The 1975, The Naked and Famous, The Strypes
Zaterdag:
Mainstage: Pearl Jam, The Black Keys, Triggerfinger, Pixies, Imagine Dragons, Biffy Clyro, Kodaline
Klub C: Trentemøller, SBTRKT, Moderat, -, -, -, -
The Barn: -, Haim, Agnes Obel, Melanie de Biasio, Midlake, The Temperance Movement
Zondag:
Mainstage: Chase and Status, Kings of Leon, Interpol, Franz Ferdinand, Bastille, Babyshambles, Reignwolf
Klub C: Rudimental, MGMT, -, Foals, -, Metronomy, Parquet Courts
The Barn: Stromae, -, -, Passenger, Birdy, Angus and Julia Stone
Grootste twijfelaars vond ik persoonlijk Jack Johnson en Triggerfinger. Ik zou zeggen laat jullie licht erop schijnen, en vertel me of het een realistische weergave is van het programma of waarom je denkt van niet!