Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
En outkast staat op Roskilde. Wieweet komen die het Werchteraffiche nog wat opfleuren? Van mij mag het…

Edit: wauw beetje aan de late kant. Ik zag het bericht opnieuw, en ik dacht dat ze net bekend werden gemaakt. Het is nog vroeg -.-

Edit 2: Roskilde heeft trouwens al een heel rijtje met hiphopnamen bekendgemaakt. Waarom wacht werchter er dit jaar tot het laatste moment mee… alsof ze zich er voor schamen… Ik hoop dat dat niet nodig is

Hiphop is wat mij betreft een genre waarvoor je je altijd hoort te schamen, maar dat is mijn bescheiden mening.

<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>
En outkast staat op Roskilde. Wieweet komen die het Werchteraffiche nog wat opfleuren? Van mij mag het…

Edit: wauw beetje aan de late kant. Ik zag het bericht opnieuw, en ik dacht dat ze net bekend werden gemaakt. Het is nog vroeg -.-

Edit 2: Roskilde heeft trouwens al een heel rijtje met hiphopnamen bekendgemaakt. Waarom wacht werchter er dit jaar tot het laatste moment mee… alsof ze zich er voor schamen… Ik hoop dat dat niet nodig is

Hiphop is wat mij betreft een genre waarvoor je je altijd hoort te schamen, maar dat is mijn bescheiden mening.

Jammer, dan mis je veel goede muziek in je leven ;)

Nouja dat mag je vinden. Misschien dat als je je in bepaalde hiphop zou verdiepen dat er nog wel wat tussen zou zitten dat je zou kunnen waarderen, maar dat laat ik aan jou over ;).

Waar het mij om ging, het lijkt wel of ze hiphop maar gewoon niet doen dit jaar... Met die danceaankondiging had je toch iets genregericht, maar nu hebben we Sam Smith en the Opposites. Ik ben niet bang dat er niks meer komt, maar ik begin wel bang te worden voor wat er nog wél komt...

Madness 29 juni naar TivoliVredenburg. Wellicht kanshebber voor Werchter? Verwacht eigenlijk niet dat het gaat gebeuren.

mynoseknows wrote:

Eens! Lekker niet boeken.

Ik moest even lachen :) Een beetje hip-hop vind ik wel fijn, maar ik geef de voorkeur aan nog wat lekkere gitaarnamen. Dat vind ik persoonlijk belangrijker.

Waar het mij om ging, het lijkt wel of ze hiphop maar gewoon niet doen dit jaar… Met die danceaankondiging had je toch iets genregericht, maar nu hebben we Sam Smith en the Opposites. Ik ben niet bang dat er niks meer komt, maar ik begin wel bang te worden voor wat er nog wél komt…

De enige naam tot nu toe die een klein beetje hiphop is, zijn The Opposites. Sam Smith heeft niet echt iets met hiphop te maken vind ik.

2012: Cypress Hill, Wiz Khalifa, 't Hof van Commerce, Mac Miller
2013: Kendrick Lamar, Dizzee Rascal, Earl Sweatshirt, Odd Future, Angel Haze

We missen nog een urban naampje op 2-3 toch dit jaar.

Madness 29 juni naar TivoliVredenburg. Wellicht kanshebber voor Werchter? Verwacht eigenlijk niet dat het gaat gebeuren.

Dat zou heel, héél vet zijn. Ze spelen een week na Werchter ook in de buurt, op een Frans festival dacht ik. Het zou echt zomaar kunnen. Ze zouden iig heel mooi op de main stage passen de vrijdag. En daarmee zou het gebrek aan klassiekere acts in één klap opgelost zijn voor mij.

Ik gok dat die niet belachelijk duur zijn om te boeken voor zo'n grote naam. Werchter, make it happen!

Waar het mij om ging, het lijkt wel of ze hiphop maar gewoon niet doen dit jaar… Met die danceaankondiging had je toch iets genregericht, maar nu hebben we Sam Smith en the Opposites. Ik ben niet bang dat er niks meer komt, maar ik begin wel bang te worden voor wat er nog wél komt…

De enige naam tot nu toe die een klein beetje hiphop is, zijn The Opposites. Sam Smith heeft niet echt iets met hiphop te maken vind ik.

2012: Cypress Hill, Wiz Khalifa, ‘t Hof van Commerce, Mac Miller<br>
2013: Kendrick Lamar, Dizzee Rascal, Earl Sweatshirt, Odd Future, Angel Haze

We missen nog een urban naampje op 2-3 toch dit jaar.

in 2013 ook Azealia Banks en Frank Ocean

Madness zeker welkom. Een gevestigde waarde kan er toch nog bij op de affiche. Eéntje uit het rijtje Madness - Sisters of Mercy - Suede - Manic Street Preachers (past bij allen in het tourschema), dat zou top zijn! Die moeten niet allemaal op Lokerse Feesten staan!

Als ik zo even snel naar de lineup van Latitude kijk mogen The War on Drugs, Tame Impala, Bombay Bicycle Club, First Aid Kit, Temples en Goat ook wel komen.

En Madness zou ik ook best fijn vinden, echt zo'n mainstage middag festival band.

Klopt het dat hij New Shoes niet gespeeld heeft? En daaaamn hoe heb jij kaarten kunnen krijgen???

Inderdaad, maar dat was zeker geen gemis. de oude hits die hij wel speelde deed hij in een nieuwe uitvoering wat zeer positief klonk. Maar het concert draaide vooral rond het nieuwe album. Wat zo te horen een geweldig album gaat worden. Als ik het vergelijk met concerten van jaren geleden op youtube. is Paolo Nutini heel erg gegroeid als zanger/artiest

Kaarten halen was een ramp. Ik hoop dat ik nooit meer klaar hoef te zitten voor kaarten bij het MC theater liever via Ticketmaster!

Als ik zo even snel naar de lineup van Latitude kijk mogen The War on Drugs, Tame Impala, Bombay Bicycle Club, First Aid Kit, Temples en Goat ook wel komen.

En Madness zou ik ook best fijn vinden, echt zo’n mainstage middag festival band.

Bombay Bicycle Club komt (zo goed als zeker). Dat heeft de zanger verteld bij hun bezoek aan de Botanique vorige maand.

PwoperFish wrote:

En Madness zou ik ook best fijn vinden, echt zo’n mainstage middag festival band.

Bombay Bicycle Club komt (zo goed als zeker). Dat heeft de zanger verteld bij hun bezoek aan de Botanique vorige maand.

wat zeiden ze precies dan? dit is interessant

in 2013 ook Azealia Banks en Frank Ocean

en John Legend is ook een R&B-naam, en wat voor één. Jammer dat ze dit jaar nog niets van dit niveau er hebben staan. Al heeft dat denk ik ook te maken met het samenvallen met Wireless. Ik zie Pharrel Williams er nog wel staan. Ongeveer zelfde niveau als John Legend en Frank Ocean

<div class="d4p-bbt-quote-title">Everyknight wrote:</div>

<div class="d4p-bbt-quote-title">PwoperFish wrote:</div>

wat zeiden ze precies dan? dit is interessant

Ik heb het zelf ook niet gehoord, maar zanger heeft dit na het optreden (wanneer bandleden tussen de gasten lopen en praatje slaan/iets drinken, valt dikwijls voor in Botanique, ook al meegemaakt) verteld tegen een aantal mensen.

Vandaag is trouwens Dream Theater aan de affiche van Sonisphere UK (zelfde weekend als Rock Werchter) toegevoegd. Wat zou dat een topnaam zijn! + er ontbreken dit jaar wel wat 'hardere' acts (zeker ivm vorig jaar bv). Maar ik ben realistisch: Dream Theater is normaal gezien geen Werchternaam. Toch (hopelijk) een heel klein kansje...

Haha Leuke reacties hier. Tja wat je niet ligt ligt je niet he... Ik luister ook voornamelijk postpunk/ppr, rock en indierock, maar er is toch flink wat hiphop(en dance ook trouwen waar ik toch graag naar luister. Pharell mag wat dat betreft best komen, en met sam Smith bedoelde ik idd r&b vocal, maar dat pak ik hier maar even samen met hiphop :)

Qua "hiphop" zou ik het gaaf vinden als Pharell en Outkast kwamen.

Vanmiddag om 4 uur weer nieuwe namen denken jullie?

Users who are viewing this thread