Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Waar schatten jullie Katy B in? Ik weet echt niet wat ze ermee gaan doen maar ik vrees dat ik ze onderschat

Mijn inschatting voor mainstage. Ik gok Ellie, Pixies en Interpol voor headliners op zijdpodium.

Skrillex
Metallica
Placebo
Robert Plant and the Sensational Space Shifters
White Lies
Dropkick Murphys
The Wombats

Major Lazer
Arctic Monkeys
X
X
Rodrigo y Gabriela
X
The Strypes

Pearl Jam
The Black Keys
Triggerfinger
Imagine Dragons
Biffy Clyro
HAIM
The Temperance Movement

Chase and Status
Kings of Leon
X
Franz Ferdinand
Bastille
Babyshambles
Reignwolf

Mijn inschatting voor mainstage. Ik gok Ellie, Pixies en Interpol voor headliners op zijdpodium.

Skrillex<br>
Metallica<br>
Placebo<br>
Robert Plant and the Sensational Space Shifters<br>
White Lies<br>
Dropkick Murphys<br>
The Wombats

Major Lazer<br>
Arctic Monkeys<br>
X<br>
X<br>
Rodrigo y Gabriela<br>
X<br>
The Strypes

Pearl Jam<br>
The Black Keys<br>
Triggerfinger<br>
Imagine Dragons<br>
Biffy Clyro<br>
HAIM<br>
The Temperance Movement

Chase and Status<br>
Kings of Leon<br>
X<br>
Franz Ferdinand<br>
Bastille<br>
Babyshambles<br>
Reignwolf

Ziet er op de vrijdag na vrij correct uit. Zet op vrijdag Crystal Fighters OF 1975 ook maar, net als Eels op de main.
Van mij mogen de Pixies ook op de main eigenlijk hoor. Voor Triggerfinger. Dan moet ik ze niet missen! :)

Eels zal niet op MS staan denk ik, gezien zijn huidige positie en het feit dat die met een intieme setlist gaat touren. Ik gok zoiets voor vrijdag:

Major Lazer
Arctic Monkeys
x
Ellie Goulding
x (evt Foster The People ofzo)
Rodrigo Y Gabriela
The Strypes

En dan Jack Johnson headliner in de Barn en Eels sub in Barn of headliner KluB C.

Eels heeft ivm zijn nieuwe album idd een intieme setting met 'stille' instrumenten. Zal zeker wel in Barn staan.

ik denk dat Haim niet op Main komt te staan maar rond een uur of 1800 in The Barn. Voor de rest misschien Biffy Clyro 1 hoger, maar dat is meer hoop dan verwachting. Zou namelijk betekenen dat Triggerfinger of Imagine Dragons (sub)headliner in Barn/Klub C wordt en dat zie ik niet zo snel gebeuren. Denk ook dat de vrijdag van @kereltje iets beter is, maar verder ziet het er geloofwaardig uit.

Aangezien er nu weinig over nieuwe namen te speculeren is maar begonnen met puzzelen.

Eens kijken of we met z'n allen in de buurt kunnen komen van de uiteindelijke lineup. (Misschien in een ander topic over de timetable?)

Ik ben het volledig met je eens al hoop ik dat ze opposites op de main zetten. Ondanks dat ze bij het Belgische publiek misschien minder bekend zijn gaan ze het hele podium slopen.
Ik zou denk ik ook White Lies hoog in de Barn zetten, Dropkick Murphys een plekje omhoog en The Wombats daar voor.

Heb je excel gebruikt of iets anders? Kan ik ook ff kijken wat ik er van zou maken met deze namen

Ik ben het volledig met je eens al hoop ik dat ze opposites op de main zetten. Ondanks dat ze bij het Belgische publiek misschien minder bekend zijn gaan ze het hele podium slopen.<br>
Ik zou denk ik ook White Lies hoog in de Barn zetten, Dropkick Murphys een plekje omhoog en The Wombats daar voor.

Heb je excel gebruikt of iets anders? Kan ik ook ff kijken wat ik er van zou maken met deze namen

The Opposites zijn hier bekend genoeg om de Main te openen hoor. Zou meteen een knaller zijn eigenlijk! White Lies zal wel op de main staan hoor, niet in de barn.

Ik ben niet akkoord met die zaterdag! Dat mag gewoon niet!! Dan moet ik savonds hele tijd heen en weer lopen tussen barn en main en veel te veel stukken missen. Dat ze Imagine Dragons maarop de main zetten, voor Agnes Obel heb ik dat heen en weertje wel over!

Ja ik zat erg te twijfelen voor de donderdag, er staan toch een aantal best grote namen voor op de main maar weinig voor in de Barn. Dus ik denk dat misschien of Robert Plant of White Lies in de Barn zal staan onder Milow.

En @neontiger8, ik gebruikte idd excel ;)

Iedereen gaat er blijkbaar van uit dat Chase and Status zal afsluiten. Is dat dan een zekerheid voor de meesten?

Iedereen gaat er blijkbaar van uit dat Chase and Status zal afsluiten. Is dat dan een zekerheid voor de meesten?
Nee ik zie verder op de zondag nog geen naam die KluB C kan afsluiten dus dat zou C&S ook zomaar kunnen zijn.

<div class="d4p-bbt-quote-title">King wrote:</div>

Nee ik zie verder op de zondag nog geen naam die KluB C kan afsluiten dus dat zou C&S ook zomaar kunnen zijn.

Rudimental vult de Lotto Arena, lijkt me groot genoeg om KluB C af te sluiten...

Ik vrees dat dit het is, dat het niet beter meer word. De laatste weken had ik elke dag wel een aantal bands waarvan ik dacht die groep was voorspelbaar en die zat er aan te komen. Dan spreek ik over Interpol, White Lies, Bastille, de dance namen.

Vandaag verwachte ik iets van hiphop of kasabian en dan krijgen we deze namen???? Ik heb hier veel geklaag gehoord over Kings Of Leon maar in deze namen ben ik nog 100 keer harder teleurgesteld dan een 10e keer Kings Of Leon!

Ik heb vorig jaar beslist de combinatie Rock Am Ring - Rock Werchter te doen. Kasabian komt naar RaR, om eerlijk te zijn vind ik die line-up gewoon vele beter. Ik dacht na de bekendmaking van Kasabian, nu maakt het nie meer uit met wat werchter komt maar zo een belaberde namen had ik ook niet verwacht hoor.

Enkele weken terug reageerden hier mensen dat Outkast te klein was voor werchter, ik zou nu verdomd blij zijn moeste ze nog een band als outkast bekend maken. Hier ligt dan ook mijn laatste hoop nu: Outkast - Pharrel Williams 2 namen van de 15 die hopelijk de line-up vervoledigen :)

Mijn excuus voor deze reactie, maar dit wou ik even kwijt Met nieuwjaar hoopten mensen nog op Foo Fighters en Muse; later werd dit Kasabian en we krijgen Katy B

Pukkelpop komt 3 maart trouwens ook met namen, wedden dat we dan nog een aantal namen kunnen schrappen, ik denk aan kasabian :c

Pukkelpop komt 3 maart trouwens ook met namen, wedden dat we dan nog een aantal namen kunnen schrappen, ik denk aan kasabian :c

Staan tijdens Pukkelpop in Japan ;) Maar daarnaast kan het wel, namen als Macklemore en Disclosure zitten dan ook in Europa..

Users who are viewing this thread