Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Hebben we al eens namen gekregen op een donderdag? Anders zou ik zeggen, voor alles is er een eerste keer!
icon_smile.gif

Aaaaaaand nope haha ;). Nieuwe namen zullen we morgen waarschijnlijk wel krijgen. Ik zit rond een uur of vier weer gekluisterd achter mijn computer.

Ik hoop nog op een mooie grotere naam voor de Monkeys, een sterke hiphop act en een meer klassieke naam. Voor de rest zie ik wel wat er nog bijkomt.

Ik ga die anticipatie/speculatie voor Werchternamen wel missen eigenlijk eens woe ze allemaal hebben. Maar de Pukkelpopnaampjes moeten ook nog komen hé (al weet ikzelf ng niet zeker of ik daar heenga dit jaar. Effe afwachten.).

we gaan gewoon gelijk door met het speculeren van volgend jaar. speculeren eindigt nooit :D
ik verwacht daarnaast morgen ook weer naampjes. en ik weet niet wie het op de vorige pagina postte over die oplichting. goed dat je hier even de gegevens neerzet, zo kunnen mensen die het niet vertrouwen en het googelen vinden dat het een oplichting is. altijd even de gegevens googelen als je iets van een willekeurig persoon koopt

Eigenlijk zou het best leuk zijn als we nu al een voorspelling van de 4 headliners doen en dan kijken wie er allemaal gelijk krijgen... Soort wedstrijdje... Ik zeg dan bij deze:

1.Coldplay
2.Foo Fighters
3.Radiohead
4.Muse (???)

Haha misschien nog beetje vroeg maar je kunt er wel alvast een topic voor openen :) Ik wil eerst nog de overgebleven sub-headliners en barn/klubc headliners van dit jaar weten xD

Ik zie RHCP ook nog wel festivals doen volgend jaar, als er dit jaar geen data bij komen. Dat zou echt te mooi zijn, Muse, RHCP, Foo's en dan een AF/QOTSA combi? Ik zie het wel zitten :)

Ik zie RHCP ook nog wel festivals doen volgend jaar, als er dit jaar geen data bij komen. Dat zou echt te mooi zijn, Muse, RHCP, Foo’s en dan een AF/QOTSA combi? Ik zie het wel zitten
icon_smile.gif

dat gaat sneller uitverkopen dan dit jaar als dit uit komt

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dr. Hannibal wrote:</div>
Ik zie RHCP ook nog wel festivals doen volgend jaar, als er dit jaar geen data bij komen. Dat zou echt te mooi zijn, Muse, RHCP, Foo’s en dan een AF/QOTSA combi? Ik zie het wel zitten
icon_smile.gif

dat gaat sneller uitverkopen dan dit jaar als dit uit komt

haha ja, kan je al preorderen?

Foor Fighters en Coldplay lijken me zekerheidjes voor volgend jaar.

Ook Radiohead zou een dikke headliner zijn, al vrees ik dat Thom&co nog een tijdje nodig hebben eer het nieuwe album af zal zijn. QOTSA zie ik echt wel niet meer touren dan.

Ik vraag me sowieso af of radiohead nog wel festivals gaat doen, ik denk het eerlijk gezegd niet.

Foor Fighters en Coldplay lijken me zekerheidjes voor volgend jaar.

Ook Radiohead zou een dikke headliner zijn, al vrees ik dat Thom&co nog een tijdje nodig hebben eer het nieuwe album af zal zijn. QOTSA zie ik echt wel niet meer touren dan.

QOTSA heeft voor het voorjaar van 2015 al een nieuwe plaat gepland staan, en aangezien ze dit jaar Pukkelpop lijken te gaan doen is Werchter '15 wel plausibel.

Kasabian voor Roskilde, kans op Werchter wordt plots kleiner…
Zou ik erg jammer vinden... Maar als ze in een dag van Moskou naar Roskilde of andersom kunnen (even aangenomen dat ze in DK op vrijdag of zondag mogen spelen), kunnen ze toch ook in een dag van Werchter naar Moskou (of andersom). Wellicht wishful thinking, maar het lijkt me nog niet helemaal uitgesloten.

Headliners voor volgend jaar bedenken is nu toch meer wishful thinking dan verwachting. Dan snap ik wel dat daar Foo's, Muse en Coldplay komen te staan.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>

Zou ik erg jammer vinden… Maar als ze in een dag van Moskou naar Roskilde of andersom kunnen (even aangenomen dat ze in DK op vrijdag of zondag mogen spelen), kunnen ze toch ook in een dag van Werchter naar Moskou (of andersom). Wellicht wishful thinking, maar het lijkt me nog niet helemaal uitgesloten.

Precies, als je toch van Rusland naar Denemarken gaat, maakt dat stukje naar België ook geen zak uit. Als ze met alle instrumenten bijvoorbeeld 2 keer werken, wat ik van wel meer artiesten gehoord heb is het zelfs vrij makkelijk. Ze spelen op bijvoorbeeld vrijdag op Rock Werchter, dan vliegen zij naar Rusland en gaan de instrumenten naar Denemarken. In Rusland spelen ze met de andere instrumenten en dan vliegen ze naar Denemarken o.i.d. Ik moet toegeven dat de kans kleiner is geworden dat ze komen, maar uitsluiten doe ik het nog niet.

<div class="d4p-bbt-quote-title">visdave34 wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Kereltje wrote:</div><br>

Zou ik erg jammer vinden… Maar als ze in een dag van Moskou naar Roskilde of andersom kunnen (even aangenomen dat ze in DK op vrijdag of zondag mogen spelen), kunnen ze toch ook in een dag van Werchter naar Moskou (of andersom). Wellicht wishful thinking, maar het lijkt me nog niet helemaal uitgesloten.

Precies, als je toch van Rusland naar Denemarken gaat, maakt dat stukje naar België ook geen zak uit. Als ze met alle instrumenten bijvoorbeeld 2 keer werken, wat ik van wel meer artiesten gehoord heb is het zelfs vrij makkelijk. Ze spelen op bijvoorbeeld vrijdag op Rock Werchter, dan vliegen zij naar Rusland en gaan de instrumenten naar Denemarken. In Rusland spelen ze met de andere instrumenten en dan vliegen ze naar Denemarken o.i.d. Ik moet toegeven dat de kans kleiner is geworden dat ze komen, maar uitsluiten doe ik het nog niet.

En als het echt niet lukt zal er niks anders opzitten dan toch Red Hot Chili Peppers te boeken...
:)

Kasabian komt echt niet als sub of co hoor. (tenminste dat mag ik toch hopen van niet)

Arsenal, Sam Smith, Opposites, Parquets Courts, The Temperance Movement, The Daptone Super Soul Revue, Katy B

Users who are viewing this thread