Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Van die Rock am Ring namen kunnen ze Awolnation, Kasabian en Seether wel doorsturen wat mij betreft. Denk dat die alle drie nog wel aardige kans maken, verder zit er veel tussen wat niet kan/te hard is voor Werchter, en wat namen die ik niet ken... Verder natuurlijk ook veel wat er al staat.

Trouwens, ik zie ook Kaiser Chiefs staan, ik ben toch bang dat we die langzaamaan ook wel als sterk gerucht voor Werchter mogen gaan beschouwen... Of zie ik dit verkeerd? Ik hoop het...

En daarnaast heeft PP nog helemaal niks officieel aangekondigd en ik gok dat RS zichzelf gewoon aankondigt en dan tegelijk ook voor Werchter Boutique of TW. Ik gok trouwens dat RW nog steeds op zoek is naar sub-headliners of andere grote namen en daarom nog geen podium indeling bekend maakt.

Classic en Boutique zijn geen Werchter he. Zijn gewoon aparte dagfestivals.

Van die Rock am Ring namen kunnen ze Awolnation, Kasabian en Seether wel doorsturen wat mij betreft. Denk dat die alle drie nog wel aardige kans maken, verder zit er veel tussen wat niet kan/te hard is voor Werchter, en wat namen die ik niet ken… Verder natuurlijk ook veel wat er al staat.

Trouwens, ik zie ook Kaiser Chiefs staan, ik ben toch bang dat we die langzaamaan ook wel als sterk gerucht voor Werchter mogen gaan beschouwen… Of zie ik dit verkeerd? Ik hoop het…

Peter Fox en Seeed mogen ze ook wel op werchter zetten dit jaar.
En ik heb dat idee ook ( over KC ).

En van Lowlands mogen Portishead en Milky chance wel naar RW komen

<div class="d4p-bbt-quote-title">Shaverion wrote:</div>
En daarnaast heeft PP nog helemaal niks officieel aangekondigd en ik gok dat RS zichzelf gewoon aankondigt en dan tegelijk ook voor Werchter Boutique of TW. Ik gok trouwens dat RW nog steeds op zoek is naar sub-headliners of andere grote namen en daarom nog geen podium indeling bekend maakt.

Classic en Boutique zijn geen Werchter he. Zijn gewoon aparte dagfestivals.

Dat weten wij ook wel, en waar is dit relevant in het verhaal? Het is wel gewoon dezelfde organisatie, dus in die zin zal de RW organisatie zich niet heel erg zorgen maken over RS op Pinkpop aangezien ze ze zelf ook geboekt hebben, mocht dit waar zijn.

Dolly Parton op Glastonbury, heeft nog niks in de Benelux en vrijdag past perfect in haar tourschema tussen Engeland en Keulen. Zou het niet verkeerd vinden mocht die als sub-headliner komt, weet niet of het wat voor het RW publiek is maar ik denk dat iedereen toch wel mee kan zingen met hits als Jolene, 9 to 5, Island in the Stream en I Will Always Love You.

Het enige probleem is dat ik haar eerder op TW Classic zie staan.

Zat trouwens even bij die NME awards te kijken naar aanleiding van die facebookpost van RW net , waarin ze opscheppen over Arctic Monkeys enzo. The 1975 is mooi "Worst Band" geworden, maar daar houden ze hun mond over, ben het er ook totaal niet mee eens en zeker niet als One Direction ook genomineerd is... Maar goed daar zullen al die 13-jarigen wel tegen in actie zijn gekomen ofzo.

Kan iemand mij trouwens vertellen wat de fuck Muse doet bij de genomineerden voor "Worst Band"? Het is een van de fucking beste bands van die moment, bovendien ook genomineerd voor "Best Fan Community" en "Best Music Film" voor Live at Rome, dus ik snap echt niet wat ze in dat lijstje doen...

Zat trouwens even bij die NME awards te kijken naar aanleiding van die facebookpost van RW net , waarin ze opscheppen over Arctic Monkeys enzo. The 1975 is mooi “Worst Band” geworden, maar daar houden ze hun mond over, ben het er ook totaal niet mee eens en zeker niet als One Direction ook genomineerd is… Maar goed daar zullen al die 13-jarigen wel tegen in actie zijn gekomen ofzo.

Kan iemand mij trouwens vertellen wat de fuck Muse doet bij de genomineerden voor “Worst Band”? Het is een van de fucking beste bands van die moment, bovendien ook genomineerd voor “Best Fan Community” en “Best Music Film” voor Live at Rome, dus ik snap echt niet wat ze in dat lijstje doen…

Muse heeft (zeker in de UK) net zoveel haters als lovers hoor. Flink wat NME-publiek dat hen serieus overrated vindt. Je maakt hier trouwens de fout om NME serieus te nemen, het is daar al eens gebeurd dat een artiest in hetzelfde jaar best en worst act gewonnen heeft..

Als je de lijst met nominaties bekijkt zijn ze ook heel vaak genomineerd voor Worst Band en tegelijkertijd ook voor Best Live en Best British band. Maar zal nooit gebeuren dat ze Worst Band winnen denk ik, daar is de fan community te groot voor. Maar een awardshow waar prijzen met een grote middelvinger erop uitgereikt worden moet je inderdaad niet al te serieus nemen ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_awards_and_nominations_received_by_Muse#NME_Awards

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dr. Hannibal wrote:</div>
Zat trouwens even bij die NME awards te kijken naar aanleiding van die facebookpost van RW net , waarin ze opscheppen over Arctic Monkeys enzo. The 1975 is mooi “Worst Band” geworden, maar daar houden ze hun mond over, ben het er ook totaal niet mee eens en zeker niet als One Direction ook genomineerd is… Maar goed daar zullen al die 13-jarigen wel tegen in actie zijn gekomen ofzo.

Kan iemand mij trouwens vertellen wat de fuck Muse doet bij de genomineerden voor “Worst Band”? Het is een van de fucking beste bands van die moment, bovendien ook genomineerd voor “Best Fan Community” en “Best Music Film” voor Live at Rome, dus ik snap echt niet wat ze in dat lijstje doen…

Muse heeft (zeker in de UK) net zoveel haters als lovers hoor. Flink wat NME-publiek dat hen serieus overrated vindt. Je maakt hier trouwens de fout om NME serieus te nemen, het is daar al eens gebeurd dat een artiest in hetzelfde jaar best en worst act gewonnen heeft..

Ja klopt, het zijn natuurlijk geen Grammy's ofzo. Zie ook Rusell Brand zowel als Hero als als Villain of the Year staan, al vind ik dat ook typisch iets voor hem... Maar goed, ik wist niet dat er zoveel Muse-haters waren, dacht dat iedereen het er altijd wel over eens was dat het een kwalitatief goede band is, of het je smaak nu is of niet. Het blijft iig mijn favoriet ;-)

Ik ken mensen die Muse een polsensnijdersband vinden, ze hebben ook een nummer op de soundtrack van Twilight geschreven wat sommige mensen ook niet waarderen. En ik ken meer mensen die helemaal niks van kwalitatief goede muziek snappen dan wel, die roepen gewoon dat Muse kut is (als ze dat vinden) en daar kun je ook geen discussie mee aangaan. Mja zoals al werd gezegd kun je NME niet echt serieus nemen.

Dolly Parton op Glastonbury, heeft nog niks in de Benelux en vrijdag past perfect in haar tourschema tussen Engeland en Keulen. Zou het niet verkeerd vinden mocht die als sub-headliner komt, weet niet of het wat voor het RW publiek is maar ik denk dat iedereen toch wel mee kan zingen met hits als Jolene, 9 to 5, Island in the Stream en I Will Always Love You.

Het enige probleem is dat ik haar eerder op TW Classic zie staan.

kijk voor zulke artiesten ben ik altijd voor :) maar ik denk dat ze hier op een poppodia kan staan dan festivals jammer genoeg.

Solliciteert Broken Links naar een spot op Werchter? Of hoe moet ik hun tweet lezen? Ken ze trouwens helemaal niet.

Solliciteert Broken Links naar een spot op Werchter? Of hoe moet ik hun tweet lezen? Ken ze trouwens helemaal niet.

Ja, daar komt het wel op neer. Ik ken ze ook niet, maar ik zie dat ze heel veel moeite hebben met scoren van gigs in Duitsland en in Nederland nog nooit geluk hebben gehad, dus ik denk niet dat ze komen.

Ik ken mensen die Muse een polsensnijdersband vinden, ze hebben ook een nummer op de soundtrack van Twilight geschreven wat sommige mensen ook niet waarderen. En ik ken meer mensen die helemaal niks van kwalitatief goede muziek snappen dan wel, die roepen gewoon dat Muse kut is (als ze dat vinden) en daar kun je ook geen discussie mee aangaan. Mja zoals al werd gezegd kun je NME niet echt serieus nemen.

Ikzelf vind Muse een prima band maar die vooral live de moeite is maar het is geen muziek waar ik thuis naar wil luisteren. Muse is maakt muziek die heel kitch en over the top is. Dat kan prettig zijn maar vaak gaan ze wat de mist in.

Ze hebben veel goede nummers gemaakt (Starlight, Hysteria en het fantastische Supermassive Black Hole) maar -vooral recentelijk- ook een hoop absolute misbaksels uitgebracht (Survival, Follow Me, m-m-m-m-m-m-madness en dat Twilight nummer).

Ik kan dus wel begrijpen dat sommige mensen deze band een beetje 'fout' vinden. Maar soms is foute muziek gewoon leuk.

Hebben we al eens namen gekregen op een donderdag? Anders zou ik zeggen, voor alles is er een eerste keer! :)

Users who are viewing this thread