Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
We overwegen inderdaad om de bonnen vanop het festivalterrein ook op het marktplein en op onze camping te laten gebruiken

Dat zegt dus dat het WEL duurder word. Mooi bagger...

Jammer dat die kraampjes verdwijnen, ik vond het wel bijdragen aan de sfeer als je terug liep naar de camping.<br>
Wat ik wel heel goed vind is dat de campings deels door het festival georganiseerd worden. Was het enige aan RW13 dat ik minder vond dan PP12.

Ik vind inderdaad wel dat je van zo'n groot festival mag verwachten zelf de campings te beheren, dat geeft toch meer duidelijkheid qua aanspreekpunten en regelgeving, lijkt me duidelijker en veiliger. Wat betreft die kraampjes: ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen, zou jammer zijn als je daar nu ook bonnen moet gaan gebruiken maar so be it. Er blijven gewoon kraampjes en die bonnen zie ik eerlijk gezegd niet eens gebeuren, veel te veel gedoe met al die verschillende uitbaters. Zal wel loslopen allemaal.

Plus misschien eventuele campingprogramma's in de toekomst? Dat beviel op Pinkpop wel prima, hoewel RW wel tot later doorgaat zou ik het toch toejuichen, met je campingvrienden nog ff tot 3 uur doorfeesten in een dancehall ofzo :)

<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>
Jammer dat die kraampjes verdwijnen, ik vond het wel bijdragen aan de sfeer als je terug liep naar de camping.<br><br>
Wat ik wel heel goed vind is dat de campings deels door het festival georganiseerd worden. Was het enige aan RW13 dat ik minder vond dan PP12.

Ik vind inderdaad wel dat je van zo’n groot festival mag verwachten zelf de campings te beheren, dat geeft toch meer duidelijkheid qua aanspreekpunten en regelgeving, lijkt me duidelijker en veiliger. Wat betreft die kraampjes: ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen, zou jammer zijn als je daar nu ook bonnen moet gaan gebruiken maar so be it. Er blijven gewoon kraampjes en die bonnen zie ik eerlijk gezegd niet eens gebeuren, veel te veel gedoe met al die verschillende uitbaters. Zal wel loslopen allemaal.

ik vond de camping op Werchter gewoon ook veel slechter dan op pinkpop. nu hadden ze daar het voordeel dat ze op het terrein van een voetbalclub zaten, maar het was op Pinkpop gewoon zo veel schoner bij de wasbakken e.d. Daar kan RW nog wel wat van leren.

Ik zie die bonnen ook niet zo snel gebeuren, maar ik vond het er wel gezellig uit zien. die kraampjes langs de weg als je terug liep.

Ik snap al de ophef niet zo eigenlijk, ze veranderen de indeling iets en een paar kraampjes worden misschien iets duurder. Ik heb nooit echt gemerkt dat het prijsverschil zo groot was en als je het perse een paar cent goedkoper wilt zijn er nog wel andere kraampjes van lokale uitbaters. En daarnaast komen er ook positieve dingen bij zoals campings van RW zelf, campingwinkels en extra entertainment bij camping.

Deze o.a. deze acts staan 11-13 juli op Bunbury Music Festival in USA, dus die kunnen we denk ik wel afschrijven: Fall Out Boy, Paramore, Flaming Lips, Young The Giant, Morning Parade en een hele hoop waar ik nog nooit van gehoord heb.

Bunbury line up

Is het mogelijk dat :
- Disclosure ( MainSquare Arras )
- Arcade Fire ( Pinkpop )
- Klingande ( Dour )
- Bakermat ( MainSquare Arras )
- Macklemore ft. Ryan Lewis ( Dublin, Frauenfeld )
- Mastodon ( MainSquare Arras )
- Elbow ( Moskou )
- Limp Bizkit
- Earl Sweatshirt
- C2C
- 30 Seconds to March ( Rock A Field )
- Wiz Khalifa ( Rock A Field )
- Andere erg grote kanshebber ?

Bedankt mannen ! Ik kan trouwens ook zeggen dat de kraampjes in Rotselaar ( Werchter ) er blijven, de kraampjes te Haacht zullen echter plaats moeten ruimen.

Is het mogelijk dat :<br>
– Disclosure ( MainSquare Arras )<br>
– Arcade Fire ( Pinkpop )<br>
– Klingande ( Dour )<br>
– Bakermat ( MainSquare Arras )<br>
– Macklemore ft. Ryan Lewis ( Dublin, Frauenfeld )<br>
– Mastodon ( MainSquare Arras )<br>
– Elbow ( Moskou )<br>
– Limp Bizkit<br>
– Earl Sweatshirt<br>
– C2C<br>
– 30 Seconds to March ( Rock A Field )<br>
– Wiz Khalifa ( Rock A Field )<br>
– Andere erg grote kanshebber ?

Bedankt mannen ! Ik kan trouwens ook zeggen dat de kraampjes in Rotselaar ( Werchter ) er blijven, de kraampjes te Haacht zullen echter plaats moeten ruimen.

-Disclosure: is een kanshebber, maar herhaling en ook in Europa tijdens Pukkelpop
-Arcade Fire: zit in Amerika tijdens Werchter
-Klingande: bij mijn weten hebben Dour en Werchter al jaren geen internationale naam meer gedeeld
-Bakermat: kanshebber
-Macklemore: kanshebber, maar ook mogelijk voor Pukkelpop
-Mastodon: Graspop + volledig bezet tijdens Werchterweekend
-Elbow: 'Belgian exclusive' halverwege juni in Brussel
-Limp Bizkit: is mogelijk, maar acht de kans heel klein
-Earl Sweatshirt: al op Les Ardentes
-C2C: is mogelijk, maar wel zoveelste herhaling dan
-30STM: eveneens herhaling, ik verwacht negatieve kritiek als ze opnieuw subben
-Wiz Khalifa: headliner op Les Ardentes

Hallo, Ik wil het hier ook even melden, maar er is iemand die via verschillende facebook accounts combi tickets voor werchter probeert te 'verkopen' maar dit is een fraudeur. Ik en mijn vriendin zijn erachter gekomen. Telkens vraagt hij/zij te storten op volgend rekeningnummer: IBAN/SEPA Nummer: NL37INGB0001862724
BIC Nummer: INGBNL2A
Kan ik dit ergens melden?
Wou het hier toch ff zetten voor moest iemand ook nog zoeken naar tickets, opletten!
Check altijd het facebook account en klik op het klokje, zo zie je wanneer iemand effectief zijn posts heeft gepost, want datum kan je aanpassen. Bij frauders altijd op 1 recente dag alles van enkele jaren aangemaakt. Had ik nu ff hoop op nog een combi ticket -_-

Vreemd eigenlijk dat er nog geen Hip/Hop op het programma staat... Ik wil Macklemore, De Jeugd Van Tegenwoordig, Odd Future en eigenlijk Kanye West maar dat lijkt me duidelijk :p

Wat betreft de hip-hop aanvullingen zet ik m'n geld op Pharrell Williams, Earl Sweatshirt, Tyler the Creator of Mackelemore. Beetje Nederlandse glorie in de vorm van Jeugd van Tegenwoordig zou ook niet verkeerd zijn.
Zou Kasabian geen mooie aanvulling zijn, bedacht ik me vandaag? Vandaag ook bevestigd voor Rock am Ring/Rock im Park en in Europa rond Rock Werchter.

Wat ik me verder afvroeg. Hoe groot is de kans dat er via de wachtlijst nog aan kaarten te komen is? Een vriend van mij kon geen knopen doorhakken en heeft nu dus geen kaarten. Iemand ervaring met zo'n wachtlijst?

Ik heb er hele goede ervaringen mee! 4 zaterdag tickets voor vrienden ( op mijn naam ivm kansenspreiden ) kunnen scoren! Ongeveer 1,5 maand na uitverkopen! Ook een heel goede service want bij mij ging wat mis maar werd meteen door de organisatie geholpen. Dus als ze willen zeker aanmelden!

Ben nu is benieuwd hoe Rock Werchter gaat reageren op de aankondiging van pinkpop, rolling stones! Om dit te counteren moet dus een stevige headliner aangekondigt worden of Werchter moet eindelijk maar eens de line up van tw classic of boutique bekend maken!

Sorry misschien zit ik er naast en misschien komt er geen grote naam meer maar pinkpop staat met rolling stones in het middelpunt, Werchter MOET met iets komen!

...

Ook Rock Am Ring maakte vandaag namen bekend, onder andere, editors, pennywise en kasabian, waardoor ook zij een zeer sterke line up hebben. Andermaal is het wachten op: 'Met wat komt Werchter'?

pinkpop staat met rolling stones in het middelpunt, Werchter MOET met iets komen!
Ik denk dat Werchter die druk niet echt voelt. Ze moeten alleen nog een paar kaarten voor de vrijdag kwijt en dan is Werchter uitverkocht.

En daarnaast heeft PP nog helemaal niks officieel aangekondigd en ik gok dat RS zichzelf gewoon aankondigt en dan tegelijk ook voor Werchter Boutique of TW. Ik gok trouwens dat RW nog steeds op zoek is naar sub-headliners of andere grote namen en daarom nog geen podium indeling bekend maakt.

Ik heb zo een voorgevoel dat we deze vrijdag nog eens een grotere naam krijgen in het pakketje. We hebben onderhand al genoeg acts voor de namiddag (aka 'opvulling') gekregen, als er nog eens 6-7 namen van die grootte komen ga ik bijna gaan vermoeden dat bepaalde acts veel hoger staan dan we ze inschatten en ze zouden mogen staan...

Enkele pagina's terug las ik iets over zebrahead, hoop maar dat deze groep niet komt!
Op youtube vind ik dat echt een fantastische band met veel potentiëel maar live heb ik ze al 2 keer bezig gezien en als ik spreek over één van de grootste ontgoochelingen na 30 seconds to mars dan, is dat alles behalve goed!

en qua volgend lijstje:
– Disclosure (alweer herhaling)
– Arcade Fire (BAnd waar de meeste om niet te zeggen iedereen op hoopt maar helaas andere plannen. Waarschijnlijk Rock Werchter 2015 of pukkelpop)
– Klingande ( geen idee)
– Bakermat ( Te klein volgens mij)
– Macklemore ft. Ryan Lewis ( Is nog mogelijk, maar kan ook op pukkelpop komen)
– Mastodon ( Graspop + Werchterweekend volboekt, is wel jammer)
– Elbow ( De enige band die volgens mij nog kan van dit lijstje)
– Limp Bizkit(Zou me verbazen)
– Earl Sweatshirt ( geen idee)
– C2C (Was vorig jaar niet slecht maar alweer herhaling)
– 30 Seconds to March ( Alsjeblieft Nee!)
– Wiz Khalifa ( Zou kunnen )

Ik zie er toch wel een aantal voorbij komen die ik graag zou zien.

Awolnation,Kaiser Chiefs, Pennywise, The Pretty Reckless, Kasabian, Editors, Crystal Fighters, Pharrel, Calvin Harris, My Bloody Valentine, The Horrors, Maximo Park, Volbeat, Offspring, Jimmy Eat World, Manic Street Preachers, Simple Minds, limp bizkit, CHVRCHES, Blaudzun, Fall out boy, Kensington, HIM, Wolfmother, The Hives, The national, Vampire Weekend, Two door cinema club, The gaslight anthem, Hurts, The Killers, Korn, Tenacious D, Bloodhound Gang, Slipkont.

Zoiets mogen ze nog wel toevoegen daar teken ik voor. Ik weet dat sommige niet haalbaar zijn, maar toch ook zeker wel een lading die wel haalbaar is !

Users who are viewing this thread