<div class="d4p-bbt-quote-title">
Gloeilamp wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
juw wrote:</div>
Gloeilamp wrote:</div>
juw wrote:</div><br><br><br>
Laat Ben Howard maar zo ver mogelijk weg eiste vorig jaar een headlineplek in de barn op en heeft alweer 2 jaar ofzo niets meer uitgebracht. Daarbij komt dat het de 3de keer op rij zou zijn nee dankje geef die plek dan maar aan een goede sing/song writer we hebben tenslotte passenger ook al doe dan maar Damien Rice ofzo die heeft zich vorig jaar even bewezen op bks zeg.
Tja, maar die heeft al acht jaar niets nieuws uitgebracht… Die zie ik niet komen hoor, doet ook weinig optredens.
Op bks voor het eerst een nieuw nummer gespeeld album is in de maak en komt een nieuwe site aan, krijg toch een beetje het gevoel dat hij er weer zin in heeft. En hij teert dan misschien wel al lang op de oude liedjes van hem maar die zijn dan ook wel stukken beter als bijvoorbeeld een passenger of ben howard, dan vind ik het ook niet zo ‘n probleem.
Smaak speelt hier natuurlijk geen rol he. Passenger en Howard zijn populaire acts, en volkomen logisch dus dat ze op Werchter staan of stonden. Dat nieuwe werk van Damien Rice moet ik ook nog maar eens zien. Dat roept hij namelijk al jaren. Bovendien heeft hij vorig jaar een paar shows gedaan, maar er is nu nog niets gepland. Ik verwacht hem niet. Op BKS was hij wel fantastisch inderdaad.
Smaak heeft hier niets mee te maken, passenger bijvoorbeel is gewoon een veredelde straatmuzikant (misschien wel populair maar dat krijg je als je kapot wordt gedraaid op 3fm/studio brussel) dit staat tegenover iemand anders die gewoon degelijke liedjes weet te schrijven en die heeft bewezen dat hij hier gewoon echt goed in is. Qua nieuw werk geloof ik best dat het er aan komt/ is het er al deels hij sloot op bks bijvoorbeeld af met een nieuw liedje
http://www.youtube.com/watch?v=aFg6xl7xkKQ nogmaals smaak heeft niets met kwaliteit te maken.