Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Stuur die Broken Links van een paar posts terug maar door inderdaad! Maar ik vrees dat ze niet groot genoeg zijn voor Werchter, en toch hoop ik dat de moeite van hun openbare sollicitatie wordt beloont. Dat zou een mooie tentopener zijn ofzo :')

En ehh, Coldplay als afsluiter na KoL, ik zie het helemaal zitten. Avondje KoLdplay haha ;-)

Avondje KoLdplay haha
icon_wink.gif

de beste woordgrap van vandaag XD

Stuur die Broken Links van een paar posts terug maar door inderdaad! Maar ik vrees dat ze niet groot genoeg zijn voor Werchter, en toch hoop ik dat de moeite van hun openbare sollicitatie wordt beloont. Dat zou een mooie tentopener zijn ofzo :’)

En ehh, Coldplay als afsluiter na KoL, ik zie het helemaal zitten. Avondje KoLdplay haha
icon_wink.gif

dondeju, nu ben ik het al voor de tweede keer vandaag met jou eens, Broken Links heeft eigenlijk een best goede solicitatie, misschien hebben ze het zelf hier nog gedropt ook . en ook nog eens dikke probs voor die woordgrap haha :D

Ben Howard op T in the Park. Zou hij voor zijn derde jaar op rij naar Werchter komen? Het spijt mij, maar ik zie het eigenlijk zo gebeuren.

Ondertussen is die line up van T in the Park er, en geen verrassingen. De eerder genoemde headliners (jawel, Paolo Nutini is coheadliner met Calvin Harris) + allemaal namen die reeds data hadden kort voor/na het Werchterweekend.

Ben Howard op T in the Park. Zou hij voor zijn derde jaar op rij naar Werchter komen? Het spijt mij, maar ik zie het eigenlijk zo gebeuren.

Ik denk eigenlijk van niet. We hebben echt al veel herhaling (en dan reken ik nog niet dat Tom Odell, Disclosure, C2C, Tame Impala en The Lumineers ook gewoon dik in de buurt zijn) en 3 keer op een rij is gewoon te veel.

T in the Park line up tot nu toe is best wel droevig vind ik. :P
geeft ook maar weer inderdaad dat er niet zoveel aanbod is rond die periode (juli)

ik ook niet. herhaling van C2C en Disclosure zou wel super chill zijn :) hoewel ik Ben Howard wel de beste singer song writer van nu vind.

C2C wil ik zo graag weer zien, van vorig jaar iets herhaling mag zijn is het C2C(Samen met Biffy Clyro maar daar hebben we t niet over)

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

Ik denk eigenlijk van niet. We hebben echt al veel herhaling (en dan reken ik nog niet dat Tom Odell, Disclosure, C2C, Tame Impala en The Lumineers ook gewoon dik in de buurt zijn) en 3 keer op een rij is gewoon te veel.

Het zou kunnen, maar Howard blijft bizar populair. Ik zou 3 keer op rij ook veel teveel vinden, maar ik zou er ook niet raar van opkijken.

Paolo Nutini, CHVRCHES, Ed Sheeran, Disclosure, Example, Tinie Tempah, You Me At Six, Bombay Bicycle Club, John Newman, Sam Smith en Twin Atlantic lijken me ook kanshebbers uit de lineup van T in the Park. Wat denken jullie van Manic Street Preachers? Zou ook wel leuk zijn om eens te zien. Hopen dat die vervelende gasten van Kaiser Chiefs nou maar wegblijven.

Ik krijg bij de line up van T In The Park een beetje het gevoel dat ze gewoon iedereen die overal staat samen hebben gegooid en dat is dan de line up.
Al zag ik Manic Street Preachers voorbij komen. Ik weet niet wanneer ze voor t laatst op Werchter stonden maar lijkt me een mooie naam voor de main op vrijdag.

Laat Ben Howard maar zo ver mogelijk weg eiste vorig jaar een headlineplek in de barn op en heeft alweer 2 jaar ofzo niets meer uitgebracht. Daarbij komt dat het de 3de keer op rij zou zijn nee dankje geef die plek dan maar aan een goede sing/song writer we hebben tenslotte passenger ook al doe dan maar Damien Rice ofzo die heeft zich vorig jaar even bewezen op bks zeg.

Manic Street Preachers zou super zijn! Topband, ze staan er nog steeds als een huis live! En komen (in mei denk ik) met een nieuw album. Ik verwacht alleszins toch nog iets britpop-achtig zoals Suede, Manic Street Preachers, Beady Eye, Kasabian....

Laat Ben Howard maar zo ver mogelijk weg eiste vorig jaar een headlineplek in de barn op en heeft alweer 2 jaar ofzo niets meer uitgebracht. Daarbij komt dat het de 3de keer op rij zou zijn nee dankje geef die plek dan maar aan een goede sing/song writer we hebben tenslotte passenger ook al doe dan maar Damien Rice ofzo die heeft zich vorig jaar even bewezen op bks zeg.

Tja, maar die heeft al acht jaar niets nieuws uitgebracht... Die zie ik niet komen hoor, doet ook weinig optredens.

Stuur Tame Impala, Bombay Bicycle Club en CHVRCHES maar door. En Maximo Park mag ook wel, al staan die ook op Dour volgens mij

The Stranglers vind ik anders wel een originele en aantrekkelijke naam op de affiche van T in the Park. Maar helaas geen Rock Werchternaam waarschijnlijk.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dr. Hannibal wrote:</div>
Stuur die Broken Links van een paar posts terug maar door inderdaad! Maar ik vrees dat ze niet groot genoeg zijn voor Werchter, en toch hoop ik dat de moeite van hun openbare sollicitatie wordt beloont. Dat zou een mooie tentopener zijn ofzo :’)

En ehh, Coldplay als afsluiter na KoL, ik zie het helemaal zitten. Avondje KoLdplay haha
icon_wink.gif

dondeju, nu ben ik het al voor de tweede keer vandaag met jou eens, Broken Links heeft eigenlijk een best goede solicitatie, misschien hebben ze het zelf hier nog gedropt ook . en ook nog eens dikke probs voor die woordgrap haha
icon_biggrin.gif

Tja wij kunnen het goed met elkaar vinden zo te zien ;-)

<div class="d4p-bbt-quote-title">juw wrote:</div>

Tja, maar die heeft al acht jaar niets nieuws uitgebracht… Die zie ik niet komen hoor, doet ook weinig optredens.

Op bks voor het eerst een nieuw nummer gespeeld album is in de maak en komt een nieuwe site aan, krijg toch een beetje het gevoel dat hij er weer zin in heeft. En hij teert dan misschien wel al lang op de oude liedjes van hem maar die zijn dan ook wel stukken beter als bijvoorbeeld een passenger of ben howard, dan vind ik het ook niet zo 'n probleem.

Voor de Hip Hop namen zie ik graag komen: Outkast, A$AP Ferg, Tyler the Creator, Earl Sweatshirt en Pharrell Williams. Dit zijn ook de realistischte namen gok ik.

Users who are viewing this thread