Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Normaal wordt de Spotify playlist van Rock Werchter altijd meteen aangepast met 2 nummers van de laatste bekendmakingen, Eels is er nog niet ingezet. We kunnen ons nog aan iets verwachten zeer binnekort.

Is het mogelijk dat the kooks of lily allen komen? die zijn wel in de buurt dan dus ik dacht misschien...

Broken Links ‏@Broken_Links 7 min.
@Broken_Links would play @RockWerchter gladly!!! http://www.brokenlinksmusic.co.uk ;) #rw14

Broken Links ‏@Broken_Links 7 min.<br>
@Broken_Links would play @RockWerchter gladly!!! http://www.brokenlinksmusic.co.uk
icon_wink.gif
#rw14

nice, ken het niet klinkt spannend.
zou dan dit uur meer namen bekend worden gemaakt?

Stuur the kooks maar naar Rock Werchter hoor no problemo! Dat zou een mooie naam zijn!

Lily Allen ook hoor. Leuke muziek voor in de late namiddag op de main :)
Plezant optreden ook 5 jaar terug

The kooks brengen binnenkort als het goed is een nieuw album uit, en vooralsnog hebben ze pas 1 festival bekend gemaakt (zweden). Het lijkt me dus best realistisch dat ze dit of in ieder geval volgend jaar op werchter o.i.d staan

Dat is nevernooit een zelfbevestiging. Veel te klein bandje. Een band kan altijd zeggen dat ze graag op Rock Werchter zouden spelen. Ik reageerde een keer op een post van Kopek, met 'Rock Werchter 2013??', en toen reageerden ze ook met 'we would like to'.

The kooks brengen binnenkort als het goed is een nieuw album uit, en vooralsnog hebben ze pas 1 festival bekend gemaakt (zweden). Het lijkt me dus best realistisch dat ze dit of in ieder geval volgend jaar op werchter o.i.d staan
Ze doen meer dan 1 festival hoor, http://www.last.fm/music/The+Kooks/+events

Maar ik weet niet of Werchter ze weer gaat halen, ze stonden 2 jaar terug al als barn headliner..

Voor de mensen die zich nog eens geroepen voelen om te zeggen dat Rock Werchter niet genoeg moeite gedaan heeft voor de zondagheadliner: helemaal bovenaan de affiche van T in the Park staan Arctic Monkeys - Biffy Clyro - coheadlinerduo Calvin Harris/Paolo Nuttini.

Dus als er nogma 20-25 namen bekend gemaakt kunnen worden dan zullen de komende aankondigingen (hopelijk) beter zijn. Er moeten nog 2 subs, en nog redelijk wat main stage namen bekend gemaakt worden. Bijna heel de vrijdag moet nog bekend gemaakt worden.

Dus De Linkin Parks, Prodigy's, Snow Patrols, Kasabians etc. Of ze zijn al geboekt of ze komen helemaal niet.

Voor de mensen die zich nog eens geroepen voelen om te zeggen dat Rock Werchter niet genoeg moeite gedaan heeft voor de zondagheadliner: helemaal bovenaan de affiche van T in the Park staan Arctic Monkeys – Biffy Clyro – coheadlinerduo Calvin Harris/Paolo Nuttini.

Wil ik wel even bij zeggen dat Biffy Clyro hier nog lang geen headliner is, maar sinds het laatste album in Engeland wel. Calvin Harris en Paolo Nuttini, tja dat is niet best al doet Calvin Harris wel vaker een headline show op festivals dacht ik.

Ik ben het natuurlijk wel met je eens dat het niet klopt dat Werchter niet genoeg moeite heeft gedaan. Het aanbod is niet heel breed/tourde vorig jaar ook al.

Deze festivals zijn totaal niet te vergelijken. zoals @neontiger al zegt, biffy clyro is qua populariteit daar van een geheel ander niveau, ze komen zelf uit schotland. De headliners die ze nu hebben zijn voor dat festival niet verschrikkelijk. Er staan daar gewoon vaak andere artiesten dan op Werchter. Vorig jaar hadden ze snoop dogg en rihanna tussen de main acts staan. Met mumford & sons hadden ze dan een betere headliner dan dit jaar, maar ik kan the killers wel wegzetten tegen AM(zeker in VK). Verder zeg ik niet dat Rock Werchter te weinig moeite heeft gedaan, ik heb gezegd dat ze voor de zondag wellicht wat beters neer hadden kunnen zetten.

edit: Je kunt er steeds op terugkomen, en deze discussie kan eeuwig doorgaan, we gaan het er toch niet over eens worden.

Mijn comment ging dan ook niet over Biffy Clyro, wel over Calvin Harris en Paolo Nuttini. En dat 'ze zijn Schots' argument heeft hier ook geen punt: Paolo was vorige keer een act onder de sub, en Calvin Harris staat er voor het 5de jaar op rij (de vorige 4 jaar niet eens op main stage). Het Schotse publiek op eFestivals is net niet aan het wenen, zo armoedig dat ze deze headliners vinden...

Maar goed, dat hoort hier niet. In ieder geval, over een uurtje of twee komt de rest van de affiche van TitP. Eens zien of we nog wat nieuws krijgen.

Nieuwe album van coldplay kon nog wel eens sneller komen dan verwacht http://www.youtube.com/watch?v=BQeMxWjpr-Y&feature=youtu.be eerste single is uit, voor degene die het laatste album helemaal geweldig vonden ik zou er niet naar luisteren. Voor de rest, ze verdienen nog wel een kans ik vind het een aardig nummer alleen denk ik bij de eerste paar zinnen dat Justin Vernon aan het zingen is.

Users who are viewing this thread