Pinkpop 2024

Festivalgek94

Playlistbediener
8 dec 2023
36
22
oh, enne wie zegt dat dan? :unsure:

en dan heb je het over de dagkaarten, of gaat de zondag op de 70.000 af. Want dat betekend dat dagkaarten voor zondag en de weekendkaarten op randje 'uiverocht' staan?
Daar kan ik helaas niets over zeggen.
Het gaat om de dagkaarten van zondag die tegen uitverkopen aanzitten. Ik gok 90%. In combinatie met de weekend tickets zal dit rond om de 60.000 totaal zijn op de zondag.
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: elo en DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.367
6.595
Daar kan ik helaas niets over zeggen.
Het gaat om de dagkaarten van zondag die tegen uitverkopen aanzitten. Ik gok 90%. In combinatie met de weekend tickets zal dit rond om de 60.000 totaal zijn op de zondag.
dan zal er binnenkort een ticketalert komen, toch?
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
635
355
Hopen dat het weer nog wat aantrekt, dan kan nog wat twijfelaars over de streep trekken. Die zullen niet komen met 3 dagen regen...
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
537
280
Ik ben het wel ergens eens met @brutus257 , hoe geweldig goed ik Ed Sheeran ook vind, ik bedoel ik ging voor zijn concert naar Lissabon omdat in Amsterdam alles was uitverkocht. En nogmaals ik vind hem oprecht echt goed, maar vind het ook niet echt een festival artiest en denk dat ze hem indd als ze hem echt als headliner willen beter op vrijdag of zaterdag hadden kunnen laten afsluiten en op zondag afsluiten met een knaller. ( Nu is dat in dit geval niet zo) Maar ik begrijp wel enigszins wat brutus257 zegt.
 
  • Geweldig
Waarderingen: brutus257

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
723
1.210
Daar kan ik helaas niets over zeggen.
Het gaat om de dagkaarten van zondag die tegen uitverkopen aanzitten. Ik gok 90%. In combinatie met de weekend tickets zal dit rond om de 60.000 totaal zijn op de zondag.
Met deze statistiek zouden we dus ook kunnen opmaken hoeveel weekendkaarten er verkocht zijn in totaal?
Zouden ze nou ook ervoor kunnen kiezen om dan het aantal dagkaarten te verhogen en aantal weekendkaarten te verlagen indien daar ruimte voor is.
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
537
280
Sheeran is, linksom of rechtsom, gewoon een grote en ideale headliner voor Pinkpop.
Het is zeker een grote dat zal ik niet ontkennen. En ook zeker een mooie headliner. Maar de meningen zijn gewoon een beetje verdeeld wat betreft Ed Sheeran op een festival als afsluiter, ook genoeg mensen om ons heen die aangeven goede vangst, alleen hun persoonlijke meningen Ed Sheeran denken ze dan weer sneller overdag in het zonnetje dat het daar ideaal voor is. Nu vind ik hem daar dan weer te goed voor, persoonlijk vind ik Ed echt iemand voor een (iets wat intiem) stadion concert niet echt voor een festival hoe goed hij ook is. Dus de meningen zijn nog al verdeeld 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
Hoe komen jullie toch aan die aantallen van die tickets? Dat is nu niet iets wat je even op google vind. Jullie hebben dus bronnen binnen Ticketmasters of Mojo? Ik hoop gewoon op genoeg mensen en dat het veld lekker vol is. Alles boven de 50000 per dag zou super zijn!
 

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
287
168
alleen voor A toch, of is er inmiddels meer nieuws?
Doordat er geen Vaste Gast-Tickets meer beschikbaar zijn, is Camping A al voor opening van terrein VOL. Je kunt op dit moment nog enkel een groepsplek aanschaffen voor Camping A.

Als je kaarten wilt kopen via de link krijg je dit:

Sorry, tickets zijn op dit moment niet beschikbaar
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.418
2.497
Hoe komen jullie toch aan die aantallen van die tickets? Dat is nu niet iets wat je even op google vind. Jullie hebben dus bronnen binnen Ticketmasters of Mojo? Ik hoop gewoon op genoeg mensen en dat het veld lekker vol is. Alles boven de 50000 per dag zou super zijn!
Het overgrote deel hier roept maar wat, enkelen hebben inderdaad een bron.
 

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
Slipknot al bekend gemaakt voor headliner Rock am Ring 2025. Die beginnen hun marketingcampagne al vroeg. Zou ook wat zijn hé als Slipknot naar PP komt:devilish:. Dat zal wel nooit gebeuren.. :LOL:
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
209
110
Deze zin is natuurlijk niet waar.
Wat Pinkpop dit jaar doet heeft niks met randdingen te maken waar de nieuwe doelgroep op zit te wachten. Kijk naar de festivals die onder de "nieuwe doelgroep" populair zijn en je ziet daar nergens VIP decks, of extra betalen voor een tuinterras of sponsoring of karaoke bars.

Met randdingen denk ik aan zaken die voor iedereen toegankelijk zijn zoals:, uitstraling, kunst, cultuur, theater, cabaret, talks, clubs, goed eten/drinken, nachtprogramma dit zijn de dingen die naar mijn mening missen op PP en het dus een minder interessant festival maken voor de nieuwe generatie.

Sheeran is, linksom of rechtsom, gewoon een grote en ideale headliner voor Pinkpop.
Over stelligheid gesproken :D
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
209
110
Los van wat iedereen persoonlijk vindt van Sheeran als headliner, daadwerkelijke kaartverkopen zegt genoeg van wat betaldende bezoekers vinden van Sheeran als 'ideale' headliner.
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
209
110
'Ideale' headliner voor Pinkpop zijn bijvoorbeeld Rolling Stones of U2 (los van het feit of ze toeren/beschikbaar zijn/festivals spelen enz.) Met alleen die naam verkoopt je het hele weekend uit.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.910
6.647
'Ideale' headliner voor Pinkpop zijn bijvoorbeeld Rolling Stones of U2 (los van het feit of ze toeren/beschikbaar zijn/festivals spelen enz.) Met alleen die naam verkoopt je het hele weekend uit.
U2 is veel te groot.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken