Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.367
6.595
Yeah de tent staat, het gaat nu echt opschieten!! Wie is jou favoriet die er wilt zien?

Ik wil er zeker een van mijn favorieten de Interrupters zien op zondag.
Oh ja, The Interrupters is qua tent 1 van mijn must see's! Ook Nathaniel Rateliff en Lauren Spencer Smith zijn Tent Must See's. Skindred en Against the Current wil ik ook wel heel graag mee pakken.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.691
4.551
Het is maar net wat je wilt. Ben je eerder voor themadagjes of mag het elke dag alle kanten op gaan? In dat eerste geval niet naar Landgraaf afzakken, terwijl je in dat tweede geval zeker je gading zal vinden bij Pinkpop (dit jaar) 💃
Benieuwd of voor MOJO genoeg liefhebbers van het tweede geval voor Pinkpop kiezen dit jaar.
 
  • Thinking
Waarderingen: Landgraver

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.910
6.647
Het is maar net wat je wilt. Ben je eerder voor themadagjes of mag het elke dag alle kanten op gaan? In dat eerste geval niet naar Landgraaf afzakken, terwijl je in dat tweede geval zeker je gading zal vinden bij Pinkpop (dit jaar) 💃
Niet helemaal, want al mag het dan alle kanten opgaan, al die kanten komen er toch imo wat karig af. Zelfs voor een line-up waar van alles wat staat steekt het wat zwak af imo.

Ook jammer dat Anouk nog op de lineup staat.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.691
4.551
Ben klaar met een playlist samen te stellen bestaande uit enkele nummers per act op mijn spoorboekje en moet zeggen dat ik er echt goed opga. Soms moet je er gewoon het beste van maken en dan blijkt dat het allemaal nog niet zo slecht is 🤗
Tof dat je een mooi PP weekend tegemoet gaat. Dat betekent wel dat we hier allemaal uitgebreide en goed onderbouwde verslagen verwachten over een paar weken 😎.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.445
4.471
DOOL en Polyphia in de tent, meer moet het niet zijn. Echt mensen, het is een pover jaar, maar DOOL gaat toch serieus niemand skippen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.598
11.924
Dool staat helaas gelijk met Loreen (en stukje Davina), dus dat wordt idd skippen voor mij...
Verdomme Dennis haha. Dat ik ooit nog zo zin zou lezen. Dool maakt met de nieuwe cd echt diepe diepe indruk, hun nieuwe show ontstijgt Nederland. Doe jezelf een plezier en plant jezelf daar vooraan met een dikke pils. Die freaking Davina zie je vast nog wel eens
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.367
6.595
Verdomme Dennis haha. Dat ik ooit nog zo zin zou lezen. Dool maakt met de nieuwe cd echt diepe diepe indruk, hun nieuwe show ontstijgt Nederland. Doe jezelf een plezier en plant jezelf daar vooraan met een dikke pils. Die freaking Davina zie je vast nog wel eens
het gaat me vooral om Loreen
en ik heb nog getwijfeld tussen K's en Davina / twijfel nog ietsje

1716964981176.png
 
  • Verdrietig
Waarderingen: elo en Joslittel

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.478
6.953
Verdomme Dennis haha. Dat ik ooit nog zo zin zou lezen. Dool maakt met de nieuwe cd echt diepe diepe indruk, hun nieuwe show ontstijgt Nederland. Doe jezelf een plezier en plant jezelf daar vooraan met een dikke pils. Die freaking Davina zie je vast nog wel eens
Tja, de keren dat ik Dool zag (2x) vond ik ze prima. Niet fantastisch, niet slecht. Gewoon prima. Daarnaast zou ik op een festival bijna altijd een buitenlandse act die ik minder vaak zou kunnen zien (Loreen) kiezen dan een Nederlandse act die ik wel vaker kan zien (Dool). Als de keuze tussen Davina en Dool zou zijn was het een ander verhaal
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
954
1.207
Oké, DOOL is wel echt goede muziek maar heb nu de volledige sets van Loreen en The K’s als alternatief. Anders moet ik Loreen skippen en The K’s ook voor een stuk. Weet niet of ik het dat waard vind 🤔
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken