Pinkpop 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
De line-up van Lowlands dit jaar is pakken sterker.
Dat mag je vinden.
Leuk dat je dat hier even meld.

Ben wel jaloers dat Lowlands namen heeft als : Biffy Clyro, Hollywood Undead, Indian Askin, Foals, The Last Shadow Puppets, Noel Gallagher’s High Flying Birds, Sum 41 en Wolfmother.
EODM en Muse vrij recentelijk op PInkpop gezien en bijvoorbeeld De Staat staat nu ook op Pinkpop.
Voor de rest staat er heel veel tussen wat mij totaal niet aanspreekt, niet mijn ding, veel namen op Lowlands waarvan ik juist blij ben dat ze niet op Pinkpop staan.
Maar dat krijg je al snel met zo'n enorme hoeveelheid namen.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Dit kreeg ik als antwoord..

Beste Mario,

Het tijdschema wordt binnenkort bekend gemaakt op social media en onze website.

Met vriendelijke groet,

Nikkie
Buro Pinkpop

Heb je een mail gestuurd en echt een datum of opmerking als 'volgende week' verwacht?

"Binnenkort" is in de festival wereld een uiterst rekbaar begrip. Dat kan gewoon zomaar 2 maanden zijn.
Ook in dit geval een dooddoener. Ze had ook kunnen zeggen voor 10 juni.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Heb je een mail gestuurd en echt een datum of opmerking als ‘volgende week’ verwacht?

“Binnenkort” is in de festival wereld een uiterst rekbaar begrip. Dat kan gewoon zomaar 2 maanden zijn.
Ook in dit geval een dooddoener. Ze had ook kunnen zeggen voor 10 juni.


In een mail daarvoor kreeg ik als antwoord "Begin mei".

Dus zeg het maar.........begin mei zie ik als de eerste week van mei...uiterlijk de 2de week zou ik dan denken
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Heb je een mail gestuurd en echt een datum of opmerking als ‘volgende week’ verwacht?

“Binnenkort” is in de festival wereld een uiterst rekbaar begrip. Dat kan gewoon zomaar 2 maanden zijn.
Ook in dit geval een dooddoener. Ze had ook kunnen zeggen voor 10 juni.


In een mail daarvoor kreeg ik als antwoord “Begin mei”.

Dus zeg het maar………begin mei zie ik als de eerste week van mei…uiterlijk de 2de week zou ik dan denken

Begin mei is inderdaad zo ongeveer voorbij nu. Vandaag komt FortaRock met het schema.
Ik verwacht Pinkpop de volgende week pas Ook begin mei blijkt dus uiterst rekbaar te zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Nog ca. 1 maand te gaan, nog 5 weken, nog 32 dagen.

Het tijdschema deze week?

Nog niemand enthousiast gezien over de nieuwe van RHCP?
Album komt 17 juni uit begreep ik, dat is dus nog een week na Pinkpop.
Ik verwacht dus niet veel nieuw werk op Pinkpop, het zal dus een soort hitjes-setlist worden waarschijnlijk.
Ongeveer zo iets denk ik?
Can't Stop
Dani California
(preceded by a short drum solo)
Scar Tissue
Ethiopia
Aeroplane
Snow ((Hey Oh))
Right on Time
Universally Speaking
The Adventures of Rain Dance Maggie
Higher Ground
Under the Bridge
Suck My Kiss
Magic Johnson
Californication
By the Way
Encore:
Around the World
Give It Away
http://www.setlist.fm/setlist/red-hot-chili-peppers/2016/fair-grounds-race-course-new-orleans-la-6bf1ceae.html
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Denk toch een nummer of 5 van het nieuwe album, dat gaat toch deze festivalzomer overal gespeeld worden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Denk toch een nummer of 5 van het nieuwe album, dat gaat toch deze festivalzomer overal gespeeld worden.

5 ? Denk je ?
Lijkt mij wat veel voor een nog niet uitgebracht album.
Nieuwe nummer ‘Dark Necessities’ is wel een goed nummer hoor, echt classic peppers soundje.
Wel lekker als het bas-loopje erin komt, wel herkenning wat dat betreft imo.
Ik verwacht niet meer dan 2 of 3 nieuwe nummers, zullen komende weken wel teasers voor het nieuwe album komen en wat nummers uitgebracht.

edit: eens zien hoeveel nieuwe nummers komende weken in de setlist komen. Rock the Range en BottleRock in VS bijvoorbeeld. Een week voor Pinkpop op RaR/RiP zal wel een vrijwel gelijke setlist gespeeld gaan worden als wij kunnen verwachten 10 juni denk ik.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
ik zou ook gokken 3/4 nummers (...)
nou oke dan, we denken hier dus ca 2 a 5 nieuwe nummers van RHCP. Zal vast te doen zijn, als die andere nieuwe nummers ook wel oké worden.

(...) is er eigenlijk al nieuws van Rammstein wat die gaan doen…?
Rammstein ben ik qua show niet zo huiverig voor, dat gaat hoe dan ook een fantastische show worden. Zonder twijfel!!
Maar, duurt idd wel lang tot we wat nieuws over het nieuwe album horen.
De eerste teasers zullen langzaam wel moeten komen met zo veel headline-shows deze festivalzomer.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
chris knoben wrote:
(…) is er eigenlijk al nieuws van Rammstein wat die gaan doen…?


Rammstein ben ik qua show niet zo huiverig voor, dat gaat hoe dan ook een fantastische show worden. Zonder twijfel!!
Maar, duurt idd wel lang tot we wat nieuws over het nieuwe album horen.
De eerste teasers zullen langzaam wel moeten komen met zo veel headline-shows deze festivalzomer.

[/quote]

juist daarom vroeg ik het me ook af want we hebben nog niks maar het wordt zonder twijfel vet!!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Uit de Rammstein community nog niks te horen. De festival optredens staan om de hoek. Denk dat er inderdaad wel wat nieuws komt.......zo niet verwacht dan maar een greatest hits setlist
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.511
4.846
In 2012 speelden de Peppers op Werchter 5 nummers van hun laatste album. Achteraf was dat een beetje veel en hadden ze er beter 2 / 3 kunnen spelen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
De nieuwe plaat van Rammstein zou pas voor eind dit jaar zijn, komende tour greatest hits met eventueel 1 nieuw nummer ertussen. Aldus een vriendin die diehard fan is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
De nieuwe plaat van Rammstein zou pas voor eind dit jaar zijn, komende tour greatest hits met eventueel 1 nieuw nummer ertussen. Aldus een vriendin die diehard fan is.

ahaaa.... duidelijk.
Komende tour greatest hits, helemaal goed. Kan ik mij goed in vinden.
Showtje als op Wacken 2013 lijkt me een mooie...
http://www.setlist.fm/setlist/rammstein/2013/wacken-open-air-wacken-schleswig-holstein-germany-4bc6f306.html
Ich tu dir weh
Wollt ihr das Bett in Flammen sehen?
Keine Lust
Sehnsucht
Asche zu Asche
Feuer frei!
Mein Teil
Ohne dich
Wiener Blut
Du riechst so gut
Benzin
Links 2-3-4
Du hast
Bück dich
(Rammstein-Intro)
Ich will
Encore:
Mein Herz brennt
Sonne
Pussy
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
ik neem aan dat de van paul show net zo'n show als robbie vorig jaar wordt alleen met minder covers gok ik
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Deel 2 van mijn gesprek met Jan! http://www.allthingsloud.com/pinkpops-jan-smeets-mick-jagger-never-used-his-treadmill/

Hier spreken wij oa over Download/FortaRock, festivals in Amerika, een heleboel andere dingen en ook twee verhalen over Prince en de Stones!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken