Pinkpop 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ga er maar van uit! Broederliefde en Sevn Alias zullen tijdens McCartney staan
echt? ik weet het niet hoor...
Klinkt ergens wel logisch inderdaad.
Als ik uit ga van de volgorde op de site zal het dit worden :

Vrijdag 10 juni
Mainstage
The Common Linnets – Bastille - James Bay - Red Hot Chili Peppers
3FM stage
Gary Clark Jr. - Years & Years - Major Lazer
Brand Bier stage
Storksky – Lukas Graham - Bear’s Den - De Staat
Stage 4
The Struts - Sara Hartman - One OK Rock - Skip&Die (DJ-set) & Friends
Garden of Love
Clean Pete


Zaterdag 11 juni
Mainstage
Walk off the Earth - James Morrison - Lianne La Havas - Doe Maar – Rammstein
3FM stage
Halestorm – Imelda May - Skillet – Ghost – Puscifer
Brand Bier stage
MIAMIGO - Lucas Hamming - Matt Simons - Nothing But Thieves - Robin Schulz
Stage 4
The Sore Losers - Parquet Courts – Lucky Fonz III – Bazart - Noisia
Garden of Love
Madi Hermens


Zondag 12 juni
Mainstage
Douwe Bob - John Newman – Kygo - Lionel Richie - Paul McCartney
3FM stage
Jungle By Night - Tom Odell - All Time Low - Bring Me The Horizon - Skunk Anansie
Brand Bier stage
Harts - St. Paul and The Broken Bones - Jamie Lawson - Vintage Trouble - Balthazar
Stage 4
Walking on Cars - The London Souls - Slaves - DJ's Waxfiend & Prime feat. Sevn Alias & Broederliefde – Graveyard
Garden of Love
Midas

Maar goed, we moeten de uiteindelijke timetable nog afwachten.
Dat zal denk ik niet zo heel lang meer duren, in komende 2 weken zal dat toch wel bekend gemaakt worden.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Maar goed, we moeten de uiteindelijke timetable nog afwachten.
Dat zal denk ik niet zo heel lang meer duren, in komende 2 weken zal dat toch wel bekend gemaakt worden.

Normaliter staat ie ook in de OOR special, wanneer was die ook al weer Dennis?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Maar goed, we moeten de uiteindelijke timetable nog afwachten.
Dat zal denk ik niet zo heel lang meer duren, in komende 2 weken zal dat toch wel bekend gemaakt worden.

Normaliter staat ie ook in de OOR special, wanneer was die ook al weer Dennis?

Op 5 mei verschijnt de OOR Pinkpop-editie.
Dus voor die dag kan het tijdschema al bekend zijn, misschien zelfs Pinkpop-app ook?
 

Remco

Playlistbediener
15 apr 2015
32
27
Puscifer staat op 2 juni ook in TivoliVredenburg. Ja, Pinkpop heeft lekker veel exclusieve acts te pakken dit jaar... :')
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Puscifer staat op 2 juni ook in TivoliVredenburg. Ja, Pinkpop heeft lekker veel exclusieve acts te pakken dit jaar… :’)

In de categorie ''Hoe pakken we het meeste geld?''

Echt ongelovelijk zo weinig exclusief.. Ik krijg echt het idee dat ze geen zin hadden om hun best te doen dit jaar!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Puscifer staat op 2 juni ook in TivoliVredenburg. Ja, Pinkpop heeft lekker veel exclusieve acts te pakken dit jaar… :’)
is dat de zelfde dag dat ze in Parijs spelen ?
 

Remco

Playlistbediener
15 apr 2015
32
27
is dat de zelfde dag dat ze in Parijs spelen ?

Hmm, dat is wel vreemd inderdaad. Ik kwam 'm iig bij Tivoli tegen voor 2 juni, en ik lees net in hun nieuwsbrief dat ze morgen *iets* voor 2 juni aankondigen...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
http://www.1limburg.nl/prince-stond-hoog-op-lijstje-pinkpop
Prince stond hoog op lijstje Pinkpop

Prince stond hoog op het lijstje van Pinkpop-baas Jan Smeets. De festivaldirecteur haalde de zanger in 1992 al eens naar Maastricht en wilde de donderdag overleden zanger ook dolgraag in Landgraaf zien optreden.
Prince stond op 4 juli 1992 in het MECC in Maastricht. Met 17.000 bezoekers stijf uitverkocht.

Verlanglijstje
Smeets noemt de show 'een van de spectaculairste optredens die ik ooit heb gezien'. Dat smaakte naar meer en dus is het niet verwonderlijk dat Prince al lang hoog op het verlanglijstje stond voor Pinkpop. "Hij steeg al enige jaren enorm op de lijst van onaantastbaren, gevuld met artiesten als Bruce Springsteen, The Rolling Stones, Paul Mc-Cartney. Hun komst was al een godsgeschenk en ik achtte de kans zeker aanwezig dat we ook Prince konden strikken."

Telefoontje
Meteen na het nieuws van de dood van Prince kreeg Smeets dan ook een telefoontje van Mojo-boeker Leon Ramakers. "We vloekten. Want Prince op Pinkpop, dat zit er nooit meer in."

http://www.1limburg.nl/pinkpop-baas-smeets-rugzakverbod-angstzaaierij
Pinkpop-baas Smeets: 'Rugzakverbod is angstzaaierij'

Pinkpop-baas Jan Smeets ziet niets in een plan om rugzakken en tassen van festivals te weren.
In België wordt zo'n verbod vanwege de terreurdreiging serieus overwogen.

Voetbalstadions
De Belgen willen dat bezoekers van muziekfestivals deze zomer hun handtassen en rugzakken thuis laten. De Vlaamse federatie van muziekfestivals roept organisatoren van festivals op om dezelfde maatregelen in acht te namen als bij voetbalstadions. Daar zijn rugzakken en tassen sinds de aanslagen in Parijs niet meer toegestaan.

Onnodige angstzaaierij
Jan Smeets, organisator van Pinkpop, ziet zo'n verbod niet zitten. "Een voetbalwedstrijd duurt anderhalf uur, daar is een verbod nog wel uitvoerbaar", zegt de festivalbaas. "Maar bij een festival, zeker met een camping erbij, kun je van bezoekers niet verwachten dat ze geen spullen meenemen." Hij noemt het rugzakverbod 'onnodige angstzaaierij'. "Als terroristen in een menigte willen toeslaan, kunnen ze dat ook op het treinstation doen. Of bij een bushalte, ik noem maar wat. Moeten we daar dan ook rugzakken gaan verbieden? Alleen als er écht een aanslag bij een festival op handen is, heeft zo'n verbod misschien zin."
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Remco wrote:
Puscifer staat op 2 juni ook in TivoliVredenburg. Ja, Pinkpop heeft lekker veel exclusieve acts te pakken dit jaar… :’)


is dat de zelfde dag dat ze in Parijs spelen ?

DennisvdBr wrote:
is dat de zelfde dag dat ze in Parijs spelen ?


Hmm, dat is wel vreemd inderdaad. Ik kwam ‘m iig bij Tivoli tegen voor 2 juni, en ik lees net in hun nieuwsbrief dat ze morgen *iets* voor 2 juni aankondigen…

Nou, daar is het.... Dus toch.
Our June 2 performance, originally slated for Le Grand Rex in Paris, has been moved to TivoliVredenburg in Utrecht, Netherlands. Tickets for the show are available tomorrow at 9 am CET via https://www.tivolivredenburg.nl/nl/agenda/detail/5599/Puscifer . Refunds for Parisian ticket holders will be issued at the box office or through the method tickets were initially purchased.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
wat slecht bedacht dit : "The vlees to be" ?
3FM heeft deze week Pinkpop week.

WIN TICKETS VOOR PINKPOP!
Sla je slag en ga er vandoor met twee kaarten (incl. camping) voor Pinkpop 2016!

Op de 3FM kinderboerderij staan de roze spaarvarkentjes weer op je te wachten! Slechts een paar van deze wandelende hammen bevatten tickets voor Pinkpop. Het idee is simpel, maar spek-taculair (haha!): app of sms (3333) jouw motivatie naar de studio en wie weet word jij teruggebeld door een van onze DJ's.

En dan?
Dan wordt het pas echt spannend! De DJ ramt samen met jou het varkentje aan gort en als er dan tickets in jouw krulstaartje zitten, GA JE NAAR PINKPOP!

The vlees to be
Verder hoeven we je natuurlijk niet te vertellen dat je 10, 11 en 12 juni op Pinkpop wil zijn. It's the vlees to be! Landgraaf vormt dan samen met Lionel Richie, Red Hot Chili Peppers, Major Lazer, Kygo, Doe Maar, James Bay, Skunk Anansie en meer het middelpunt van de wereld.
>> Meer Pinkpop nieuws
http://www.3fm.nl/actie/1113/Win-tickets-voor-Pinkpop%21
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Goeie vraag ?

Ik heb vorige week gemaild met bureau PinkPop..tijdschema wordt gepubliceerd in de eerste week van mei. De app zal pas enkele weken voor Pinkpop online te verkrijgen zijn
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Goeie vraag ?

Ik heb vorige week gemaild met bureau PinkPop..tijdschema wordt gepubliceerd in de eerste week van mei. De app zal pas enkele weken voor Pinkpop online te verkrijgen zijn
Dus kans is groot dat deze ook in OOR (5 mei), dus voor die tijd al online gok ik.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Twee weken geleden sprong er iemand voor een trein en was er zo veel vertraging dat ik het niet kon redden om naar Geleen te reizen...

...dus vandaag is mijn 3de kans om Jan Smeets te interviewen! :)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Twee weken geleden sprong er iemand voor een trein en was er zo veel vertraging dat ik het niet kon redden om naar Geleen te reizen…

…dus vandaag is mijn 3de kans om Jan Smeets te interviewen! :)


veel succes....3x is scheepsrecht
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
DEEL 1 van mijn interview met Jan! http://www.allthingsloud.com/pinkpops-jan-smeets-part1/

Ons gesprek was zo lang (1 uur lang) dat ik het in twee stuks heb verdeeld. Veel lees plezier!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
DEEL 1 van mijn interview met Jan! http://www.allthingsloud.com/pinkpops-jan-smeets-part1/

Ons gesprek was zo lang (1 uur lang) dat ik het in twee stuks heb verdeeld. Veel lees plezier!
Dus het lijkt er op dat Pinkpop-vrijdag uitverkocht zal raken dit jaar, tenminste dicht bij?
Dat zal een primeur zijn, nog geen Pinkpop-vrijdag uitverkocht.
Vreemd in mijn optiek, naar mijn idee is de vrijdag helemaal niet zo sterk.
Ik heb ook nog altijd mijn twijfels over RHCP, ik hoop echt dat ze er een goede show van kunnen maken...
Absurd, ik zelf vind zaterdag eigenlijk de meest leuke en veelzijdige dag, juist die dag nog niet uitverkocht?
Niet verwacht, Rammstein an sich verkoopt zonder blikken of blozen normaal gezien een GelreDome uit bijvoorbeeld.
De doorsne Rammstein fans zijn niet naar Pinkpop te lokken lijkt wel, de 'die hard' fans misschien wel.
Ben benieuwd naar je 2de deel Jack...
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.677
837
@dennisvdbr, je vergeet een van de opvallendste opmerkingen:

Set van Paul McCartney gaat ingekort worden
Erg triest wel
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken