Pinkpop 2016

Komt Lianna la Havas nou wel of niet?

Ze is afgelopen week aangekondigd als support act tijdens de Europese tour van Coldplay.
Voor zaterdag 11 juni staat Pinkpop niet (meer) op haar website. Wel staat op haar website voor zaterdag 11 juni nu een optreden in het Letzigrund stadion in Zurich, als voorprogramma van Coldplay.
Op de website van Coldplay staat Lianna La Havas echter niet als support voor 11 juni.

Komt Lianna la Havas nou wel of niet?

Ze is afgelopen week aangekondigd als support act tijdens de Europese tour van Coldplay.
Voor zaterdag 11 juni staat Pinkpop niet (meer) op haar website. Wel staat op haar website voor zaterdag 11 juni nu een optreden in het Letzigrund stadion in Zurich, als voorprogramma van Coldplay.
Op de website van Coldplay staat Lianna La Havas echter niet als support voor 11 juni.
Ze staat op Pinkpop 11 juni, volgens mij is haar eigen tourpage niet correct en die bij Coldplay wel.
http://coldplay.com/tour/
Sat 11 Jun Stadion Letzigrund Foxes + Lea Lu Zurich Switzerland
Sun 12 Jun Stadion Letzigrund Lianne La Havas + Alessia Cara Zurich Switzerland

Sjoerd wrote:
(…) wel zin om over twee maandjes weer het terrein in Landgraaf te betreden, het aftellen kan zo langzamerhand gaan beginnen
simple-smile.png

chris knoben wrote:
het is voor mij ook een traditie geworden pinkpop met mijn verjaardag het begin van de zomer het gevoel als je de trappen af loopt en op het gras staat bijna hemels

dat : het gevoel als je de trappen af loopt en op het gras staat
simple-smile.png

aftellen kan beginnen idd, ik zat afgelopen weekend weekend lekker achter in de tuin met muziekje aan (Pinkpop-playlist) en één pilsje er bij, achterover en ogen dicht, dan nemen de kriebels toe.
Het eerste magische gevoel begint op de camping als ik een blikje bier open trek.
Het tweede magische gevoel is inderdaad de trappen af lopen.
En dan meteen een rondje bier halen, omdat jarig ben (geweest) en proosten op een mooi weekend!

Eens zien beste Pinkpop-vrienden !!
Zoveel Pinkpop-liefhebbers die dit gevoel delen.
simple-smile.png

Hoeveel likes kan ik krijgen voor deze post ?
Geef een duimpje ophoog als je dit gevoel herkent...

DennisvdBr wrote:
Sjoerd wrote:
(…) wel zin om over twee maandjes weer het terrein in Landgraaf te betreden, het aftellen kan zo langzamerhand gaan beginnen
simple-smile.png

chris knoben wrote:
het is voor mij ook een traditie geworden pinkpop met mijn verjaardag het begin van de zomer het gevoel als je de trappen af loopt en op het gras staat bijna hemels

simple-smile.png

aftellen kan beginnen idd, ik zat afgelopen weekend weekend lekker achter in de tuin met muziekje aan (Pinkpop-playlist) en één pilsje er bij, achterover en ogen dicht, dan nemen de kriebels toe.

Het eerste magische gevoel begint op de camping als ik een blikje bier open trek.
Het tweede magische gevoel is inderdaad de trappen af lopen.
En dan meteen een rondje bier halen, omdat jarig ben (geweest) en proosten op een mooi weekend!

hoeveel mensen zijn wel niet jarig dan van hier hahaha romy is dat weekend jarig ik dag 1 van pinkpop !!! hahaha

http://www.pinkpop.nl/2016/nl/nieuws/campingprogramma-pinkpop-2016-bekend/
Ook tijdens de drie Pinkpop-nachten gaan de voetjes van de vloer! Wanneer je na een dag op het hoofdterrein nog even door wilt gaan kun je op vrijdag-, zaterdag- en zondagnacht op Camping A en Camping B je energie kwijt op de dansvloer. Alle DJ’s, waaronder FeestDJRuud, zullen de leukste (dans)platen draaien.
Zie hieronder het gehele campingtainment programma:
DANCEHALL CAMPING A
Vrijdag
23.00 – 01.45 uur
DJ TOMMI
01.45 – 03.00 uur
FEESTDJRUUD
Zaterdag
23.00 – 03.00 uur
DJ ST. PAUL
VJ SWITCHDOCTOR
Zondag
23.00 – 02.00 uur
DJ’S MICHIELTJEE & MARCO MUHRING
VJ SWITCHDOCTOR
DANCETENT CAMPING B
Vrijdag
23.00 – 03.00 uur
DJ’S ARNOLD & ED ROCK
Zaterdag
23.00 – 03.00 uur
DJ’S BRUTUS & CO.
Zondag
23.00 – 02.00 uur
DJ’S HELTER & SKELTER
Wijzigingen voorbehouden

http://www.1limburg.nl/rowwen-heze-voorstelling-over-pinkpop
Rowwen Hèze in voorstelling over Pinkpop

Toneelgroep Maastricht trekt vanaf april 2017 door het land met een voorstelling rondom Pinkpop.

Rowwen Hèze begeleidt het gezelschap elke avond muzikaal op het podium met deels nieuwe muziek. Dat schrijft Dagblad De Limburger/Limburgs Dagblad maandag.

Venlo - Heerlen
Het stuk gaat in première in Theater de Maaspoort in Venlo en trekt daarna door het land. De tournee wordt in juni afgesloten met minimaal tien shows in Theater Heerlen. De voorstelling is een samenwerking van Toneelgroep Maastricht met Buro Pinkpop, Rowwen Hèze, Parkstad Limburg Theaters, Dagblad De Limburger/Limburgs Dagblad en L1.

Eerbetoon
Wiel Beijer, journalist bij de Limburgse kranten, is medebedenker van het project en ondersteunt scriptschrijver Frans Pollux. Beijer noemt de opvoering een eerbetoon aan het festival en zeker ook aan Jan Smeets.

Alzheimer
Rode draad van het verhaal is de romance tussen de fictieve festivalbezoekers Wiel en Lies. Die eerste krijgt de ziekte van Alzheimer en zijn geliefde en zijn therapeuten proberen hem met muziek bij het leven te houden, onder meer door terug te blikken op de Pinkpop-jaren die zij samen beleefden.

Eer
Pinkpop-baas Jan Smeets noemt de voorstelling 'een hele eer'. Hij is betrokken bij het maakproces. "Ik vind het leuk om mee te helpen met het ontwikkelen van de voorstelling, ook om te zorgen dat het stuk op enige waarheid berust."

Meer over dit onderwerp in Dagblad De Limburger/Limburgs Dagblad van maandag.

http://www.pinkpop.nl/2016/nl/nieuws/campingprogramma-pinkpop-2016-bekend/

Ook tijdens de drie Pinkpop-nachten gaan de voetjes van de vloer! Wanneer je na een dag op het hoofdterrein nog even door wilt gaan kun je op vrijdag-, zaterdag- en zondagnacht op Camping A en Camping B je energie kwijt op de dansvloer. Alle DJ’s, waaronder FeestDJRuud, zullen de leukste (dans)platen draaien.
Zie hieronder het gehele campingtainment programma:
DANCEHALL CAMPING A
Vrijdag
23.00 – 01.45 uur
DJ TOMMI
01.45 – 03.00 uur
FEESTDJRUUD
Zaterdag
23.00 – 03.00 uur
DJ ST. PAUL
VJ SWITCHDOCTOR
Zondag
23.00 – 02.00 uur
DJ’S MICHIELTJEE & MARCO MUHRING
VJ SWITCHDOCTOR
DANCETENT CAMPING B
Vrijdag
23.00 – 03.00 uur
DJ’S ARNOLD & ED ROCK
Zaterdag
23.00 – 03.00 uur
DJ’S BRUTUS & CO.
Zondag
23.00 – 02.00 uur
DJ’S HELTER & SKELTER
Wijzigingen voorbehouden

waarom snap ik niet dat feestdjruud op A staat met zijn reputatie moet hij de tent van b toch aan kunnen

@dennisvdbr

Voor de setlist-freaks en McCartney liefhebbers voor de Pinkpop-headliner van 12 juni, hier is de setlist te vinden waar vooralsnog de One on One Tour mee gestart is.
link: McCartney setlist in Beatles topic

Ik wilde deze net van je copy/pasten.

Ik denk dat de gemiddelde PP bezoeker wel blij wordt van deze setlist..heel veel bekend materiaal...ik kijk er naar uit...vooral met mijn favoriet...Live and let die

waarom snap ik niet dat feestdjruud op A staat met zijn reputatie moet hij de tent van b toch aan kunnen
Sowieso afschaffen die danstenten, "s Nachts horen de mensen gewoon in bed te liggen, punt". :roll:

dat is toch de mogelijkheid met camping C

Sorry, ik was sarcastisch en citeerde uit het interview met Jan Smeets, maar dat kwam niet echt over denk ik. :wink: Ik snap gewoon niet echt waarom 'ie niet het festivalprogramma tot later door laat gaan, maar wel dit soort muziek op de camping zorgt. :P

chris knoben wrote:
dat is toch de mogelijkheid met camping C

Sorry, ik was sarcastisch en citeerde uit het interview met Jan Smeets, maar dat kwam niet echt over denk ik.
1f609.png
Ik snap gewoon niet echt waarom ‘ie niet het festivalprogramma tot later door laat gaan, maar wel dit soort muziek op de camping zorgt.
1f61b.png

hahaha mijn fout dan hahahaha ja dat ben ik ook met je eens XD

rare vraag misschien, maar welke camping, m.b.t. feestjes, is vetter. Is dan de dancehall of de dancetent leuker?

rare vraag misschien, maar welke camping, m.b.t. feestjes, is vetter. Is dan de dancehall of de dancetent leuker?
Ik heb me laten vertellen dat je dan toch op Camping B moet zijn bij de grote tent...

Maar, misschien zijn er met andere ervaring?

Users who are viewing this thread