Pinkpop 2016

zaterdag – tijdens Skillet / Matt Simons

Dat lijkt mij het beste en dan bij de eerste P van de pinkpopletters?

En nog even over de clashes....BMTH en Richie vind ik ook zwaar kut

walk off eart en the stone losers zou het voor mijn part ook tussen kunnen maar ik weet niet wat mijn groep doet.... keuzes make hahaha

BMTH speelt voor Richie op 3FM-stage, Richie er na op Main.
Dat is geen Clash toch?

Ik dacht dat dit in het concept te zien is. Dat er dan overlap is.

BMTH speelt voor Richie op 3FM-stage, Richie er na op Main.
Dat is geen Clash toch?

Ik dacht dat dit in het concept te zien is. Dat er dan overlap is.
op Pinkpop is geen overlap in tijden.
Enkele overlap is main gelijk met stage 4 en Brand gelijk met 3FM.

Wel als je bij beide een fatsoendelijke plek wilt.

Ja ik hou van ruiger en ben fan van BMTH dus echt opbectief is het niet maar ik zou zoieso BMTH vanaf een mooie plek uitzien als ik jou was. Die mooie plek heb je zoieso wel want de grootste pit ooit voor de 3FM stage gaat die middag gemaakt worden. BMTH gaat gewoon neet zoals wij in friesland zeggen. Lionel Richie is zon act die ik van ver ook wel van kan genieten met een biertje in de ondergaande zon

Lionel Richie is zon act die ik van ver ook wel van kan genieten met een biertje in de ondergaande zon
Ondergaande zon?
Gaat in juni de zon niet pas rond 22 uur onder, als Lionel Richie ongeveer tussen 20 en 21 uur speelt is dat nog net ervoor
Volgens mij kijk je bij Skunk Anansie tegen de zon in en begint McCartney rond zonsondergang.

Gaat in juni de zon niet pas rond 22 uur onder, als Lionel Richie ongeveer tussen 20 en 21 uur speelt is dat nog net ervoor

Ah klopt ja! In de zon vind ik het alleen maar fijner.

Kygo is muziek die ik opzich wel kan hendelen, zeker om 17:00 met een ijskoude goudgele rakker en een kraagje in de zon. Firestone vind ik wel een tof nummer van hem!

Jammer dat er voor mij persoonlijk weer niets leuks tussenzit, maar hier had ik eigenlijk wel al op gerekend. Alsnog heb ik wel zin om over twee maandjes weer het terrein in Landgraaf te betreden, het aftellen kan zo langzamerhand gaan beginnen :)

het is voor mij ook een traditie geworden pinkpop met mijn verjaardag het begin van de zomer het gevoel als je de trappen af loopt en op het gras staat bijna hemels

(...) wel zin om over twee maandjes weer het terrein in Landgraaf te betreden, het aftellen kan zo langzamerhand gaan beginnen
simple-smile.png
het is voor mij ook een traditie geworden pinkpop met mijn verjaardag het begin van de zomer het gevoel als je de trappen af loopt en op het gras staat bijna hemels
dat : het gevoel als je de trappen af loopt en op het gras staat :)
aftellen kan beginnen idd, ik zat afgelopen weekend weekend lekker achter in de tuin met muziekje aan (Pinkpop-playlist) en één pilsje er bij, achterover en ogen dicht, dan nemen de kriebels toe.

Heerlijk kan me er helemaal in vinden!!
Al is de line up niet mijn ding ik ga me zeker vermaken het is the feeling :D

Dit gaat het ongeveer worden denk ik qua blokkenschema / spoorboekje.

Vrijdag 10 juni
Storksky - Common Linnets - Gary Clark Jr. - Bastille - Bear's Den (?) - James Bay - De Staat - Red Hot Chili Peppers

Zaterdag 11 juni
Imelda May (?) - The Sore Losers - Lucas Hamming (clash) - James Morrison - Skillet (?) - Lianna La Havas - Ghost (clash) - Doe Maar - Puscifer - Rammstein

Zondag 12 juni
Harts - Walking on Cars - St Paul and the Broken Bones (?) - The London Souls - All Time Low - Slaves - Bring Me The Horizon - Lionel Richie - (...) (?) - Paul McCartney

Met (?) weet ik nog niet zeker, dat laat ik denk ik afhangen van het moment ( weer / mood / gezelschap ).
Ik heb zowaar 2 clashes, Halestorm / Lucas Hamming en bij Ghost / Nothing But Thieves, ik denk ook dat dat misschien nog last minute kan veranderen.
Het meest kijk ik uit naar: Storksky, Bastille, De Staat, Doe Maar, Rammstein, Harts, All Time Low, Bring Me The Horizon, Lionel Richie en uiteraard Sir Paul McCartney.

Wel vreemd dat de pinkpop zondag bijna uitverkocht terwijl je op ticketswap een kaart hebt voor maar 58 euro :0

Voor Festileaks: Ik baal wel dat de moeilijkere vragen niet gesteld zijn aan Jan destijds.

Zoals welke lijn van programmering Jan op wilt met Pinkpop

Wat zijn de doelstellingen van het festival tov. haar publiek

Dat soort vragen mis ik wel terwijl ik wel benieuwd ben. Ik zal binnenkort ook eventjes mn spoorboekje posten!

Voor Festileaks: Ik baal wel dat de moeilijkere vragen niet gesteld zijn aan Jan destijds.

Zoals welke lijn van programmering Jan op wilt met Pinkpop

Wat zijn de doelstellingen van het festival tov. haar publiek

Dat soort vragen mis ik wel terwijl ik wel benieuwd ben. Ik zal binnenkort ook eventjes mn spoorboekje posten!

forward aan Jack ( @jackparkeratl )
Hi iedereen, ik heb vrijdag een interview met Jan. Aan het eind van ons gesprek ga ik een aantal van jullie vragen stellen!

Hebben jullie serieuze vragen voor Jan? Laat het maar weten
simple-smile.png

Users who are viewing this thread