Pinkpop 2016

Volgens de site van Doornroosje staat Harts op Pinkpop. Dus kun je toch wel als zekerheid beschouwen nu.

https://www.doornroosje.nl/event/harts/

Edit: Zie nu trouwens ook dat show in Doornroosje gratis is. VOL = VOL

Edit: Zie nu trouwens ook dat show in Doornroosje gratis is. VOL = VOL
Dus Stage 4 is een goeie gok.

Volgens mij word de site van Pinkpop NU geupdate, ik denk rond 11uur nieuws dan ?

Wat verwacht je dan? Dit zijn namen waarbij het grote deel nog wakker aan t worden is. De interessante namen, voor zover ze er zijn, zijn allang bekend.

Wat verwacht je dan? Dit zijn namen waarbij het grote deel nog wakker aan t worden is. De interessante namen, voor zover ze er zijn, zijn allang bekend.
Vorig jaar kwamen ze later ook nog met Body Count wat ik dan wel de moeite vond. Of een Jonathan Jeremiah wat toch ook enigszins redelijke naam is.

eloelo wrote:

Vorig jaar kwamen ze later ook nog met Body Count wat ik dan wel de moeite vond. Of een Jonathan Jeremiah wat toch ook enigszins redelijke naam is.

Er was toen nog een plek op Mainstage open voor Body Count.
Nu is er 1 aantrekkelijke spot op 3FM-stage open.
Vorig jaar vond ik Jonathan Jeremiah wel een ontzettend goede invulling voor die spot idd.
Dus in die strekking zal het wel zitten.
We hoeven geen afsluiter 3FM-stage meer te verwachten.
De vraag is alleen in welk tijdslot gaat deze overgebleven 3FM-stage spot ingevuld worden, is het de opener, komt die nog ergens tussen, of misschien zelfs nog na Ghost en voor Puscifer??
Dat maakt die spot nog interessant imo...

Jan gaf al aan dat we niks bijzonders hoefden te verwachten! Al was imo vorig jaar de last internationale de grote verassing wat was dat een heerlijk begin van de dag! En Causes zie ik nog steeds niet komen.. Ik heb hun er een maand geleden naar gevraagd en dat was een duidelijke Nee wel konden ze verklaren dat ze op lowlands gingen staan (stonden toen nog niet op het affiche van LL) dus harts stage 4 derest is nog afwachten

ik ben net tot de conclusie gekomen dat zondag echt clashzondag is... Alles wat ik eigenlijk wil zien clasht met andere shit die ik wil zien. dat worden nog harde noten kraken met mijn vrouw.

ik ben net tot de conclusie gekomen dat zondag echt clashzondag is… Alles wat ik eigenlijk wil zien clasht met andere shit die ik wil zien. dat worden nog harde noten kraken met mijn vrouw.
Voorlopig lijk ik alleen een clash te hebben op zaterdag tussen Ghost en Nothing But Thieves en zondag Skunk, met Balthazar of blijven hangen tussen Richie / McCartney.
Rest van de keuzes kunnen goed gemaakt worden.
Scheelt ook weer dat mijn vrouw niet mee is, dus we hoeven geen noten te kraken ;)

bcmrmaybe wrote:

dat worden nog harde noten kraken met mijn vrouw.

Ik weet niet wat jij van plan bent hahaha

Nou dat weet ik wel hahahaha

Nothing but Thieves kun je overslaan Dennis, was echt retesaai als voorprogramma van Muse. En Ghost is wel een leuke band.

Users who are viewing this thread