Land Graaf wrote:
bram1996 wrote:
Zojuist terug van Stahlzeit in de Rodahal, als opwarm ronde voor Pinkpop, wat was dat een goede show! Kan niet wachten op de echte Rammstein!
Zelf niet geweest maar ik hoorde dat de bar/drankvoorziening een puinzooi was.
Dat is op Pinkpop gelukkig een stuk beter geregeld gelukkig.
Was heel goed!!
Krijg je nergens, Metallica en AC/DC in het voorprogramma van Rammstein.
Voor zover ik van een Tribute / Coverband verwacht was mijn verwachting wel overtroffen.
Was zeker een fijne voorbereiding richting Pinkpop idd (nog maar 2 maanden), show, performance, pyro allemaal uitstekend afgekeken en ‘nagedaan’…
Ga me wel weer bedenken of ik volgend jaar weer ga naar Stahlzeit btw, misschien bij de seizoensstart van het theater meebestellen.
Qua bar, was idd een probleem, de tap liep niet door en rond 20 uur was de tap helemaal leeg, duurde even voordat een nieuw vat er aan hing. Nog voor AC in DC begon had ik mijn pils hoor. Ongeveer een uur later was je zo aan de beurt, stond de helft van het barpersoneel niets te doen. Tenminste aan de bar waar ik stond.
(
on topic)
Schoot wel even door mijn gedachte. Laat op Pinkpop een groot aantal kleine ‘meuk’ namen weg en zet in Stage 4 dit soort coverbands, kaartje weer paar tientjes goedkoper… Maar weet niet of daar veel animo voor is, denk het niet eerlijk gezegd. Daarbij ben je volgens mij al snel door de acceptabele tributebands heen denk ik. Slecht idee ook eigenlijk??