Pinkpop 2016

deze pagina smaakt een beetje zout ( ͡° ͜ʖ ͡° )

Tja idd...
Volgens mij is de rust weer teruggekeerd.

well that escalated quickly?

MRMantel en bcmrmaybe, laten we niet elkaar uitspraken uitlokken om vervolgens de ander af te rekenen op de ontlokte uitspraak.
Het leek me niet nodig ermee te bemoeien, wel geprobeerd back on topic te gaan, maar nu het gekoeld is zeg ik: goed geweest en prettig weekend.

Jeetje....Mag ik vragen wat het niveau en de onderwerpen van de gesprekken zijn die jullie gaan voeren
op de Festileaks Pinkpop meeting? Wordt daar ook Wikileaks geciteerd? Misschien kom ik dan toch even
een biertje doen. :-)

Jeetje….Mag ik vragen wat het niveau en de onderwerpen van de gesprekken zijn die jullie gaan voeren
op de Festileaks Pinkpop meeting? Wordt daar ook Wikileaks geciteerd? Misschien kom ik dan toch even
een biertje doen.
simple-smile.png
De festileaksmeeting in Utrecht laatst had hele filosofische discussies over waarheid, objectiviteit en kwaliteit. Was best leuk.

Zojuist terug van Stahlzeit in de Rodahal, als opwarm ronde voor Pinkpop, wat was dat een goede show! Kan niet wachten op de echte Rammstein!

Zojuist terug van Stahlzeit in de Rodahal, als opwarm ronde voor Pinkpop, wat was dat een goede show! Kan niet wachten op de echte Rammstein!

Zelf niet geweest maar ik hoorde dat de bar/drankvoorziening een puinzooi was.
Dat is op Pinkpop gelukkig een stuk beter geregeld gelukkig. :-)

bram1996 wrote:

Dat is op Pinkpop gelukkig een stuk beter geregeld gelukkig.
simple-smile.png
Was heel goed!!
Krijg je nergens, Metallica en AC/DC in het voorprogramma van Rammstein.
Voor zover ik van een Tribute / Coverband verwacht was mijn verwachting wel overtroffen.
Was zeker een fijne voorbereiding richting Pinkpop idd (nog maar 2 maanden), show, performance, pyro allemaal uitstekend afgekeken en 'nagedaan'...
Ga me wel weer bedenken of ik volgend jaar weer ga naar Stahlzeit btw, misschien bij de seizoensstart van het theater meebestellen.

Qua bar, was idd een probleem, de tap liep niet door en rond 20 uur was de tap helemaal leeg, duurde even voordat een nieuw vat er aan hing. Nog voor AC in DC begon had ik mijn pils hoor. Ongeveer een uur later was je zo aan de beurt, stond de helft van het barpersoneel niets te doen. Tenminste aan de bar waar ik stond.

(on topic)

Schoot wel even door mijn gedachte. Laat op Pinkpop een groot aantal kleine 'meuk' namen weg en zet in Stage 4 dit soort coverbands, kaartje weer paar tientjes goedkoper... Maar weet niet of daar veel animo voor is, denk het niet eerlijk gezegd. Daarbij ben je volgens mij al snel door de acceptabele tributebands heen denk ik. Slecht idee ook eigenlijk??

Hebben ze op Graspop eens gedaan met 4a5 tribute bands op het kleinste podium, was wel eens tof want er zaten echt wel goeie tussen.
Maar langer dan 1 jaar hoef je zoiets inderdaad niet te doen.

Land Graaf wrote:
bram1996 wrote:

Dat is op Pinkpop gelukkig een stuk beter geregeld gelukkig.
simple-smile.png

Was heel goed!!
Krijg je nergens, Metallica en AC/DC in het voorprogramma van Rammstein.
Voor zover ik van een Tribute / Coverband verwacht was mijn verwachting wel overtroffen.
Was zeker een fijne voorbereiding richting Pinkpop idd (nog maar 2 maanden), show, performance, pyro allemaal uitstekend afgekeken en ‘nagedaan’…
Ga me wel weer bedenken of ik volgend jaar weer ga naar Stahlzeit btw, misschien bij de seizoensstart van het theater meebestellen.

Qua bar, was idd een probleem, de tap liep niet door en rond 20 uur was de tap helemaal leeg, duurde even voordat een nieuw vat er aan hing. Nog voor AC in DC begon had ik mijn pils hoor. Ongeveer een uur later was je zo aan de beurt, stond de helft van het barpersoneel niets te doen. Tenminste aan de bar waar ik stond.

(on topic)

Schoot wel even door mijn gedachte. Laat op Pinkpop een groot aantal kleine ‘meuk’ namen weg en zet in Stage 4 dit soort coverbands, kaartje weer paar tientjes goedkoper… Maar weet niet of daar veel animo voor is, denk het niet eerlijk gezegd. Daarbij ben je volgens mij al snel door de acceptabele tributebands heen denk ik. Slecht idee ook eigenlijk??

Zoiets gaat Bospop ook doen de avond voor het festival voor camping gasten. Daar staat onder meer ACDC UK! Het kan een keer werken maar goede cover bands zijn schaars.
Goeie cover bands zorgen voor een feestje en kan werken op een camping maar ik denk dat je zoiets niet op een festival moet plaatsen al staat op PP dit jaar ook een cover band
en nog wel op het hoofdpodium. ;-)

Hi iedereen, ik heb vrijdag een interview met Jan. Aan het eind van ons gesprek ga ik een aantal van jullie vragen stellen!

Hebben jullie serieuze vragen voor Jan? Laat het maar weten :)

Hi iedereen, ik heb vrijdag een interview met Jan. Aan het eind van ons gesprek ga ik een aantal van jullie vragen stellen!

Hebben jullie serieuze vragen voor Jan? Laat het maar weten
simple-smile.png

Hier staan er nog een paar tussen welke het interview met Festileaks niet gehaald hebben :
Topic : Stel je vragen aan Pinkpop-directeur Jan Smeets

Zijn er nog geruchten voor de Zaterdag?
Hoop eigenlijk dat daar nog iets leuks bij komt.
Iets leuks kan er nog wel bij, maar er zijn geen geruchten.
Het blijft nog aardig stil, maar binnen nu en 2 weken weten we het wel.
Er staat op zaterdag 1 plek open voor 3FM-stage en 1 spot voor Stage 4 (btw op zondag nog 1 Brand-bier-stage spot).
Met wat geluk komt er iets leuks in Stage 4, maar ik heb toch wel hoop voor een aardige toevoeging voor 3FM-stage.
Dus, als je nog een act weet die zaterdag kan en nog past in de middag, dan laat het maar weten?

Jack wrote:

Hebben jullie serieuze vragen voor Jan? Laat het maar weten
simple-smile.png

Hier staan er nog een paar tussen welke het interview met Festileaks niet gehaald hebben :
Topic : Stel je vragen aan Pinkpop-directeur Jan Smeets

Basenadriaan wrote:
Zijn er nog geruchten voor de Zaterdag?
Hoop eigenlijk dat daar nog iets leuks bij komt.

Iets leuks kan er nog wel bij, maar er zijn geen geruchten.
Het blijft nog aardig stil, maar binnen nu en 2 weken weten we het wel.
Er staat op zaterdag 1 plek open voor 3FM-stage en 1 spot voor Stage 4 (btw op zondag nog 1 Brand-bier-stage spot).
Met wat geluk komt er iets leuks in Stage 4, maar ik heb toch wel hoop voor een aardige toevoeging voor 3FM-stage.
Dus, als je nog een act weet die zaterdag kan en nog past in de middag, dan laat het maar weten?

mooi wark, janse bagge bend en rowwen heze hebben dan allen drie nog niks staan zou best kunnen maar ik kijk waarschijnlijk te veel met mijn Limburgse feestmuts....

Goedemorgen... Al geruime tijd aan het meelezen
Nu toch maar even reageren
Een vriend van mij kwam er gister mee dat jan Smeets bij Frank op 3FM op de radio was
En dat hij zij dat Hearts op Pinkpop staat en woensdag de 2 andere namen komen...

Bedoel je dan heart de classic rock band.
Of een andere heartS.

Want die eerste zou gaaf zijn, echt gaaf.

Users who are viewing this thread