Pinkpop 2016

dennisvdbr, je vergeet een van de opvallendste opmerkingen:

Set van Paul McCartney gaat ingekort worden
Erg triest wel
euhm, ik weet niet waar je dat gezien hebt? Maar ik haal het er niet uit.

Laten we de tijdschema's deze week afwachten.
Ik verwacht dat McCartney ca 2 uur zal spelen, dus van inkorting zal weinig sprake zijn denk ik.

Rick wrote:

Erg triest wel

Laten we de tijdschema’s deze week afwachten.
Ik verwacht dat McCartney ca 2 uur zal spelen, dus van inkorting zal weinig sprake zijn denk ik.

Speelt hij normaliter niet een set van 3 uur? Dan ben je toch een uur kwijt!

DennisvdBr wrote:
Rick wrote:

Erg triest wel

Maar dat headlinersets korter zijn op festivals dan in zaalshows is toch overal zo? Op Werchter krijgt hij ook 'maar' 2u15 en die filmpjes van Lollapalooza etc zijn zeker ook geen 3 uur.

DennisvdBr wrote:
Rick wrote:

Erg triest wel

Ik dacht dat in de One on One tour minder nummers gespeeld worden dan in de Out There tour en de setlist van deze tour rondom 2 uur is, daar zit al een half uur verschil in geloof ik.
Laten we het tijdschema afwachten, ik verwacht dat McCartney rond 21:30 a 22:00 za; starten.

McCartney`s huidige set is 3 uur, zit nu een bootleg te luisteren

Uit het interview:
It’s three hours long, too.
As it stands I think it’ll be shortened, because we don’t have that much time for him to play. It is the case, though, that he’s got 60,000 kilos worth of production with him. If he’s getting an extra-long set time I can’t say, because he has to be done by 11:30pm too. And that doesn’t include the maximum half hour of delays. At midnight everything has to be done."

Dan heb je een levende legende op je podium, meer nog dan Bruce, en dan laat je `m een kortere set spelen?

Maar dat headlinersets korter zijn op festivals dan in zaalshows is toch overal zo? Op Werchter krijgt hij ook ‘maar’ 2u15 en die filmpjes van Lollapalooza etc zijn zeker ook geen 3 uur.
en dat ook.
Volgens mij is de setlist van de One on One tour maar ca. 2 u 15 m. Dus dat kan goed kloppen gezien het tijdslot op Werchter.
Zal hij wel spelen van ca 21:30 tot 23:45 denk ik.

McCartney`s huidige set is 3 uur, zit nu een bootleg te luisteren

Uit het interview:
It’s three hours long, too.
As it stands I think it’ll be shortened, because we don’t have that much time for him to play. It is the case, though, that he’s got 60,000 kilos worth of production with him. If he’s getting an extra-long set time I can’t say, because he has to be done by 11:30pm too. And that doesn’t include the maximum half hour of delays. At midnight everything has to be done.”

Dan heb je een levende legende op je podium, meer nog dan Bruce, en dan laat je `m een kortere set spelen?

Waar heb je die gevonden?

Link staat op de vorige pagina
1f609.png

Waar dan?

Overigens denk ik dat de set van Paul McCartney met een halfuur ingekort gaat worden. Hou zal waarschijnlijk 2 uur krijgen, en dan kan hij nog een half uur uitlopen.

Dit kreeg ik als antwoord..

Beste Mario,

Het tijdschema wordt binnenkort bekend gemaakt op social media en onze website.

Met vriendelijke groet,

Nikkie
Buro Pinkpop

De OOR Pinkpop editie is uit. Geen tijdschema.
Weinig Pinkpop in de Pinkpop-editie... 23 pagina's vanaf pagina 22.
Dat is niet echt special, wel een paar aardige interviews/stukjes.
Bladzijde 18 is de poster van Pinkpop 2016, hierop staat DJ's Waxfriend en Prime enz enz boven Graveyard.
Hier al eens ter discussie geweest, deze volgorde is logischer. Graveryard dus gelijktijdig met Lionel Richie en het dj gebeuren gelijk met Macca.

Ik denk dat we dan moeten wachten weer, morgen misschien online dan?

Ga er vanuit dat ze het morgen bekend maken!
Wel erg frustrerend dat lowlands weer met een paar knappe namen komen! Had imo beter op het affiche van pinkpop kunnen staan, volgend jaar nieuwe kansen en hopen dat er nog een flutnaam een poliepje krijgt :$

Beste Forum orakels

Weet iemand al hoe et zit met lianna la havas
Ze zou optreden op Pinkpop maar haar Tour schema op haar website geeft aan dat ze die dag in Zwitserland zit als voor programma van Coldplay

Begrijp me niet verkeerd zou mooi zijn dan kan er iets anders voor in de plaats komen zoals misschien kensington ?

Beste Forum orakels

Ze zou optreden op Pinkpop maar haar Tour schema op haar website geeft aan dat ze die dag in Zwitserland zit als voor programma van Coldplay

Begrijp me niet verkeerd zou mooi zijn dan kan er iets anders voor in de plaats komen zoals misschien kensington
1f60b.png

Begrijp ik goed dat jij liever Kensington hebt dan Lianne La Havas??

Beste Forum orakels

Begrijp me niet verkeerd zou mooi zijn dan kan er iets anders voor in de plaats komen zoals misschien kensington
1f60b.png

Pim wrote:
Komt Lianna la Havas nou wel of niet?

Ze is afgelopen week aangekondigd als support act tijdens de Europese tour van Coldplay.
Voor zaterdag 11 juni staat Pinkpop niet (meer) op haar website. Wel staat op haar website voor zaterdag 11 juni nu een optreden in het Letzigrund stadion in Zurich, als voorprogramma van Coldplay.
Op de website van Coldplay staat Lianna La Havas echter niet als support voor 11 juni.

Ze staat op Pinkpop 11 juni, volgens mij is haar eigen tourpage niet correct en die bij Coldplay wel.
http://coldplay.com/tour/

Sat 11 Jun Stadion Letzigrund Foxes + Lea Lu Zurich Switzerland
Sun 12 Jun Stadion Letzigrund Lianne La Havas + Alessia Cara Zurich Switzerland

Ze is die dag niet voorprogramma van Coldplay en speelt 11 juni gewoon op Pinkpop.

Users who are viewing this thread