Pinkpop 2014

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Zijn idd leuke namen voor de dagvulling. Zijn ook niet zo onwaarschijnlijk eigenlijk, alhoewel ik denk dat Newman en Stockdale de kleinste kans zijn.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Haim lijkt me ook een goeie goeie recenties op nme en een goed album gemaakt zijn 3 zusjes uit los angeles
En the strypes ook leuk

En ik hoorde en las ergens dat the strikes ook weer in the picture willen staan
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Haim lijkt me ook een goeie goeie recenties op nme en een goed album gemaakt zijn 3 zusjes uit los angeles
En the strypes ook leuk

HAIM leuk? op album ja, dat laatste liedje 'The Wire'vooral. Maar live. alsjeblieft, op werchter vorig jaar een ramp. de hele set aan elkaar gelul'd. en wat een beetje saai.

The strypes zou zeker tof zijn. Tof album en lijkt me ook een heel tof bandje. Misschien zelfde als Palma Voilets vorig jaar. Zou tof zijn
 

yumyum

Playlistbediener
15 okt 2013
24
0
Ik was vorig ook zeer positief verrast door Palma Violets, ook mag Miles Kane wel weer komen!
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
@Wessel helemaal mee eens, ze moesten zelf zeggen dat ze misschien hun shirt wel uit zouden doen om het publiek te behouden... Laat HAIM maar lekker albums maken ipv live zingen.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik heb Haim op Rock Werchter niet gezien, maar heb ze teruggekeken van Glastonbury. Dat is zo veel beter dan op t album. Ik mis op het album de power die er live juist wel in zit. Anyway heb kaartje voor ze in Doornroosje dus zal dan eens kijken of ik t dan nog zo goed vind ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Haim, da's die heksenkring hé. Leuk voor de tent. HIM dat zou ik leuk vinden, nieuw album, kleine come back nodig.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Er zijn een paar bands van vorig jaar die van mij terug mogen komen en dat zijn, Phoenix, Bastille, The Vaccines (wel op het 3FM stage) en Alt-j (∆).
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Die mogen van mij ook allemaal terugkomen. Maar ja ik vond persoonlijk de line-up vorig jaar vrij goed, zijn wel meer bands die terug mogen komen imo.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Terugkomen? Alstublieft een beetje variatie. Vond de terugkeer van Ben Howard al snel. Alhoewel Bastille ertussen kwam door afzeggen van Grouplove, mogen ze wat mij betreft op 3fm-stage terugkomen. Ik zie overigens een klein kansje in Motörhead, nieuw werk en een tour, da's een terugkeer na 4 jaar, dat is een iets betere tussentijd.
 

yumyum

Playlistbediener
15 okt 2013
24
0
Als het aan mij ligt programmeert pinkpop geen bands meer zoals la pegatina en babylon circus. Echt tenenkrommend
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ik verwacht wel een nieuwe album van Coldplay in 2014, maar of ze festivals gaan doen weet ik niet. Zou het in elk geval niet uitsluiten.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Geen kans op Coldplay weet ik vrijwel zeker, heel duur was. Geen nieuw album want ze nemen een pauze een een track maken voor een film betekent geen nieuws album althans niet in dit geval.
Maar waar komen de geruchten RATM vandaan en RHCP?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Organisator van Hurricane heeft getweet dat hij met RATM aan het onderhandelen was, en aangezien dat slechts 2 weken na Pinkpop is...
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Kijk hier hoopte ik op dat wist ik dus niet dankjewel! Ik hoop zo op RATM ben 19 jaar en het is mijn favoband dus dit zal waarschijnlijk mijn laatste kans zijn om ze live te zien
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Coldplay ligt totaal niet in de lijn van verwachting. Kan ik verder niets zinnigs over melden. RATM, omdat ze een redelijke kans maken voor Hurricane zijn ze juist niet in de race voor PP, eerder BKS. We zullen zien, naar schatting nog 2 weekjes (denk ik).
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
894
916
RATM op BKS. Verwacht dat maar niet. Hoeveel bezoekers trekt bks tegen welke prijs. Een festival als BKS maakt helemaal geen kans op een headliner als RATM. Er zijn maar twee festivals die kans maken op RATM en dat zijn Pinkpop en Fortarock.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Yep, goede opmerking, Forta voor RATM lijkt me reëel! In navolging van Rammstein dan, die stonden vorig jaar ook op Hurricane, net als AM overigens.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Forta zal het ook niet worden, doen dit jaar een gewone editie ipv een XL, dus met een kleinere opzet. En aangezien RATM zeker evenveel volk zou lokken als Rammstein zie ik dat dus niet gebeuren. Ofwel Pinkpop, ofwel Ziggo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken