Pinkpop 2014

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.389
581
@Rikkie Denk wel dat ze veel van het eerste album doen, ze laten Ritual vaak een beetje links liggen dus het zal vooral om TLML en Big TV gaan. Ik ga ze voor t eerst live zien dus ben wel excited ;). Maat van mij die meegaat vindt het ook heel toffe muziek dus dat maakt t altijd meteen leuker. Maar ontopic weer:

@Shaverion Snow Patrol erbij en je hebt een mooie gevarieerde headlinerline-up denk ik.

 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Helemaal mee eens, Pearl Jam, Arctic Monkeys en Snow Patrol it is. Wie belt Smeets ff op om hem het te vertellen? :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Ik zie dat we al klaar zijn :)
Nu de rest van het programma nog, Nederlandse inbreng (al reeds genoemd zag ik) o.a. De Staat lijkt zeer aannemelijk. Miss Montreal zou zomaar kunnen of Caro Emerald die is al ff niet geweest en Nielson is echt zo'n 3fm-hype-naam. Persoonlijk zou ik Go Back to the Zoo wel (weer) willen zien. Maar het zal wel Jeugd van Tegenwoordig worden...

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Als ik nu eens erin gooi dat Ed Kowalczyk de klassieke-rock-act is, wordt ik dan nog serieus genomen (voor zover ik dat nog word)...
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
884
907
Lijkt me onwaarschijnlijk aangezien hij op dit moment bezig is met een akoustische tour. Dan zou hij al in de tent moeten staan maar volgens mij heeft hij al op veel verschillende plaatsen in nederland gespeeld deze tour.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Ja, de I Alone Akoestisch tour hier is al lang voorbij, dat klopt. Maar er komt meer aan, hij komt met zekerheid terug volgend jaar. Let maar op, 20 jaar Throwing Copper!
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik zou Metallica niet uitvlakken. Paul McCartney... tja die kon vorig jaar meer geld krijgen in de VS en koos toen daarvoor, wil niet zeggen dat die het nu wel wil doen.

Als ik de headliners zou sorteren op grootste kans dan is het zoiets:
- Pearl Jam
- Snow Patrol
- Metallica
- Arctic Monkeys
- Foo Fighters
- Paul McCartney

Placebo, Franz Ferdinand komen beide hopelijk ook als subheadliner. Wanneer de bovenste 3 van de headliners komen plus Placebo en Franz Ferdinand dan begint het er toch wel erg lekker uit te zien. Al is het met een van deze namen al beter dan vorig jaar maar goed dat terzijde.

De Staat is trouwens inderdaad ook zeker een kanshebber maar dat zal al wel de 3e keer zijn.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Is snow patrol een album aan het opnemen? of wanneer gaat dit gebeuren? Zie dat jullie het er veel over hebben. Gary is toch met Tired Pony bezig
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.389
581
Snow Patrol gaat begin volgend jaar het nieuwe album uitbrengen. Bron:

http://www.nu.nl/muziek/3559568/snow-patrol-najaar-studio-in.html
 

yumyum

Playlistbediener
15 okt 2013
24
0
Chvrches, Haim, Boxer Rebellion, Goldfrapp, Elephant Stone, Foals, Black Rebel Motorcycle Club, Everything Everything en Daughtry zouden ook eventuele interessante namen zijn voor pp14.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.389
581
Zou wel tof zijn als Boxer Rebellion kwam inderdaad! Maar die zijn volgens mij al eerder in Nederland volgend jaar dus het zou kunnen dat ze het daarbij laten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
@yumyum, Daughtry had ik nog niet aan gedacht, echt zo'n idols-naam die je wel op het 3fm-podium kan verwachten.
 

yumyum

Playlistbediener
15 okt 2013
24
0
@DennisvdBr ze brengen momenteel nieuwe muziek uit, gisteren is de nieuwe videoclip van het nummer waiting for superman uitgekomen. Doet me vrij weinig overigens.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.421
653
Als ik de headliners zou sorteren op grootste kans dan is het zoiets:<br>
- Pearl Jam<br>
- Snow Patrol<br>
- Metallica<br>
- Arctic Monkeys<br>
- Foo Fighters<br>
- Paul McCartney

Ik zou Editors er nog tussen gooien, onder Arctic Monkeys ofzo. De plaat is pas in juli 2013 uitgekomen, dus het zou me verdomd sterk lijken moesten ze in 2014 geen festivals doen. En aangezien LL dit jaar al geweest is blijven dan Pinkpop en BKS over.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ze kunnen wel naar Pinkpop komen, maar ik zie die niet als afsluiter. Het zou wel kunnen dat ze afsluiten wanneer de overige 2 headliners hele grote (lees ook vooral dure) namen zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Ja. idd. Doorschuiven indien niet beter te regelen is. Vooralsnog, voor mij gaat die vlieger nog lang niet op, Editors en ook AM zie ik PP niet headlinen.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Arctic Monkeys zijn wel headliner waardig hoor, afgelopen jaar stonden ze op Glastonbury en Hurricane/southside als headliner en ze hebben vorst nationaal uitverkocht. Optreden op BKS werd ook alleen maar lovend over gesproken en ze hebben een nieuw album uit. Editors kan ik inkomen dat je die PP niet ziet headlinen.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Haa mensen ik ben nieuw hier, maar ik heb alle pagina's doorgelezen, en natuurlijk zouden de rhcp heel mooi zijn maar verwacht het niet.
Pearl lijkt me een hele grote kans en arctic monkeys ook.
En de editors headlinen twijfelachtig ik was er eergisteravond bij in de ziggo dome en het was een Retestrak en goed concert dus qua kwaliteit zie ik ze wel headlinen maar als publiekstrekker niet waarom? Omdat de ziggo dome net niet uitverkocht was.
Maar een grote kans op pp14 als sub

En als bands voor overdag
John newman
Imagine dragons
One Republic
Rudimental
Andrew stockdale (soloalbum)
Chef'special en de staat voor nl inbreng
Volbeat nieuw album




 

yumyum

Playlistbediener
15 okt 2013
24
0
Voor overdags verwacht ik ook de Finse band Satellite Stories (lijkt veel op TDCC).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken