Ik vind dat Pinkpop juist te weinig waardering krijgt, overall hebben festivals als Pinkpop, Pukkelpop, Lowland of Werchter over een periode van 3 jaar bijna exact de zelfde acts gehad. Overigens ben zelf 34, dus bij die 40-50 die jij noemt, zou ik zeggen 30+. En Skrillex, C2C of zoiets boeit mij totaal niet. Dan sta ik 10x liever bij The Cure vooraan. Ik snap zelf ook niet zo waar al het overdreven gedoe van Arctic Monkeys vandaan komt, oké een hele goede band, maar thats it. Laten we stellen dat een act die 1 avond stadionconcert uitverkoopt een headliner is die een festivaldag kan doen slagen. Dan is er meer dan genoeg en voor ieder wat wils, dan kan Pinkpop ook uitverkopen. Het is uiteraard belachelijk dat er festivals zijn die zonder 1 enkele naam uitverkopen. Misschien moet PP wel meegaan met Earlybird Tickets of zo. Wat betreft lage kosten heeft Pinkpop weinig te klagen. Met 40 bands betaal je gemiddeld op PP het meest voor 1 act tov andere festivals. Dus daar ligt echt geen probleem, daar wordt echt winst gemaakt hoor. Ook met 40 a 50 duizend bezoekers.