Ik verwacht Depeche Mode niet @ hierboven. Vind ik niet echt een Pinkpop headliner in elk geval, als je kijkt naar de laatste jaren. Bovendien komt de band al naar Nederland.
Persoonlijk hoop/denk ik:
Snow Patrol: Hebben al een tijdje geen nieuwe albums en/of shows gedaan. Verwacht volgend jaar zeker een tour. Headliner.
Keane: Eind dit jaar komt The Best of Keane uit met twee nieuwe nummers waarvan ik verwacht dat ze ook op een nieuw album staan dat Q2 2014 zal komen vermoedelijk. Geen headliner btw.
Arctic Monkeys: Nieuw album uit. Stonden vorig jaar op BKS dus ik hoop dat ze naar Pinkpop willen komen, verwacht alleen niet dat dit een headliner kan zijn voor Pinkpop. Ik zie ze eerder 3FM afsluiten of sub-head zijn voor main, de vraag is of ze daarvoor willen komen.
Franz Ferdinand: Stond al op Lowlands, verwacht dat ze zeker festivals gaan doen in 2014 (volgens mij onlangs een tour aangekondigd voor maart '14). Staat waarschijnlijk op 3FM of als 2e band op main (zie ze geen subhead of head doen).
Imagine Dragons: Zou leuk zijn als ze deze band konden strikken, weet bijna zeker dat dat vrij haalbaar is. Leuk voor tentafsluiter?
White Lies: Toeren eind van het jaar in Europa, wereldtour is voorbij wanneer het festivalseizoen begint dus ik ga er zeker vanuit dat ze op Pinkpop óf Werchter staan (als er niets in de weg staat in de UK althans).
Editors: Gaan ook beginnen aan een tour eind dit jaar, dus verwacht ik ook op een aantal festivals in EU.
Muse: Meer hoop dan realisme, maar toch. Hebben al een tijdje niet meer op Pinkpop gestaan.
Two Door Cinema Club: Ook meer hoop dan realisme? Hoop dat zij 's middags op 3FM staan, zou leuk zijn.
En dan vergeet ik vast nog wel meer bands. Ik ben al blij als er 2 van bovenstaande bands aanwezig zijn tho