Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dan is het inderdaad denk ik je muziek niet. Fantastisch album wat mij betreft, misschien wel beter dan Romance van Fontaines zelfs. Maar ja, smaken verschillen idd
Krijgen we dan toch een Hella Mega tour tijdens deze editie. Green Day en Amyl and the Sniffers zijn al bevestigd. Weezer gelekt en enkele weken na Werchter treden alle 4 op in Minnesota. Overigens mag Alabama Shakes ook wel deze kant op komen
Die hebben een aantal maanden geleden wel gehint op een Europese tour, maar dat doet dusdanig lang dat ik er voor dit jaar wederom geen vertrouwen in heb. 2026 it is (en dat is tien jaar na de laatste keer...)!
Op PKP waren ze echt slecht, na een kwartier weggelopen. Vrijdag vier juli spelen ze op MAIN SQUARE ARRAS. Zekerheid voor RW zaterdag of zondag wellicht. Zal wel in het volgend pakketje zitten.
Krijgen we dan toch een Hella Mega tour tijdens deze editie. Green Day en Amyl and the Sniffers zijn al bevestigd. Weezer gelekt en enkele weken na Werchter treden alle 4 op in Minnesota. Overigens mag Alabama Shakes ook wel deze kant op komen
Tja, als we écht nog nieuws voor Graspop verwachten ook, en vrijdag wordt al ingepalmd door dat Nieuwe Lichting gedoe, dan zijn er weinig opties meer open denk ik. Of: RW schiet pas weer in gang als Pukkelpop klaar is met hun campagne (weekje headliners, weekje pakketjes, ticketverkoop, the whole shabang) - en dat is ook niet echt plausibel.
Nieuwe bevestigingen voor Down The Rabbit Hole:
Bassolino, Bloc Party. Greentea Peng, Ichiko Aoba, John Talabot, The Lathums, Peter Cat Recording Co., salute, Underworld, Wunderhorse, Yseult.