Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb dat al eens gezegd hier. Qotsa en Pkp kwamen er niet uit qua kalender, zijn ze aangeboden bij Lokerse.
Maar actuele toestand: geen idee. Lijkt me dan toch Pkp te worden, anders hadden we ze al wel gekregen voor de Lokerse.
Gisteren zei er iemand dit op eFestivals: "Yes, I heard a name mentioned. For me, one of the worst names there is for a headliner."
Dacht dat ons headliner trio wel vast stond met Charli, Chappell en QOTSA. Zou natuurlijk ook over een van de subs kunnen gaan. Of het kan natuurlijk ook om foutieve info gaan.
Heeft iemand een idee over welke naam dit zou kunnen gaan?
Ik zie ze Queens of the Stone Age, Charli XCX, 5 Seconds of Summer (die gingen touren maar nog altijd geen bevestiging) en Chappell Roan wel naar Kiewit halen, maar we gaan het zien.
Dank denk ik sowieso Charli en Chappell + QOTSA of Post Malone als derde headliner.
Daaronder dan namen als Papa Roach, Hozier, Khruanghbin, Vampire Weekend, Joost, Justice, The Last Dinner Party, Nelly Furtado, Amelie Lens, Caribou, Jamie xx voor de hogere main en marquee spots.
Ik zie een Eefje De Visser bijvoorbeeld ook wel een heel hoge spot krijgen in de Marquee (idem voor Tamino).