Pukkelpop 2025

Hoe komt het dat zij bijna op de Lokerse waren beland ipv PKP? Zat PKP dan eerst achter een andere headliner of?
Heb dat al eens gezegd hier. Qotsa en Pkp kwamen er niet uit qua kalender, zijn ze aangeboden bij Lokerse.
Maar actuele toestand: geen idee. Lijkt me dan toch Pkp te worden, anders hadden we ze al wel gekregen voor de Lokerse.

• Leuk
Waarderingen: WardAgain en jonveras
Gisteren zei er iemand dit op eFestivals: "Yes, I heard a name mentioned. For me, one of the worst names there is for a headliner."

Dacht dat ons headliner trio wel vast stond met Charli, Chappell en QOTSA. Zou natuurlijk ook over een van de subs kunnen gaan. Of het kan natuurlijk ook om foutieve info gaan.

Heeft iemand een idee over welke naam dit zou kunnen gaan?
Iemand noemde Joost en ik denk dat dat een goede voorspelling is. De Goldband van dit jaar. Ook geen België en Nederland data op zijn tour.

Iemand noemde Joost en ik denk dat dat een goede voorspelling is. De Goldband van dit jaar. Ook geen België en Nederland data op zijn tour.
Nuja, Goldband was eerder de Joost van van vorig jaar. Die stond er immers ook al in 2019, 2022, 2023. (Joost staat trouwens gewoon op Pinkpop in NL.)

• Leuk
Waarderingen: DDave
Nuja, Goldband was eerder de Joost van van vorig jaar. Die stond er immers ook al in 2019, 2022, 2023. (Joost staat trouwens gewoon op Pinkpop in NL.)
Nou, ze zijn allebei verschrikkelijk, maar gelukkig zijn er ook nog veel andere dingen tegelijk.

2024 = Goldband, Sam Smith, Charlotte De Witte

2025 = Joost, Chappell Roan, Amelie Lens?

• Leuk
Waarderingen: mattman
Nou, ze zijn allebei verschrikkelijk, maar gelukkig zijn er ook nog veel andere dingen tegelijk.

2024 = Goldband, Sam Smith, Charlotte De Witte

2025 = Joost, Chappell Roan, Amelie Lens?
Zolang Joost niet als één van de laatste twee op de Main geprogrammeerd staat, kan ik er eigenlijk wel nog mee leven.

• Leuk
Ik zie ze Queens of the Stone Age, Charli XCX, 5 Seconds of Summer (die gingen touren maar nog altijd geen bevestiging) en Chappell Roan wel naar Kiewit halen, maar we gaan het zien.

Post Malone, A$AP Rocky en Shawn Mendes erbij op Sziget.

1 van die twee eerste zie ik ook wel nog op PKP belanden. Van die derde blijven ze hopelijk af.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Post Malone is momenteel wel relevanter dan A$AP.

Trouwens A$AP in de AB was een van de slechste optredens die ik in mijn leven gezien heb.

• Leuk
Is Post Malone niet de headliner van Lowlands, waar ze niet voor Charli hebben gekozen.

Ik herhaal trouwens. Heel veel opties voor Pukkelpop. Ze gaan niet al die grote namen hebben.

• Leuk
Waarderingen: Kachelle en DDave
Is Post Malone niet de headliner van Lowlands, waar ze niet voor Charli hebben gekozen.

Ik herhaal trouwens. Heel veel opties voor Pukkelpop. Ze gaan niet al die grote namen hebben.
Dank denk ik sowieso Charli en Chappell + QOTSA of Post Malone als derde headliner.

Daaronder dan namen als Papa Roach, Hozier, Khruanghbin, Vampire Weekend, Joost, Justice, The Last Dinner Party, Nelly Furtado, Amelie Lens, Caribou, Jamie xx voor de hogere main en marquee spots.

Ik zie een Eefje De Visser bijvoorbeeld ook wel een heel hoge spot krijgen in de Marquee (idem voor Tamino).

• Geweldig
Waarderingen: WardAgain

Users who are viewing this thread