Muse

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.511
4.846
Als je op de site kijkt, hebben ze het toch over de 360 Tour in Brussel:

http://muse.mu/tour-dates,palais-12-brussels-belgium_1949.htm
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Leuk deze tour promo...
(btw, ik denk dat ze 1 festival toevoegen. Ik verwacht Isle of Wight 2016...)
[video]https://youtu.be/FGJWBBzZgHM[/video]
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Staanplaatsen voor € 57
Zitplaatsen 2e rang voor € 57
Zitplaatsen 3e rang voor € 52
Zitplaatsen 4e rang voor € 52

Oke, dat valt nog mee.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Was er ook nog zo’n speciale presale voor Muse.mu leden? Ik ben even het spoor bijster
Ja als je voor 11 September lid was staat er een presale code bij je account. (Rechtsboven op de site op leden klikken). Maar die start morgenochtend 9 uur al, het zou alleen wel eens kunnen dat je alleen met credit card kan betalen. Tenzij de presale ook via ticketmaster gaat.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Muse are pleased to announce that The Netherlands has been added to the Drones World Tour in 2016!
9 March | Amsterdam | Ziggo Dome
The Drones World Tour will see the band perform for the first time “in the round” from the middle of the arena. This stage design and configuration will give fans a true 360 degree audio/visual sensory experience.

Muse.mu Members presale begins 18 September at 9am local. Please note you must have registered to the Members section before 11 September to be eligible for the presale.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.511
4.846
Staanplaatsen voor € 57
Zitplaatsen 2e rang voor € 57
Zitplaatsen 3e rang voor € 52
Zitplaatsen 4e rang voor € 52

Oke, dat valt nog mee.

Staanplaatsen
62.70 EUR
(incl. 5.70 EUR servicekosten)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Pff, 5.70 servicekosten.

Every ticket purchased includes your choice of a standard physical* or a standard digital copy of DRONES.
We will send you a redemption code following purchase. Each unique code can only be used once to redeem a single copy of DRONES. If you already own a copy of DRONES, thank you - please feel free to share with family, friends, colleagues etc. Full details of how you can gift the album will be given on the redemption page reached via a link we will send you.
Enjoy the show!
*Physical copies carry a postage and packing charge
Je krijgt er nog een gratis album bij ook. Excl. verzendkosten.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Op Ticketmaster staat staat dat de verkoop begint op 22 september, dus waarschijnlijk gaat de voorverkoop van de museleden niet via ticketmaster. Wel leuk van dat album dat je erbij krijgt, blij dat ik hem nog niet gekocht heb haha
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik ben benieuwd, dat wordt morgenochtend in ieder geval lekker stressen!
Inderdaad zeer toffe actie dat gratis album, ik had m al op vinyl, maar nu kan ik m ook in mn autotje knallen \(^-^)/
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Nog een teaser voor de tour, volgens iemand van de crew gaan ze 16 drones gebruiken.
Zestien. Drones.

https://www.youtube.com/watch?v=Cx8DA-O8cwo
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Ahhh vet! Hoorde net dat klanten van Ziggo ook morgenvroeg al kaarten kunnen kopen, heeft iemand enig idee hoe dat werkt? Wij hebben namelijk wel ziggo thuis maar heb geen idee hoe je daarmee de kaartjes kan bestellen...
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ahhh vet! Hoorde net dat klanten van Ziggo ook morgenvroeg al kaarten kunnen kopen, heeft iemand enig idee hoe dat werkt? Wij hebben namelijk wel ziggo thuis maar heb geen idee hoe je daarmee de kaartjes kan bestellen…
Volgens mij via deze link: https://www.clubziggo.nl/event/muse . Die presale start om 10:00, en als een soort check moet je je postcode invoeren ofzo. Geen idee of je verder in het proces nog iets nodig hebt.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Gevonden! Als Ziggoklant ga je naar www.clubziggo.nl/event/muse . Daar vul je je postcode en huisnummer in en word je automatisch doorgestuurd naar tickermaster waar je dus vanaf morgen 10:00 kaartjes kan bestellen. Het limiet per klant is 4 kaarten.
Ben benieuwd of het me gaat lukken morgen, mijn eerste les begint namelijk om 5 over 10 al :-|
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
@PwoperFish Zie je reactie nu pas haha, toch bedankt! Verder heb je idd niks nodig lijkt me. Neem aan dat je gewoon kunt betalen via ideal?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Hier ook gelukt. Geen idee of je die code meerdere keren kan gebruiken, maar als iemand het wilt proberen mag dat. Dan stuur ik de code even in een berichtje.

Edit: Oh ik lees nu net dat de staanplaatsen van de muse.mu presale al weg zijn. Maar voor de andere presale hebben ze vast nog wel wat over.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken