Muse

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Muse speelde vanavond op Download een iets hardere setlist dan op Pinkpop lijkt het. Dead Star(!!), Citizen Erased, Agitated en Micro Cuts op de setlist. En de live debut van The Handler.
http://www.setlist.fm/setlist/muse/2015/donington-park-castle-donington-england-bc93dbe.html
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
En nog een gitaar door midden van Matt. Ze hadden er zin in blijkbaar.
CHaXofJWcAAvfR1.jpg
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
563

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.580
6.261
Muse heeft uiteindelijk van 22:15 tot 00:00 gespeeld. Wat een concert. Geweldig!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.125
6.207
BELGIUM! Muse are supporting Music For Life with a charity show in Brussels at the Ancienne Belgique on 16 September.
NETHERLANDS! Muse are supporting 3FM’s Serious Request this year. Click below to find out what you can do to win 2 tickets to the charity show in Brussels at the Ancienne Belgique on 16 September.
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/362924/Kom-In-Actie-en-ga-naar-Muse-in-Brussel
Rijd je Brussel binnen, dan waan je je in al meteen in een wereldstad van allure. Dat daar dan in een kleine concertzaal (denk aan het formaat van Paradiso, maar dan in België) een mondiaal bekende band als Muse de luchtdruk gaat opvoeren met hun bombastische sound, dat is een droom die werkelijkheid kan gaan worden.

Kom In Actie voor Muse
Wil je daarbij zijn op 16 september, dan moet je wel in actie komen. Letterlijk, want alleen door op www.3fm.nl/kominactie een actie aan te maken en daar te vertellen wat je van plan bent te gaan doen voor 3FM Serious Request ding je mee naar deze exclusieve kaarten.

Hoe toffer je actie, hoe groter de kans dat je erbij bent.

Dus: KOM IN ACTIE en wie weet zie jij Muse up close in Brussel!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Volgend jaar April begint de Europese tour van Muse. 18 September ticketverkoop en 16 September presale. Kan nog geen lijst met data vinden maar zal die zal vast vandaag wel komen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.125
6.207
Volgend jaar April begint de Europese tour van Muse. 18 September ticketverkoop en 16 September presale. Kan nog geen lijst met data vinden maar zal die zal vast vandaag wel komen.
data is nog een groot vraagteken idd
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
April 5, 2016: Dublin's 3Arena
April 8, 2016: Manchester's Phones 4U
April 11, 2016: London's O2 Arena
April 12, 2016: London's O2 Arena
April 17, 2016: Glasgow's SECC
May 2, 2016: Lisbon's MEO Arena
May 5, 2016: Madrid's Barclaycard Arena
May 14, 2016: Milan's Mediolarum Forum
May 15, 2016: Milan's Mediolarum Forum
June 4, 2016: Prague's O2 Arena

Ergens eind april in Ziggo Dome dan?

E:
'Fans in Germany, Netherlands, France, Switzerland, Austria, Denmark, Sweden, Norway, Finland, Canada and the United States of America…stay tuned.'
http://muse.mu/news,the-drones-world-tour-2016_1677.htm
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik verwacht dat Muse in Nederland de ArenA gaat doen. In de fanmail staat dat het podium een 360-look krijgt (vergelijkbaar met die U2 - 360 tour dus). Maar ik kan in ieder geval al niet wachten :D
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.492
1.660
Gaat gewoon Ziggo worden gezien de capaciteit van de zalen die vandaag zijn aangekondigd. Was tot en met Black Holes groot fan maar nog nooit gezien, dus misschien nu maar eens gaan meepakken.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Als ze weer in die galmbak van een Arena staan haak ik af.

Frontman Matt Bellamy confirmed the news on BBC Radio 2 this morning, saying the tour would feature the "most elaborate production we've done" and would include "lots of flying things... and real military drones".
Bellamy also stated that the live show would be "performed in the round", adding, "it's our version of The Wall, basically".
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.125
6.207
Muse have added dates to the Drones World Tour in 2016!

6 March | Cologne, Germany | Lanxess Arena | Tickets
31 March | Munich, Germany | Olympiahalle | Tickets
9 May | Vienna, Austria | Stadhalle | Tickets
11 May | Zurich, Switzerland | Hallenstadion | Tickets
3 June | Berlin, Germany | Mercedes Benz Arena | Tickets
6 June | Hamburg, Germany | Barclaycard Arena | Tickets

The Drones World Tour will see the band perform for the first time “in the round” from the middle of the arena. This stage design and configuration will give fans a true 360 degree audio/visual sensory experience.

Muse.mu Members presale begins 16 September at 10am local. Please note you must have registered to the Members section before 10 September to be eligible for the presale. To avoid issues accessing your code for the Members Presale, it is strongly advised to log in & write down your code before Wednesday.

General on sale starts 18 September at 10am local.

For VIP package details, click here.

View all dates and ticket links on the Drones World Tour here.

Fans in France, Belgium, The Netherlands, Denmark, Sweden, Norway, Finland, Canada and the United States of America…stay tuned.
http://muse.mu/news,drones-world-tour-germany-austria-switzerland-added_1679.htm?f=news&pg=1
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Nog steeds geen Nederlandse datum. Ik dacht dat morgen de hele tour in de pre sale zou gaan. Op de andere data betaal je 195 euro voor VIP tickets met o.a. early access tot de zaal... Wat een prijzen weer, dan zullen de normale kaarten ook wel weer veel te duur worden.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Pff 195 euro is idd veel... Zijn de normale prijzen nog niet bekend dan? Misschien gaat de voorverkoop van de data die nog niet bekend zijn wel later van start. Hopen op fatsoenlijke prijzen en ziggodome in ieder geval, ArenA zou ik alsnog wel gaan maar zou ik wel van balen om eerlijk te zijn.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Op de verkoop pagina van de show in Frankrijk staat: 'Ticket prices between €56.50 and €95'. Ik denk dat het zoiets wordt dan.

En op de ticket pagina van de show in Manchester staat al een indeling van het podium zoals ze het daar hebben. Een podium midden in de zaal dus. Maar ik weet niet of het mogelijk is in de ziggo om aan 4 kanten publiek te zetten? Maar daar vinden ze vast wel wat op.
15395s.gif
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Indien het in de ziggo is zouden ze wel veel moeten veranderen, vrees dat het dan toch de arena gaat worden. Ticketprijzen waren wel te verwachten, voor die 56.50 heb je waarschijnlijk schijtplekken en aangezien ik best een grote fan ben zal ik maar alvast €95 apart leggen. Kan niet wachten om ze weer te zien!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.414
649
Heel bizarre keuze. Paleis 12 heeft een structuur vergelijkbaar met een cinema, daar kan je dat hele 'in het midden' concept totaal niet uitvoeren?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Er staan meer zalen op de tourlijst waar het blijkbaar niet kan. Op deze pagina staat er een plattegrond van de zaal en daar wordt gewoon het normale podium gebruikt blijkbaar..
Maarja, als je in de buurt ook een locatie hebt waar je het 360 concept wel kan uitvoeren is het een rare keuze.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.414
649
Ja, het is dat vooral, Sportpaleis is daarvoor perfect. Bovendien is de capaciteit van Sportpaleis 5000 man groter, dus dat is eveneens een vreemde zet. Live Nation gaat wel erg ver om Paleis 12 en Vorst als zalen te promoten tegenover Sportpaleis en Lotto Arena.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Snap er nu niks meer van om eerlijk te zijn.. Iemand kaarten gehaald in de voorvervoop? Was vandaag gestart toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken