Muse

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.473
1.628
Staanplaatsen waren al erg snel weg, over een uurtje nog maar een poging wagen via de Ziggo presale.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Als het goed is krijg je later (binnenkort) een mail met een code. Ik las dat het zo bij de andere pre sales ging in ieder geval.
Afwachten maar.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Pfff ik heb me aangemeld voor muse.mu op 12 september dus was helaas net te laat, zag net al jullie berichten en schrok me kapot. Dacht namelijk dat jullie het ook gingen proberen in de Ziggo presale hahaha. Zit nu op school met mn laptop, wish me luckkk
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Een dag te laat, amai da's lullig! Succes met de Ziggo, ik verwacht dat het daar rustiger is!
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Jupp, zeker lullig.. Maarja er is geen wachtlijst of niks op ticketmaster nu dus verwacht dat het redelijk makkelijk gaat worden :)
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
@dennisdewaard op de engelse ticketmaster staat bovenaan onder "please note" de info over dat gratis album, zou dat ook in nederland gelden dan? http://www.ticketmaster.co.uk/muse-seated-london-11-04-2016/event/35004F2AEB146258
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.473
1.628
Ik wil eigenlijk naar Brussel (Paleis 12), maar toch ook maar even Ziggo Dome proberen zometeen… Iemand toevallig codes over (voor Brussel)?
Heb mijn code voor Amsterdam niet gebruikt zojuist, dus gebruik de mijne maar: FA8B395397
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Romy wrote:
http://forum.festileaks.com/members/thooomash/@thooomash las net dat je codes geen twee keer kunt gebruiken helaas..


Ah jammer. Maar ik neem aan dat er bij de reguliere verkoop ook nog staanplaatsen verkocht worden? Of is uitverkocht ook echt uitverkocht nu?
1f62e.png


Ik vind de verkoop e.t.c. niet echt duidelijk ‘-_-

ben het met je eens, hopen dat er nog staanplaatsen zijn. Nu lekker stressen!
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.473
1.628
Zal dinsdag wel een nog groter drama worden, neig er naar om het dan gewoon niet te proberen in de hoop dat er nog een tweede show bijkomt.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Er zijn net nog extra data voor London en Manchester aangekondigd. Dus grote kans dat er extra shows komen, zit ook nog genoeg ruimte tussen Amsterdam en Brussel.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Trouwens dit is de setlist van afgelopen woensdag in de Ancienne Belgique:

Defector
Psycho
Supermassive Black Hole
Hysteria
The Handler
Time Is Running Out
Plug In Baby
Munich Jam
United States Of Eurasia
Mercy
Starlight
Reapers
Agitated
---------

---------
Uprising
Knights Of Cydonia

Ze hebben gewoon Agitated, een b-kantje gespeeld! Ze zijn lekker bezig met oudere nummers!
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Is er ooit een show geweest waar ze niet met Knights of Cydonia hebben afgesloten? ?
Voor iedereen die het dinsdag nog gaat proberen succes!
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Deze mail kreeg ik met net van Ticketmaster, iedereen krijgt dus inderdaad een gratis album!

Hallo Romy,  
Deze e-mail is de bevestiging van je aankoop, maar het is géén toegangsbewijs. De tickets worden binnen 14 dagen naar het door jouw opgegeven adres verzonden. Controleer hier je gegevens.  
Dank je wel voor het bestellen van jouw Muse ticket(s). Elk ticket geeft recht op een gratis “Drones” album (fysiek* of download) van Muse. Als je zelf het album al hebt, dan mag je de code delen met familie of vrienden, of iemand anders die graag zijn/haar muziek collectie uitbreidt. Let erop dat elke code geldig is voor 1 album. Binnen 7 dagen ontvang je van ons jouw code(s), met daarbij een link naar de omgeving waar jij jouw album kunt verkrijgen! ENJOY THE SHOW!!! *Voor een fysiek album worden verzendkosten in rekening gebracht  
Onderaan dit bericht staan de details van je bestelling. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze Customer Support. Zij helpen je graag verder.  
Alvast veel plezier!  
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Of je er blij mee moet zijn is een ander verhaal. Ik blijf het bijzonder vinden dat de meeste nummers van Drones me live echt overtuigden maar op de studioversie als slappe troep klinken.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Bah wat een bende bij ticketmaster (ALWEER).

Ik wil normaal goede zitplekken ben je half uur mee bezig (Ga met pa die 64 is vandaar) en dan nog niet de tickets die ik eigenlijk wou.. Nouja, dan maar zo want als ik zag hoe het vandaag ging heb ik er dinsdag een hard hoofd in

Ben iig blij! :D
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
@gloeilamp ik snap wat je bedoelt alhoewel ik slappe troep wel wat overdreven vind. Over de studioversie van the handler, reapers en psycho hoor je me trouwens echt niet klagen hoor. Cd'tje erbij voor in de auto is daarnaast altijd handig haha ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken