Muse

BasD

Playlistbediener
24 nov 2014
12
0
Verdomme, vrijdag al 2 keer naast tickets gegrepen, nu weer.. Staan nu in de wachtrij voor het extra concert, 30 minuten, zal ook wel weer niets worden.. Des noods maar naar het buitenland, moet deze show zien!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.042
6.080
WTF !! Zo snel uitverkocht.
Toch vreemd dat de vrijdag van Pinkpop dit jaar waar Muse ook stond niet uitverkocht was.
Ik had niet gedacht dat dit zo snel zou gaan, bizar. Uitverkocht had ik wel verwacht, maar zo snel is gewoonweg ongelooflijk.
 

BasD

Playlistbediener
24 nov 2014
12
0
10 maart is gelukt, 6 tickets op de vloer! Ik weet niet of het helemaal uitverkocht was net, maar er waren alleen nog maar kaarten voor de tweede ring en als ik moet zitten dan ga ik niet op de tweede ring. Ik heb ook het idee dat er maar bijzonder weinig vloertickets zijn door dat enorme podium in het midden van de zaal.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Zit hier in de les en mijn economiedocent staat nu nog in de wachtrij voor het tweede concert, heel de klas wacht in spanning af ?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Iemand in voor een festileaks meeting tijdens Muse? Niemand van mijn groepje is het gelukt om kaarten te scoren, behalve ik :p
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
I'm in! Ben trouwens voor de gein op ticketswap gaan kijken of er al kaartjes verkocht werden. Sommigen vragen al meer dan 400 euro voor een staanplek.. Had niet gedacht dat het zo heftig zou zijn zeg
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
@thooomash op ticketswap valt het inderdaad wel mee zie ik nu, heb op seatwave zitten kijken vanmiddag. Hoe verder je naar beneden scrollt hoe meer ze ervoor vragen, staat nu zelfs een van €600 per stuk op.
http://www.seatwave.nl/muse-tickets/ziggo-dome-tickets/woensdag-9-maart-2016/perf/1010063
En het is inderdaad vandaag maar weer gebleken dat de fanbase van Muse onderschat wordt, nooit verwacht dat alles zo snel zou uitverkopen
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.026
8.666
Waarom deze band nog zoveel volk aanspreekt is mij een raadsel...

En dat er tickets van 400 euro op Ticketswap staan terwijl de Pinkpop show voor vier keer zo weinig geld (PLUS extra bands) voor geen meter verkoopt is voor mij een nog groter raadsel...
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Tja, muziek is en blijft een kwestie van smaak. Maar dat een pinkpopvrijdag met Muse in combinatie met Slash ft. Myles Kennedy niet uitverkoopt is inderdaad best apart. Zegt trouwens ook wat over de pinkpopgangers, vrees dat pop/top40 zal gaan overheersen komende editie.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.176
4.320
Een van de beste bands van dit moment, dus dit was wel te verwachten. Blijkbaar is de Muse fan, geen Pinkpopfan.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Ik denk dat dat laatste album toch zeer goed ontvangen wordt en de optredens van Pinkpop en Rock Werchter zeer goede recensie kregen. Dan zullen veel mensen toch zo iets hebben van, 'shit, was ik daar maar bij'.

Ik zelf heb ze dit jaar op Pinkpop, Rock Werchter en Lollapalooza gezien en krijg er maar geen genoeg van. Muse verveelt nooit. Kaarten zijn al binnen voor Keulen en 10-maart, maar ik hoop dat ik tegen die tijd via ticketswap nog aan kaarten kom voor 9-maart. Wie weet komt er nog een derde show, dat willen ze in Brussel wel gaan doen. De 7e lijkt mij een optie, ik hoop er in ieder geval wel op.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
zou mooi zijn als ze nog een derde doen! heb wel kaarten voor de 9e maar virnden van mij geen kaarten kunnn regelen...
Hoe weet je dat ze over een derde concert nadenken in brussel?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.042
6.080
#3
‪#‎tmNew‬ De shows van Muse waren razendsnel uitverkocht. Dan kan natuurlijk een derde show niet achterblijven!
Datum: maandag 7 maart 2016
Locatie: Ziggo Dome, Amsterdam
Start ticketverkoop: a.s. vrijdag 25 september om 12:00 uur via:
http://bit.ly/1iy1e2I
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Zojuist mijn codes voor de albums ontvangen! Je kan helaas alleen met creditcard betalen. Verzendkosten voor het fysieke album zijn €4,-
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik vind het op een of andere manier wel jammer dat ze die nieuwe show nog voor de eerst aangekondigde show doen.
Ze staan ook gewoon 6x in de Bercy Arena in Parijs..
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
127
0
Ik heb mijn kaarten voor 9 maart al een tijdje binnen. (lang leve die muse.mu presale want anders was het me niet gelukt) Helaas niet naast elkaar, maar ik heb in ieder geval kaarten dus ik ben tevreden :)

Er staat trouwens ook 'plus support act' op het kaartje, iemand enig idee wie de support act zou kunnen zijn? Ben er wel benieuwd naar. Vorige keer Biffy Clyro + Bastille dus dat beviel me wel, ik hoop weer op zoiets.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
http://drones.muse.mu/

Weet iemand wat er gebeurt als je naar zo'n punt op de kaart gaat?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken