Ook ik heb een lijstje met namen die ik graag terug zie komen volgend jaar:
Alter Bridge, Mercyful Fate, Amaranthe, Creeper, Faith No More, Alestorm, Steel Panther, Babymetal, Killing Joke, Heathen, Korn, Foreigner, Opeth, Anathema, Devin Townsend, In Extremo, Beyond the Black, Soen, Dream State, Aerosmith, Deep Purple, The Offspring, 3 Doors Down, Anti-Flag, Thunder en Black Veil Brides
Hiervan zie ik vooral graag Aerosmith, Mercyful Fate, Foreigner, The Offspring en 3 Doors Down volgend jaar terug komen (als die niet komen zou ik een beetje teleurgesteld zijn.) Ik ga er alvast positief in staan: als ze al wat grote namen voor 2021 hebben en ze zo veel mogelijk namen over willen brengen, dan kan de donderdag misschien een echt volwaardige dag worden (om wat extra bands kwijt te kunnen, gewoon vanaf vroeg in de middag alle podia open) en misschien plaatsen ze dan inderdaad Faith No More met Judas Priest samen om ruimte te maken voor een extra grote headliner! Als de bovengenoemde bands overkomen en er nog een headliner bij komt gaat het misschien wel Graspop 2018 inhalen (en ik dacht dat dat niet mogelijk was voor mij
). Ik heb er in ieder geval al zin in ookal duurt het nog heel lang