Fortarock 2016

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
De eerste 3 singles van het nieuwe Volbeat album zijn nu al een tijdje uit. Wat vinden jullie ervan en hoe denken jullie nu over de headlinerpositie van Volbeat? Dit vraag ik omdat er in het begin veel commentaar over was en ik wel benieuwd ben wat iedereen er nu van denkt.

Ik vond ‘The Devil’s Bleeding Crown’ wel redelijk goed en ‘For Evigt’ wat tegenvallen (behalve dat hij gedeeltelijk in het Deens is, dat vind ik dan wel weer tof en hoop ook dat de Deense variant op het album staat). ‘Seal the Deal’ vind ik de beste tot nu toe. Moet wel eerlijk zeggen dat ik de nummers wel wat harder had verwacht of daarop had gehoopt. Dat hadden ze namelijk aangegeven en dat vind ik bij deze 3 nummers wel meevallen, maar misschien komt dat nog op het album. Al met al vind ik ze een terechte headliner. Kijk ook uit naar hun show en album!

Ik vind 'The Devil's Bleeding Crown' de beste van de 3, daarna 'Seal The Deal' en daarna 'For Evigt'. Alle 3 wel goede nummers.
Ik heb ook liever 'For Evigt' dan 'The Bliss'. Het Deens in het nummer klinkt wel lekker.
Ik kijk natuurlijk ook heel erg uit naar het nieuwe album!

Over de headlinerpositie, Volbeat is sowieso headliner waardig imo.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Volbeat is niet helemaal mijn smaak, maar het is zeker niet verkeerd.
Ik hoorde dat ze ook echte metal nummers hebben, die dus wat harder zijn, weet iemand welke nummers dit zijn?

Er zijn veel goede bands op het festival, IPV een knaller van een headliner hebben ze een all-round geweldig programma.

Van de nieuwe nummers vind ik The Devil's Bleeding Crown wel lekker, en Seal the Deal is echt goed!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.598
Volbeat is niet helemaal mijn smaak, maar het is zeker niet verkeerd.
Ik hoorde dat ze ook echte metal nummers hebben, die dus wat harder zijn, weet iemand welke nummers dit zijn?

Er zijn veel goede bands op het festival, IPV een knaller van een headliner hebben ze een all-round geweldig programma.

Van de nieuwe nummers vind ik The Devil’s Bleeding Crown wel lekker, en Seal the Deal is echt goed!

Evelyn is het meest metal. Als je die twee lekker vind denk ik dat je de andere bekendere ook wel kunt waarderen. Sad Man's Tongue (persoonlijk favo), Still Counting, Hallelujah Goat en I Only Want To Be With You bijvoorbeeld.
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Rinze wrote:
Volbeat is niet helemaal mijn smaak, maar het is zeker niet verkeerd.
Ik hoorde dat ze ook echte metal nummers hebben, die dus wat harder zijn, weet iemand welke nummers dit zijn?

Er zijn veel goede bands op het festival, IPV een knaller van een headliner hebben ze een all-round geweldig programma.

Van de nieuwe nummers vind ik The Devil’s Bleeding Crown wel lekker, en Seal the Deal is echt goed!


Evelyn is het meest metal. Als je die twee lekker vind denk ik dat je de andere bekendere ook wel kunt waarderen. Sad Man’s Tongue (persoonlijk favo), Still Counting, Hallelujah Goat en I Only Want To Be With You bijvoorbeeld.

Naast wat Brian noemde:
Room 24, Dead But Rising, Who They Are, BOA, River Queen, Wild Rover Of Hell en eigenlijk het hele eerste album wel voor het hardere spul.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.665
6.856
Naast wat Brian noemde:
Room 24, Dead But Rising, Who They Are, BOA, River Queen, Wild Rover Of Hell en eigenlijk het hele eerste album wel voor het hardere spul.
Ik vind Pool of Booze, Booze, Booza ook wel bij de hardere horen eigenlijk.
Daarnaast is Lola Montez ook een heerlijk nummer om te luisteren.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.532
4.881
Setlist van 26 april:


Song played from tape
Born to Raise Hell
(Motörhead song)


Doc Holliday
Hallelujah Goat
Radio Girl
Lola Montez
Sad Man's Tongue (Johnny Cash - 'Ring of Fire' intro)
Heaven nor Hell / A Warrior's Call / I Only Want to Be with You
The Devil's Bleeding Crown
Fallen
Dead but Rising
The Lonesome Rider
The Hangman's Body Count
16 Dollars
Guitar Gangsters & Cadillac Blood

Encore:
Pool of Booze, Booze, Booza
The Mirror and the Ripper
Still Counting
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Bedankt voor de suggesties allemaal, is al een stuk beter dan wat ik hiervoor had gehoord
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
De vrienden met wie ik zou gaan gaan toch maar niet mee, en ik heb geen zin om in me eentje te gaan. Dus ik denk niet dat t nog iets wordt :/ wel jammer.
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Volbeat gaf zelf aan dat de nummers wat harder zouden worden.
Tot nu toe vind ik The Devil’s Bleeding Crown de beste van de 3 nieuwe nummers.
Ik ben benieuwd naar de setlist aangezien dan net het nieuwe album uit is zal er weinig bekend over zijn.

Nog 1 week en dan is het zo ver! Dan staan we nu in het Goffertpark!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.665
6.856
Oke mooi!
Waneer gaan we de meeting doen?
1f61b.png

Hebben jullie al een tijdstip en plek voor een FortaRock-Festileaks-Meeting op zondag?
Tijdens/rondom Megadeth, Disturbed en Volbeat ben ik zeker verhinderd, de rest moet in te passen zijn.
Roept u maar....
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.598
bram1996 wrote:
Oke mooi!
Waneer gaan we de meeting doen?
1f61b.png



Hebben jullie al een tijdstip en plek voor een FortaRock-Festileaks-Meeting op zondag?
Tijdens/rondom Megadeth, Disturbed en Volbeat ben ik zeker verhinderd, de rest moet in te passen zijn.
Roept u maar….

Voor mij wordt het hem niet na Amon Amarth, want dan wil ik continu wel wat zien eigenlijk ;). Daarvoor hoef ik alleen maar Monster Truck echt te zien en The Shrine een klein beetje. Dus na Suicidal Tendencies misschien? Of tijdens de Architects?
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Op facebook zie ik staan dat de laatste kaarten in de verkoop gaan.
Zou het dan betekenen dat het tegen uitverkopen aan gaat of zou dit betekenen dat ze erg weinig kaarten verkocht hebben en zo nog een aantal kaarten willen verkopen?
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
DennisvdBr wrote:
bram1996 wrote:
Oke mooi!
Waneer gaan we de meeting doen?
1f61b.png



Hebben jullie al een tijdstip en plek voor een FortaRock-Festileaks-Meeting op zondag?
Tijdens/rondom Megadeth, Disturbed en Volbeat ben ik zeker verhinderd, de rest moet in te passen zijn.
Roept u maar….


Voor mij wordt het hem niet na Amon Amarth, want dan wil ik continu wel wat zien eigenlijk ;). Daarvoor hoef ik alleen maar Monster Truck echt te zien en The Shrine een klein beetje. Dus na Suicidal Tendencies misschien? Of tijdens de Architects?

Ik sluit me hierbij aan!
Zeer druk programma en dit komt voor mij persoonlijk ook goed uit.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.665
6.856
Oké. Na Suicidal Tendencies is een goeie, ca 15 uur.
Heb zelf ook wel interesse in Monster Truck.
Weet niet of ik op tijd aanwezig ben, hoop het wel, maar dan pik ik Architects nog eerst mee waarschijnlijk.
Dus rond 15 uur is perfect eigenlijk...
Wat is een goeie locatie op het terrein, weten jullie dat / of adviezen??
Wie komt er nog meer??
Roept u maar...
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Op facebook zie ik staan dat de laatste kaarten in de verkoop gaan.
Zou het dan betekenen dat het tegen uitverkopen aan gaat of zou dit betekenen dat ze erg weinig kaarten verkocht hebben en zo nog een aantal kaarten willen verkopen?

Er zouden vorige week 27.000 kaarten zijn verkocht en men wil tot 40.000 gaan las ik.
Mij valt het reuze mee al weet ik niet of dat het totaal is over twee dagen.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Oké. Na Suicidal Tendencies is een goeie, ca 15 uur.
Heb zelf ook wel interesse in Monster Truck.
Weet niet of ik op tijd aanwezig ben, hoop het wel, maar dan pik ik Architects nog eerst mee waarschijnlijk.
Dus rond 15 uur is perfect eigenlijk…
Wat is een goeie locatie op het terrein, weten jullie dat / of adviezen??
Wie komt er nog meer??
Roept u maar…

Gezien het drukke programma is dit zo ongeveer de enige optie maar wel een goeie!
Een goeie plek is de biertent helemaal links van het hoofdpodium. Meestal niet zo druk.
Beergarten kan ook maar daar verwacht ik het drukker.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.598
DennisvdBr wrote:
Oké. Na Suicidal Tendencies is een goeie, ca 15 uur.
Heb zelf ook wel interesse in Monster Truck.
Weet niet of ik op tijd aanwezig ben, hoop het wel, maar dan pik ik Architects nog eerst mee waarschijnlijk.
Dus rond 15 uur is perfect eigenlijk…
Wat is een goeie locatie op het terrein, weten jullie dat / of adviezen??
Wie komt er nog meer??
Roept u maar…


Gezien het drukke programma is dit zo ongeveer de enige optie maar wel een goeie!
Een goeie plek is de biertent helemaal links van het hoofdpodium. Meestal niet zo druk.
Beergarten kan ook maar daar verwacht ik het drukker.

Jij bent er vaker geweest dus ik vertrouw je hier helemaal in ;).
Dus, 15:00 links vaan het hoofdpodium bij de biertent. Als ik dit zo lees zijn we met: DennisvdBr, Bram1996, Land Graaf, Paddy? en ikzelf. Of vergeet ik nu iemand?
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Teake Rooks wrote:
Naast wat Brian noemde:
Room 24, Dead But Rising, Who They Are, BOA, River Queen, Wild Rover Of Hell en eigenlijk het hele eerste album wel voor het hardere spul.


Ik vind Pool of Booze, Booze, Booza ook wel bij de hardere horen eigenlijk.
Daarnaast is Lola Montez ook een heerlijk nummer om te luisteren.

Ik hoop op Evelyn!
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Land Graaf wrote:
DennisvdBr wrote:
Oké. Na Suicidal Tendencies is een goeie, ca 15 uur.
Heb zelf ook wel interesse in Monster Truck.
Weet niet of ik op tijd aanwezig ben, hoop het wel, maar dan pik ik Architects nog eerst mee waarschijnlijk.
Dus rond 15 uur is perfect eigenlijk…
Wat is een goeie locatie op het terrein, weten jullie dat / of adviezen??
Wie komt er nog meer??
Roept u maar…


Gezien het drukke programma is dit zo ongeveer de enige optie maar wel een goeie!
Een goeie plek is de biertent helemaal links van het hoofdpodium. Meestal niet zo druk.
Beergarten kan ook maar daar verwacht ik het drukker.


Jij bent er vaker geweest dus ik vertrouw je hier helemaal in ;).
Dus, 15:00 links vaan het hoofdpodium bij de biertent. Als ik dit zo lees zijn we met: DennisvdBr, Bram1996, Land Graaf, Paddy? en ikzelf. Of vergeet ik nu iemand?

Vergeten we niet enkelen? Teake? Iedereen kan echter aansluiten.

Zaterdag ben ik alleen op het terrein dus kunnen we ook een kleine meeting doen voor wie wil.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken